|
Catfish - progressive productie
|
View this Thread in Original format
| theoden |
| Laat het even duidelijk zijn dat het een eigen productie is :haha: |
|
|
| SnuggLe |
Lekker hoor! Klinkt echt goed!!! Super!
Catchy plaatje
Hoe ben je op de titel gekomen?
Die beat komt me vet bekend voor... uit dat oude nummer van "Like the deserts miss the rain....And i miss youuuuuuuuuuu" (female vocals). |
|
|
| magrec |
| Ja klinkt erg goed... |
|
|
| ryo |
| Inderdaad best een lekker nummertje :) |
|
|
| theoden |
bedankt mensen,
ik heb er binnekort nog meer als ik mijn site draaiende heb.. |
|
|
| robin |
| site's horen niet te draaien, das erg irritand (heel flauw ik weet het) lekker nummertje :) (Y) |
|
|
| Original |
| klinkt lekker... en profi:D |
|
|
| raoel |
Zeer zeker een lekker nummer.
Progressive, maar lekker stevig
en zoals Snuggle al zei, catchy!!! |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Hoe ben je op de titel gekomen?
|
Catfish is toch gewoon de engelse naam van een of anders beest? Of heb ik dat helemaal mis? |
|
|
| Optimus |
| meen van een of ander tekenfilmfiguur? |
|
|
|
|