return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Dj Lex
Hey Blik misschien weet jij dit, maar vanmiddag had ik meer posts dan toen ik net weer kwam. Er waren dus posts verdwenen, niet dat dit me veel uitmaakt, maar hoe kan dit en worden ze dan ook geschrapt ofzo op het board???
Akira
hehe maak je nie druk DJ lex...jij bent toch wel een van de MASTERS die het meest post hier :D
JdDark
quote:
Originally posted by Dj Lex
Hey Blik misschien weet jij dit, maar vanmiddag had ik meer posts dan toen ik net weer kwam. Er waren dus posts verdwenen, niet dat dit me veel uitmaakt, maar hoe kan dit en worden ze dan ook geschrapt ofzo op het board???

dat gebeurt wanneer een moderator beslist om een thread te deleten waar dan toevallig jouw posts in staan
Henkie_henk
Die threads van die stumperige spammer zijn waarschijnlijk gedelete boss p of hoe die ook heette
Optimus Trance
hij heette toch versace ofzo iets????:D
Akira
quote:
Originally posted by Optimus Trance
hij heette toch versace ofzo iets????:D
oooh man wat een opmerking hehehe
Optimus Trance
quote:
Originally posted by Akira
oooh man wat een opmerking hehehe

wat zeg ik nou weer verkeerd????:D:D:D
Blik
quote:
Originally posted by Dj Lex

volgens was het dus wat JdDark zei, ik heb dat ook wel eens een paar keer gehad, toen was ik opeens iets van 10 posts kwijt, niet dat het zoveel uitmaakt
Dj Lex
Nee het maakt mij ook niet uit vond het alleen gek dus vroeg het me af, maar ja dan zal het wel die thread met boss p zijn ja
-=WVG=-
Ja, het komt door een thread die gedelete is...
Als hij alleen wordt gesloten maakt het nix uit, maar als ie gedelete wordt verminderd je #posts wel...

-=WVG=-
Wat ook vreemd is...Bij mijn vorige reply bleef m'n aantal posts op 1185 staan er kwam er dus geen bij...:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Volgens mij sta ik al weeeeeeken op 1185 :D:D
Dj Lex
Hmm ja gek WVG ik d8 dat wij idd een tijdje geleden redelijk gelijk liepen
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement