|
SweTA fotosida (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| dbl |
| scherregud.... har fått 3 bilder som jag finns med på från fokused nu... trodde inte jag fanns med.. jobbigt :p |
|
|
| Dioxys |
jomen, om man kunde hitta nånstanns och hosta detta så skulle det ju vara en kul grej :)
jag kan ta på mig ansvaret (efter som jag inte har så mkt annat å göra som ni andra verkar ha) å göra sida med presentationer å så från "svenska folket tråden" m.m. :) |
|
|
| reveal |
| jag har möjlighet att hosta sidan |
|
|
| Nyx |
| quote: | Originally posted by Dioxys
jomen, om man kunde hitta nånstanns och hosta detta så skulle det ju vara en kul grej :)
jag kan ta på mig ansvaret (efter som jag inte har så mkt annat å göra som ni andra verkar ha) å göra sida med presentationer å så från "svenska folket tråden" m.m. :) |
Jag har ganska fett med utrymme om det skulle behövas :cool: kan även hjälpa till med sidan ;) |
|
|
| SWE_TRANCE |
Låter kul med lite samlade festbilder...
Men vem står för skapandet utav sidorna?
Det bästa vore ju om man fick varsitt konto som man logga in med för att ordna i sitt egna album ;) |
|
|
| Dioxys |
behövs väl nån rejäl server för det?
jag har gjort en jävla enkel grej nu.. kolla om ni har några andra förslag å så :)
http://hem.passagen.se/dioxys/sweta/
har absolut ingen idé om hur man fixar login med en massa accounts å , nån här som är kunnig inom sånt? :)
vi skulle väll även ha så att folk kunde kommentera bilderna osv? :)
samt att man kan lägga till små undertexter till bilderna när man lägger in dem? |
|
|
| mindshooter |
varför ska vi ha en login :conf:
jag diggar den fett :) |
|
|
| Dioxys |
| så att man snabbt å enkelt kan lägga upp bilderna på sidan och kanske ändra sin profil snabbt och ja.. enkelt :) |
|
|
| ShyTrance |
sidan var helt ok :)
undrar bara varför du skrev "Sweidish Tranceaddicts" :p
d e väl swedish o inte sweidish... :) hehe |
|
|
| Dioxys |
oops, detta hade jag inte sett själv :P
tack för tipset! nu är det fixat! :tongue2
helt ok? :) vad jag förstått har du mkt grymmare skills i ps än vad jag har :p så kom igen å gör en logga eller nått till sidan då :) |
|
|
| Aendy |
| Öhh... är det bara jag eller är layouten oroväckande lik "www.naknasvenskar.nu"? |
|
|
| Dioxys |
hahaha, å hurfan kunde du luska ut det då? :p
kan garrantera att det inte var nått avsiktligt :stongue: :haha: |
|
|
|
|