return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 
SweTA fotosida
View this Thread in Original format
reveal
låter det som en idé att fixa ihop en sida med diverse bilder på oss, från fester etc?

skicka bilder till mig så snickrar jag ihop något :D
(om inte någon annan känner sig manad)

kan man skicka bilder via pm eller så? annars är kanske email att föredra...
Dioxys
icq och msn är bra dem med :)
Connector
måste det vara från fester? Jag ser inte så trevlig ut på våra undergroundfester här... för mycket alkohol och för lite sömn ;)

hoppas en vanlig bild går bra...?
reveal
jag tänkte mest "vilka bilder som helst som är av intresse för TA" :) vad tycker ni andra?
dbl
låter la ganska bra.. har dock inga fest bilder på mig.
well.. förutom 2 bilder från voyageII då, men ser ju helt keff ut på dem.. hehe :)

och steve har mig tydligen på film från fokused har jag hört

men jag skall se vad jag kan ordna :)
Endre

en vanlig bild räcker väl? + diverse info om msn, icq etc.

vad är din mail reveal?
mindshooter
om det ska vara ett SWETA galleri tycker jag nästan att det ska vara festbilder på oss :) Men det är vad jag tycker...

iofs kan vi ha en vanlig bild på varje person...,o sen sköna festbilder på oss alla när vi fester :) eller sitter i parker på våra pickniks ;)

Så här ser man ut när Gielen lirar.....dbl till vänster
dbl
faktiskt inte mind... hade vit t-shirt på mig på fokused ;)
mindshooter
quote:
Originally posted by dbl
faktiskt inte mind... hade vit t-shirt på mig på fokused ;)


åfan sorry....tycklte det var fett likt dig i så fall :p har för mig att vi dansade där oxå...yeah yeah ;)
dbl
quote:
Originally posted by mindshooter
åfan sorry....tycklte det var fett likt dig i så fall :p har för mig att vi dansade där oxå...yeah yeah ;)


det e faktiskt likt mig bakifrån.. tycker jag t.om. själv.. och jo, vi dansade faktiskt där :)

så det kunde ju faktiskt ha varit jag

mindshooter
är du helt säker? du hade sådana öronproppar right? det där vita bandet på armen...har du något sånt?
dbl
quote:
Originally posted by mindshooter
är du helt säker? du hade sådana öronproppar right? det där vita bandet på armen...har du något sånt?


jag e helt säker ja.. för jag hade vit t-shirt och och svarte brallor.. snubben på bilden har svart linne och typ vita eller va det e brallor.. och jag hade bara klocka på vänster arm.
+ att jag har för mig att jag har dragit bort snöret på öron propparna.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement