return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Liveset om te downen - jaap live @ callantsoog
View this Thread in Original format
japeman
Klik hier om de set te downloaden

Even m'n beste plaatjes uit de kast gehaald :toocool:

Bestand wel even hernoemen naar .mp3

Laat even weten wat je er van vind.
Veel plezier!!!

Playlist:

1. Carissa Mondavi - Solid Ground (Markus Schulz Remix)
2. Marc Kelso - Half Lit World
3. Infusion - Legacy (jxl remix)
4. Iio - At the end (saeed & palash remix)
5. Shakedown - At Night (Mousse T remix)
6. Psycho Radio - In the underground
7. A.D. - Bucci Bag (Dub Mix)
8. Rockwell - Somebody's Watching Me (medway mix)
9. The Scumfrog - Music Revolution
magrec
Leuke tracklisting :)
straks wel ff downen.

Valt me wel op dat ik bij al die setjes die worden aangeboden er bijna geen trance plaatjes bij zitten ;)
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by magrec
straks wel ff downen.

Valt me wel op dat ik bij al die setjes die worden aangeboden er bijna geen trance plaatjes bij zitten ;)

w8 maar:D
japeman
Heeft volgens mij te maken met de smaak van heel veel mensen die toch een beetje volwassener wordt, trance gaat bij heel veel mensen toch vervelen op den duur.
Af en toe een trance-plaat vind ik helemaal niet erg, maar een hele liveset met alleen maar trance (bijv. armin van buuren) kan ik niet meer aan.
Daar komt bij dat de overgangen bij tranceplaten niet heel erg moeilijk zijn vind ik, dat is bij progressive (noem 't even zo hoor) wel anders, daar moet je heel erg uitkijken wat je doet met een overgang, de overgangen zijn meestal (iig bij mij) een stuk langer bij progressive platen.

j.
joesterizor
quote:
Originally posted by magrec
straks wel ff downen.

mooi hé! iedereen aan de prog :stongue:
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by japeman
Daar komt bij dat de overgangen bij tranceplaten niet heel erg moeilijk zijn vind ik, dat is bij progressive (noem 't even zo hoor) wel anders, daar moet je heel erg uitkijken wat je doet met een overgang, de overgangen zijn meestal (iig bij mij) een stuk langer bij progressive platen.

j.

ik vind progressive echt 100 x makkelijker om te mixen, serieus.
japeman
quote:
Originally posted by DJ_Siesta

Ah, lachen man. Nou weet ik niet echt bij wie 't mixen nou makkelijker gaat.:stongue: :stongue: :stongue:
DJ_Siesta
quote:
Ah, lachen man. Nou weet ik niet echt bij wie 't mixen nou makkelijker gaat.:stongue: :stongue: :stongue:

gheghe, ach tis je eigen gevoel, ik ben nu 6/7 jaar bezig, en ik vind niks meer moeilijk om te mixen. Sommige dingen wel moeilijker, maar dat zijn aparte platen, niet aparte stylen.
Switch
quote:

ja vind ik ook
ok ik mix met mp3s, maar dan nog....
progressive is veel makkelijker te mixen dan trance, omdat bij prog de bassline langer doorgaat
japeman
quote:
gheghe, ach tis je eigen gevoel, ik ben nu 6/7 jaar bezig, en ik vind niks meer moeilijk om te mixen. Sommige dingen wel moeilijker, maar dat zijn aparte platen, niet aparte stylen.

Ja, psies! Maar wat vind je na 6/7 jaar nou 't leukste om te mixen vraag ik me dan af...

DJ_Siesta
quote:
Ja, psies! Maar wat vind je na 6/7 jaar nou 't leukste om te mixen vraag ik me dan af...

(progressive) trance, ligt nog steeds mn hart :)
ChooChoo
De tracklist ziet er leuk uit. Heb m net gedownload en ik ga m zo luisteren.

greetz

EDIT: erg lekkere tracks, goeie keuze! Mooie begintrack. toppie! :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement