return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
אנשים תגידו לי מזל טוב!
View this Thread in Original format
MASTERsplinter
אני רשמית המפיק של חיית לילה ברדיו קול רגע
כל יום חמישי מאחת עשרה עד אחת
תוכנית המסיבות של הצפון.
נהדר..
cluBBer
מזל טוב אחי
פעם הייתי שומע את התוכנית
עכשיו אין לי זמן לשמוע רדיו :D
Rising
מזל טוב אחי..
:)
MASTERsplinter
תודה תודה
Sm0keMachine
מזל טוב
(ביקשת - קיבלת!!!!!!) :D


..באסה שאני לא גר בצפון אז אני לא יקלוט את התחנה הזאת
איזה מוזיקה אתה תשים בתוכנית?
KrazyDJs
אהה
מזל טוב...

איזה תחנה זה הקול הרגוע..
כאילו, אני בצפון...

אבל אני מכיר רק תחנה אחת
107.5 שולטים !!!!
-CosmicFire-
אני לא מהצפון
אבל מזל טוב אחי :disbelief :disbelief :disbelief
itamarsan
ואאללללה אחייי מזללל
יש לי גם ידידה שעובדת ברדיו קול הים האדום באילת בתור עורכת ומפיקה והיא ממש נהנת מזההה
נקווה שגם אתהה אחייי
Sniper
מזל טוב גבר
DJentlman
מזל טוב
מקווה שתהנה, נשמעת כמו אחלה עבודה

MASTERsplinter
בנתיים אני לא כל כך קובע מוזיקה
בקרוב..
91.5 & 96 FM
ום חמישי מאחת עשרה עד אחת
תכנית מסיבות
אני אחראי על הקשר עם המועדונים פרסים וכל זה
פשוט נפלא..
Hell_Copter
וואלה אח שלי שיהיה לך רק הצלחה עם התכנית...
נשמע משהו בסט!!!
רובנו לא קולטים את הרדיו אבל בקטנות...סומכים עליך שתעשה עבודה טובה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement