|
אנשים תגידו לי מזל טוב!
|
View this Thread in Original format
| MASTERsplinter |
אני רשמית המפיק של חיית לילה ברדיו קול רגע
כל יום חמישי מאחת עשרה עד אחת
תוכנית המסיבות של הצפון.
נהדר.. |
|
|
| cluBBer |
מזל טוב אחי
פעם הייתי שומע את התוכנית
עכשיו אין לי זמן לשמוע רדיו :D |
|
|
| Sm0keMachine |
מזל טוב
(ביקשת - קיבלת!!!!!!) :D
..באסה שאני לא גר בצפון אז אני לא יקלוט את התחנה הזאת
איזה מוזיקה אתה תשים בתוכנית? |
|
|
| KrazyDJs |
אהה
מזל טוב...
איזה תחנה זה הקול הרגוע..
כאילו, אני בצפון...
אבל אני מכיר רק תחנה אחת
107.5 שולטים !!!! |
|
|
| -CosmicFire- |
אני לא מהצפון
אבל מזל טוב אחי :disbelief :disbelief :disbelief |
|
|
| itamarsan |
ואאללללה אחייי מזללל
יש לי גם ידידה שעובדת ברדיו קול הים האדום באילת בתור עורכת ומפיקה והיא ממש נהנת מזההה
נקווה שגם אתהה אחייי |
|
|
| DJentlman |
מזל טוב
מקווה שתהנה, נשמעת כמו אחלה עבודה |
|
|
| MASTERsplinter |
בנתיים אני לא כל כך קובע מוזיקה
בקרוב..
91.5 & 96 FM
ום חמישי מאחת עשרה עד אחת
תכנית מסיבות
אני אחראי על הקשר עם המועדונים פרסים וכל זה
פשוט נפלא.. |
|
|
| Hell_Copter |
וואלה אח שלי שיהיה לך רק הצלחה עם התכנית...
נשמע משהו בסט!!!
רובנו לא קולטים את הרדיו אבל בקטנות...סומכים עליך שתעשה עבודה טובה |
|
|
|
|