return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
אני לא מאמין!!!! תראו מה הולך פה!!!! (pg. 2)
View this Thread in Original format
Rising
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
אני מת לשמוע את דון דיאבלו
וכן זאת פעם ראשונה שלו בארץ


לא אחי הוא היה כבר באומן...

אללה באמת כבוד מתחילים להגיע פתאום..
פעם כולם היו שפנים .. טיאסטו הכניס בהם מרץ (נראה לי) :eyespop:
Q-PiXeL
מארקו וי :eyes:
ועוד בישראל :eyes:


:eyespop:

דון דיאבלו נדמה לי היה פעם בפאצ'ה בת"א
זה היה משהו כמו
21-4+
Gil Shwarts
טוב והנה עוד סוכריה :)
לכל אוהבי הממוסחר
יום העצמאות בדום =
DEE DEE

:):D:D:D
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Q-PiXeL
מארקו וי :eyes:
ועוד בישראל :eyes:


מרקו וי אמור גם להיות בחיפה באולטראסאונד או בורטיגו או באיזה מועדון שם...
נראה לי באולטראסאונד
עכשיו לפי מה שהבנתי לחבר שלי יש קומבינות שם...
אז אם הוא יהיה שם אולי יהיה מצב להתקמבן פנימה :D
KrazyDJs
ורטיגו זה ברמת דוד
ואלוטראסאונד זה בקיבוץ יגור
:)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by KrazyDJs
ורטיגו זה ברמת דוד
ואלוטראסאונד זה בקיבוץ יגור
:)


ותל יצחק זה בקיבוץ תל יצחק
אפשר לחשוב :D

הפואנטה זה שזה באיזור חיפה...
KrazyDJs
אתה לחוץ כמו טמפון אחי...
עוד שניה תירה בי...

בסדר...
אז זה באזור חיפה
אפ תרגיש יותר טבו עם זה, אז תמחוק תתגובה שלי ממקודם
Hell_Copter
quote:
Originally posted by KrazyDJs
אתה לחוץ כמו טמפון אחי...
עוד שניה תירה בי...

בסדר...
אז זה באזור חיפה
אפ תרגיש יותר טבו עם זה, אז תמחוק תתגובה שלי ממקודם


חחחחחחחחחחח אני לא לחוץ אח שלי
אני צוחק איתך :D
אל תקח אישית...
Sniper
quote:
Originally posted by Hell_Copter
ותל יצחק זה בקיבוץ תל יצחק
אפשר לחשוב :D

הפואנטה זה שזה באיזור חיפה...



חחחחחחחחחחחחחחחחח
הרגת אותי!!!
MASTERsplinter
היה אמור להגיע לורטיגו לא מזמן והבריז (לא הרגיש טוב)1

Sniper
quote:
Originally posted by MASTERsplinter
היה אמור להגיע לורטיגו לא מזמן והבריז (לא הרגיש טוב)1


Yeah Right!!
חחחחח
MASTERsplinter
באמת!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement