return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 
vinyls (pg. 2)
View this Thread in Original format
DjRV
rond de 700..
Dj Lex
Ik heb er wel 1!

Whitelabel met de handtekening van Tiesto erop :D
ryo
212 nu, morgen 9 erbij waarschijnlijk en aan het eind van de week misschien nog een paar als de post es opschiet en dan is het geld wel weer op...
TranceFool
160 ongeveer.....moet nu eigenlijk een leuk kastje gaan bouwen waar ik ze beter in kwijt kan
Spinnin Jack
Ik heb echt geen idee hoeveel platen ik heb, ook niet zo'n veel zin om ze te tellen
Koop er ongeveer 3 tot 5 per week, heb nu 6 curver bakken vol plus nog een aantal op een stapel...

Dus ik hou he maar op 700 dan....
Blik
abba, saturday night fever, grease etc... :D

denk in totaal stuk of 75 :p
Jesse
205

wat binnenkort (deze week) tot 209 zal worden gebracht.
robin
quote:
Originally posted by Spinnin Jack
Ik heb echt geen idee hoeveel platen ik heb, ook niet zo'n veel zin om ze te tellen
Koop er ongeveer 3 tot 5 per week, heb nu 6 curver bakken vol plus nog een aantal op een stapel...

Dus ik hou he maar op 700 dan....


pffffieww.. zozo hoe lang ben je al bezig dan?

(ff rekenen :smartass: 700 x 10 = 7000, 7000 x 2,20 = FL.15400,- tjakka!!)
Spinnin Jack
quote:
Originally posted by robin
pffffieww.. zozo hoe lang ben je al bezig dan?

(ff rekenen :smartass: 700 x 10 = 7000, 7000 x 2,20 = FL.15400,- tjakka!!)


Tja ben op m'n 16 begonnen en ben nu net 22 geworden dus ongeveer 5 half a 6 jaar...

En ik kan blijkbaar goed schatten...het zijn er 713 :D :crazy:

[edit]En het is nog erger...heb ook nog een stuk of 70 gabber platen verkocht...[/edit]
raoel
Ik heb afgelopen zaterdag mijn 62e plaat gekocht en heb op 24 januari (2003) mijn eerste platen binnengekregen die ik bij recess had besteld.

Ik heb 2 keer een grote bestelling gedaan: 1x bij Recess en 1x bij DG. Verders koop ik er maar 1 per week.
En dat wil ik aan blijven houden omdat ik er nog geen geld mee terug kan verdienen en dat hoop ik op termijn (en ik hoop niet op lange termijn) te kunnen gaan doen.



robin heeft het over de kosten van die platen, maar ik denk dat je dat toch niet helemaal goed ziet.
Ik neem aan dat Spinnin Jack ook ergens DJ is of regelmatig draait zodat hij dat helemaal of voor een groot deel terug verdient.
En dat geld voor meerdere DJ's hier.
Anders is het niet te doen om zoveel platen te kopen.

uitzondering daarop is, volgens mij, Chicane.
Die is ook nog niet zo lang bezig en heeft al 450 platen!!!
Daarom is mijn vraag aan sjikeen dan ook, schijt jij geld ofzow?

BooMBooM
ben nu ongeveer ander half jaar bezig en zit tegen de 300 aan komen er de laatste paar maandjes tussen de 10 a 15 bij en hoop dat dus ook echt gauw terug te verdienen kost me echt veel ste veel geld
raoel
quote:
Originally posted by BooMBooM
.....


Das lang geleden dat jij hier bent geweest, of ligt da aan mij?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement