return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 
SweTA fotosida (pg. 2)
View this Thread in Original format
dbl
scherregud.... har fått 3 bilder som jag finns med på från fokused nu... trodde inte jag fanns med.. jobbigt :p
Dioxys
jomen, om man kunde hitta nånstanns och hosta detta så skulle det ju vara en kul grej :)

jag kan ta på mig ansvaret (efter som jag inte har så mkt annat å göra som ni andra verkar ha) å göra sida med presentationer å så från "svenska folket tråden" m.m. :)
reveal
jag har möjlighet att hosta sidan
Nyx
quote:
Originally posted by Dioxys
jomen, om man kunde hitta nånstanns och hosta detta så skulle det ju vara en kul grej :)

jag kan ta på mig ansvaret (efter som jag inte har så mkt annat å göra som ni andra verkar ha) å göra sida med presentationer å så från "svenska folket tråden" m.m. :)


Jag har ganska fett med utrymme om det skulle behövas :cool: kan även hjälpa till med sidan ;)
SWE_TRANCE
Låter kul med lite samlade festbilder...
Men vem står för skapandet utav sidorna?
Det bästa vore ju om man fick varsitt konto som man logga in med för att ordna i sitt egna album ;)
Dioxys
behövs väl nån rejäl server för det?

jag har gjort en jävla enkel grej nu.. kolla om ni har några andra förslag å så :)

http://hem.passagen.se/dioxys/sweta/

har absolut ingen idé om hur man fixar login med en massa accounts å , nån här som är kunnig inom sånt? :)

vi skulle väll även ha så att folk kunde kommentera bilderna osv? :)
samt att man kan lägga till små undertexter till bilderna när man lägger in dem?
mindshooter
varför ska vi ha en login :conf:

jag diggar den fett :)
Dioxys
så att man snabbt å enkelt kan lägga upp bilderna på sidan och kanske ändra sin profil snabbt och ja.. enkelt :)
ShyTrance
sidan var helt ok :)

undrar bara varför du skrev "Sweidish Tranceaddicts" :p
d e väl swedish o inte sweidish... :) hehe
Dioxys
oops, detta hade jag inte sett själv :P
tack för tipset! nu är det fixat! :tongue2

helt ok? :) vad jag förstått har du mkt grymmare skills i ps än vad jag har :p så kom igen å gör en logga eller nått till sidan då :)

Aendy
Öhh... är det bara jag eller är layouten oroväckande lik "www.naknasvenskar.nu"?
Dioxys
hahaha, å hurfan kunde du luska ut det då? :p

kan garrantera att det inte var nått avsiktligt :stongue: :haha:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement