return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
שלשוש!!
View this Thread in Original format
Sm0keMachine
טוב לא הייתי פה שבוע וחצי..
עשיתי את ליל סדר בבסיס וטחנתי בשבוע האחרון שמירות של 2-6 כמו מניאק!!! (כלומר לשמור שעתיים ואז 6 שעות לא לשמור):whip:
ושימו לב לתפריט המשובח שאכלתי בצבא בשבוע וחצי האחרון:
ארוחת בוקר - מצה עם גבינה לבנה "סקי"
ארוחת צהריים - מצה עם שוקולד
וארוחת ערב - מצה עם ריבה!:wtf:

בקיצור שבוע הבא אני אמור לסגור עוד פעם שבת ולצאת אחרי זה רבעוש בגלל יום העצמאות...
ואני ממש לא רוצה לצאת פראייר שסגר שתי שבתות בטירונות 02 אז אם למישהו יש עצות להביא לי איך להעלות את החום כדי להוציא גימלים אני יודה לו מאוד!!! :D

וגם..
תעדכנו אותי קצת מה קרה פה..!
איך היה באילת למי שהלך?!
איך הסט של ארמין? מישהו שמע?
itamarsan
אתה יודע אחיי אני מאוד אנשים כמוךך
בכול מקום נותנים את הנשמה שלהם למרות שהמקום לא הכי יוצלח
אבל אצלך זה אחרת רבאאק זה טירונות 02 ומזיינים אותךךך
היה לי פעם חבר שגם היתה לו טירונות 02 הוא לא נישאר שבת אחתת
וקילל גם את המפקד שלווו
אבל אחי כך את זה באיזי בסוף זה עובררר:happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2:
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by itamarsan
אתה יודע אחיי אני מאוד אנשים כמוךך



מאוד מה?
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
מאוד מה?


מאוד מוזר... הנוער של היום!! :rolleyes:

קיבלת שלשוש בגלל החג...
וזה למה סגרת שבת... שיתקזז
הם לא פראיירים אצלך כנראה...
וכל הזין לך בקשר לסגירת שתי שבתות
אבל אתה לא חושב שעדיף זה מאשר להשאר יום העצמאות בצבא?
עזוב שאתה יוצא פראייר שב 02 אתה סוגר שתי שבתות... אתה מתקמבן על חגים בבית...
תחשוב על זה ככה
Sniper
מממ אפשר לשתות גיר אחי יענתו גיר כזה של הבתי ספר
אני זוכר שמישהו בכיתה שלי עשה את זה פעם וזה באמת מעלה תחום
Sm0keMachine
quote:
Originally posted by Hell_Copter
מאוד מוזר... הנוער של היום!! :rolleyes:

קיבלת שלשוש בגלל החג...
וזה למה סגרת שבת... שיתקזז
הם לא פראיירים אצלך כנראה...
וכל הזין לך בקשר לסגירת שתי שבתות
אבל אתה לא חושב שעדיף זה מאשר להשאר יום העצמאות בצבא?
עזוב שאתה יוצא פראייר שב 02 אתה סוגר שתי שבתות... אתה מתקמבן על חגים בבית...
תחשוב על זה ככה


כן אתה צודק..אתה לא היחיד שאומר לי את זה אבל תאכלס אני מעדיף לצאת שישי ואז עוד פעם שישי..
אני לא צריך את הרבעוש הזה של יום העצמאות..!
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
כן אתה צודק..אתה לא היחיד שאומר לי את זה אבל תאכלס אני מעדיף לצאת שישי ואז עוד פעם שישי..
אני לא צריך את הרבעוש הזה של יום העצמאות..!


אתה מעדיף להיות פעמיים יומיים בבית מאשר 4 רצוף?
לא שיקול משהו לפי דעתי...
עד שאתה מספיק להנות בסופשבוע אתהצריך לחזור כבר... וככה יש לך 4 ימים לבלות
וחוץ מזה... המסיבות ביום העצמאות סופניות
Rising
שים מלא בצל בגרביים ולך לישון...בבוקר יהיה לך שם כוויות...
ותוציא רגילה.
כמובן שאתה לא מוריד את הגרביים עד הבוקר..

יאללה בהצלחה :wtf:
Gil Shwarts
לא בצל
תפוח אדמה

אין בצל בצבא יותר (קיצוצים)
חיחיחי
Sm0keMachine
הממממ לעשות לעצמי כוויות?
נשמע כואב.......
:nervous:

Gil Shwarts
זה לא כואב אחי
זה עושה סימנים
ואתה צריך לשחק אותה כאילו כואב לך
למרות שיש אנשים שזה באמת כואב להם :)

לטווח הרחוק, אם אתה רוצה כמות רצינית של גימלים
צור איתי קשר ואני ישבור לך את כל העצמות


חחח
לא מה שאתה חושב...
Sm0keMachine
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
זה לא כואב אחי
זה עושה סימנים
ואתה צריך לשחק אותה כאילו כואב לך
למרות שיש אנשים שזה באמת כואב להם :)

לטווח הרחוק, אם אתה רוצה כמות רצינית של גימלים
צור איתי קשר ואני ישבור לך את כל העצמות


חחח
לא מה שאתה חושב...


לא תודה אחי!:haha:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement