return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Catfish - progressive productie
View this Thread in Original format
theoden
http://www.nimblesmiths.net/ftp/catfish.mp3

Gemaakt met Reason2

Een poging tot wat 'progressive' muziek.
Graag hoor ik wat jullie ervan vinden.
theoden
Laat het even duidelijk zijn dat het een eigen productie is :haha:
SnuggLe
Lekker hoor! Klinkt echt goed!!! Super!
Catchy plaatje
Hoe ben je op de titel gekomen?

Die beat komt me vet bekend voor... uit dat oude nummer van "Like the deserts miss the rain....And i miss youuuuuuuuuuu" (female vocals).
magrec
Ja klinkt erg goed...
Kakao
Lekker hoor!
ryo
Inderdaad best een lekker nummertje :)
theoden
bedankt mensen,
ik heb er binnekort nog meer als ik mijn site draaiende heb..
robin
site's horen niet te draaien, das erg irritand (heel flauw ik weet het) lekker nummertje :) (Y)
Original
klinkt lekker... en profi:D
raoel
Zeer zeker een lekker nummer.
Progressive, maar lekker stevig
en zoals Snuggle al zei, catchy!!!

eieregooie
quote:
Originally posted by SnuggLe
Hoe ben je op de titel gekomen?

Catfish is toch gewoon de engelse naam van een of anders beest? Of heb ik dat helemaal mis?
Optimus
meen van een of ander tekenfilmfiguur?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement