|
and now...MY NEW SIG !!!
|
View this Thread in Original format
| KrazyDJs |
אורן המלך עשה את זה שוב...
חתימה פצצה לדעתי
:D
תודה שוב לאורן...
איך היא ? |
|
|
| Hell_Copter |
זאת לא טיירה בנקס!?
יפה יצא אחי
תתחדש |
|
|
| HyPeRSoNiC |
יפה יפה
תתחדש! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by ADiSH
לא, זאת
jordan |
התמונה ששמת מזכירה את קמרון דיאז :D |
|
|
| itamarsan |
| איש באמת חתימה אחלה !!!!!!!!!!!!! |
|
|
| Sm0keMachine |
אחלה חתימה!
פיייייייי ג'ורדן הזאתי אחת הפצצות...
חחחח רואים שהיא עשתה הגדלת חזה..:haha: |
|
|
| ADiSH |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
התמונה ששמת מזכירה את קמרון דיאז :D |
אני יכול לשים לך עוד תמונות.. ;) |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
אורן המלך עשה את זה שוב...
חתימה פצצה לדעתי
:D
תודה שוב לאורן...
איך היא ? |
תחדש אחי :)
...איי, אורן אורן |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
התמונה ששמת מזכירה את קמרון דיאז :D |
אשכרה
אבל היא ממש פצצההה
תחדש אחי באמת יצא יפה |
|
|
| luckystrike |
בטוח שזאת ג'ורדן ?
נראית באמת כמו טיירה בנקס ...
בכל אופן תחדש אח שלה !
:)
בן זונה ... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
נראית באמת כמו טיירה בנקס ...
|
היא נראית שחורה בחתימה לא?
אני כמעט סגור שזאת טיירה...
מוזר... הנוער של היום |
|
|
|
|