|
שלשוש!!
|
View this Thread in Original format
| Sm0keMachine |
טוב לא הייתי פה שבוע וחצי..
עשיתי את ליל סדר בבסיס וטחנתי בשבוע האחרון שמירות של 2-6 כמו מניאק!!! (כלומר לשמור שעתיים ואז 6 שעות לא לשמור):whip:
ושימו לב לתפריט המשובח שאכלתי בצבא בשבוע וחצי האחרון:
ארוחת בוקר - מצה עם גבינה לבנה "סקי"
ארוחת צהריים - מצה עם שוקולד
וארוחת ערב - מצה עם ריבה!:wtf:
בקיצור שבוע הבא אני אמור לסגור עוד פעם שבת ולצאת אחרי זה רבעוש בגלל יום העצמאות...
ואני ממש לא רוצה לצאת פראייר שסגר שתי שבתות בטירונות 02 אז אם למישהו יש עצות להביא לי איך להעלות את החום כדי להוציא גימלים אני יודה לו מאוד!!! :D
וגם..
תעדכנו אותי קצת מה קרה פה..!
איך היה באילת למי שהלך?!
איך הסט של ארמין? מישהו שמע? |
|
|
| itamarsan |
אתה יודע אחיי אני מאוד אנשים כמוךך
בכול מקום נותנים את הנשמה שלהם למרות שהמקום לא הכי יוצלח
אבל אצלך זה אחרת רבאאק זה טירונות 02 ומזיינים אותךךך
היה לי פעם חבר שגם היתה לו טירונות 02 הוא לא נישאר שבת אחתת
וקילל גם את המפקד שלווו
אבל אחי כך את זה באיזי בסוף זה עובררר:happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by itamarsan
אתה יודע אחיי אני מאוד אנשים כמוךך
|
מאוד מה? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
מאוד מה? |
מאוד מוזר... הנוער של היום!! :rolleyes:
קיבלת שלשוש בגלל החג...
וזה למה סגרת שבת... שיתקזז
הם לא פראיירים אצלך כנראה...
וכל הזין לך בקשר לסגירת שתי שבתות
אבל אתה לא חושב שעדיף זה מאשר להשאר יום העצמאות בצבא?
עזוב שאתה יוצא פראייר שב 02 אתה סוגר שתי שבתות... אתה מתקמבן על חגים בבית...
תחשוב על זה ככה |
|
|
| Sniper |
מממ אפשר לשתות גיר אחי יענתו גיר כזה של הבתי ספר
אני זוכר שמישהו בכיתה שלי עשה את זה פעם וזה באמת מעלה תחום |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
מאוד מוזר... הנוער של היום!! :rolleyes:
קיבלת שלשוש בגלל החג...
וזה למה סגרת שבת... שיתקזז
הם לא פראיירים אצלך כנראה...
וכל הזין לך בקשר לסגירת שתי שבתות
אבל אתה לא חושב שעדיף זה מאשר להשאר יום העצמאות בצבא?
עזוב שאתה יוצא פראייר שב 02 אתה סוגר שתי שבתות... אתה מתקמבן על חגים בבית...
תחשוב על זה ככה |
כן אתה צודק..אתה לא היחיד שאומר לי את זה אבל תאכלס אני מעדיף לצאת שישי ואז עוד פעם שישי..
אני לא צריך את הרבעוש הזה של יום העצמאות..! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
כן אתה צודק..אתה לא היחיד שאומר לי את זה אבל תאכלס אני מעדיף לצאת שישי ואז עוד פעם שישי..
אני לא צריך את הרבעוש הזה של יום העצמאות..! |
אתה מעדיף להיות פעמיים יומיים בבית מאשר 4 רצוף?
לא שיקול משהו לפי דעתי...
עד שאתה מספיק להנות בסופשבוע אתהצריך לחזור כבר... וככה יש לך 4 ימים לבלות
וחוץ מזה... המסיבות ביום העצמאות סופניות |
|
|
| Rising |
שים מלא בצל בגרביים ולך לישון...בבוקר יהיה לך שם כוויות...
ותוציא רגילה.
כמובן שאתה לא מוריד את הגרביים עד הבוקר..
יאללה בהצלחה :wtf: |
|
|
| Gil Shwarts |
לא בצל
תפוח אדמה
אין בצל בצבא יותר (קיצוצים)
חיחיחי |
|
|
| Sm0keMachine |
הממממ לעשות לעצמי כוויות?
נשמע כואב.......
:nervous: |
|
|
| Gil Shwarts |
זה לא כואב אחי
זה עושה סימנים
ואתה צריך לשחק אותה כאילו כואב לך
למרות שיש אנשים שזה באמת כואב להם :)
לטווח הרחוק, אם אתה רוצה כמות רצינית של גימלים
צור איתי קשר ואני ישבור לך את כל העצמות
חחח
לא מה שאתה חושב... |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
זה לא כואב אחי
זה עושה סימנים
ואתה צריך לשחק אותה כאילו כואב לך
למרות שיש אנשים שזה באמת כואב להם :)
לטווח הרחוק, אם אתה רוצה כמות רצינית של גימלים
צור איתי קשר ואני ישבור לך את כל העצמות
חחח
לא מה שאתה חושב... |
לא תודה אחי!:haha: |
|
|
|
|