|
SweTA fotosida
|
View this Thread in Original format
| reveal |
låter det som en idé att fixa ihop en sida med diverse bilder på oss, från fester etc?
skicka bilder till mig så snickrar jag ihop något :D
(om inte någon annan känner sig manad)
kan man skicka bilder via pm eller så? annars är kanske email att föredra... |
|
|
| Dioxys |
| icq och msn är bra dem med :) |
|
|
| Connector |
måste det vara från fester? Jag ser inte så trevlig ut på våra undergroundfester här... för mycket alkohol och för lite sömn ;)
hoppas en vanlig bild går bra...? |
|
|
| reveal |
| jag tänkte mest "vilka bilder som helst som är av intresse för TA" :) vad tycker ni andra? |
|
|
| dbl |
låter la ganska bra.. har dock inga fest bilder på mig.
well.. förutom 2 bilder från voyageII då, men ser ju helt keff ut på dem.. hehe :)
och steve har mig tydligen på film från fokused har jag hört
men jag skall se vad jag kan ordna :) |
|
|
| Endre |
en vanlig bild räcker väl? + diverse info om msn, icq etc.
vad är din mail reveal?
|
|
|
| mindshooter |
om det ska vara ett SWETA galleri tycker jag nästan att det ska vara festbilder på oss :) Men det är vad jag tycker...
iofs kan vi ha en vanlig bild på varje person...,o sen sköna festbilder på oss alla när vi fester :) eller sitter i parker på våra pickniks ;)
Så här ser man ut när Gielen lirar.....dbl till vänster
 |
|
|
| dbl |
| faktiskt inte mind... hade vit t-shirt på mig på fokused ;) |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by dbl
faktiskt inte mind... hade vit t-shirt på mig på fokused ;) |
åfan sorry....tycklte det var fett likt dig i så fall :p har för mig att vi dansade där oxå...yeah yeah ;) |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by mindshooter
åfan sorry....tycklte det var fett likt dig i så fall :p har för mig att vi dansade där oxå...yeah yeah ;) |
det e faktiskt likt mig bakifrån.. tycker jag t.om. själv.. och jo, vi dansade faktiskt där :)
så det kunde ju faktiskt ha varit jag |
|
|
| mindshooter |
| är du helt säker? du hade sådana öronproppar right? det där vita bandet på armen...har du något sånt? |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by mindshooter
är du helt säker? du hade sådana öronproppar right? det där vita bandet på armen...har du något sånt? |
jag e helt säker ja.. för jag hade vit t-shirt och och svarte brallor.. snubben på bilden har svart linne och typ vita eller va det e brallor.. och jag hade bara klocka på vänster arm.
+ att jag har för mig att jag har dragit bort snöret på öron propparna. |
|
|
|
|