|
אני לא מאמין!!!! תראו מה הולך פה!!!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Rising |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
אני מת לשמוע את דון דיאבלו
וכן זאת פעם ראשונה שלו בארץ
|
לא אחי הוא היה כבר באומן...
אללה באמת כבוד מתחילים להגיע פתאום..
פעם כולם היו שפנים .. טיאסטו הכניס בהם מרץ (נראה לי) :eyespop: |
|
|
| Q-PiXeL |
מארקו וי :eyes:
ועוד בישראל :eyes:
:eyespop:
דון דיאבלו נדמה לי היה פעם בפאצ'ה בת"א
זה היה משהו כמו
21-4+ |
|
|
| Gil Shwarts |
טוב והנה עוד סוכריה :)
לכל אוהבי הממוסחר
יום העצמאות בדום =
DEE DEE
:):D:D:D |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Q-PiXeL
מארקו וי :eyes:
ועוד בישראל :eyes:
|
מרקו וי אמור גם להיות בחיפה באולטראסאונד או בורטיגו או באיזה מועדון שם...
נראה לי באולטראסאונד
עכשיו לפי מה שהבנתי לחבר שלי יש קומבינות שם...
אז אם הוא יהיה שם אולי יהיה מצב להתקמבן פנימה :D |
|
|
| KrazyDJs |
ורטיגו זה ברמת דוד
ואלוטראסאונד זה בקיבוץ יגור
:) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
ורטיגו זה ברמת דוד
ואלוטראסאונד זה בקיבוץ יגור
:) |
ותל יצחק זה בקיבוץ תל יצחק
אפשר לחשוב :D
הפואנטה זה שזה באיזור חיפה... |
|
|
| KrazyDJs |
אתה לחוץ כמו טמפון אחי...
עוד שניה תירה בי...
בסדר...
אז זה באזור חיפה
אפ תרגיש יותר טבו עם זה, אז תמחוק תתגובה שלי ממקודם |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
אתה לחוץ כמו טמפון אחי...
עוד שניה תירה בי...
בסדר...
אז זה באזור חיפה
אפ תרגיש יותר טבו עם זה, אז תמחוק תתגובה שלי ממקודם |
חחחחחחחחחחח אני לא לחוץ אח שלי
אני צוחק איתך :D
אל תקח אישית... |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
ותל יצחק זה בקיבוץ תל יצחק
אפשר לחשוב :D
הפואנטה זה שזה באיזור חיפה... |
חחחחחחחחחחחחחחחחח
הרגת אותי!!! |
|
|
| MASTERsplinter |
| היה אמור להגיע לורטיגו לא מזמן והבריז (לא הרגיש טוב)1 |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by MASTERsplinter
היה אמור להגיע לורטיגו לא מזמן והבריז (לא הרגיש טוב)1 |
Yeah Right!!
חחחחח |
|
|
|
|