return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 
אני לא מאמין!!!! תראו מה הולך פה!!!! (pg. 3)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MASTERsplinter
היה אמור להגיע לורטיגו לא מזמן והבריז (לא הרגיש טוב)1


ידעתי שאמור היה להיות משהו כזה :D
Sniper
quote:
Originally posted by MASTERsplinter
באמת!


מממ סבבה אם אתה אומר
Dj-2TaLL
בעסה לי"בניקים!

יש בגרות בהבעה ב8!!!
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Dj-2TaLL
בעסה לי"בניקים!

יש בגרות בהבעה ב8!!!


באסה לך :)
אני כבר עשיתי את הבגרות בחורף... :D
MASTERsplinter
גם אני עשיתי בגרות חורף..
זה נהדר..
Sniper
גם אני לא עשיתי בגרות חורף

הבעה??
חיבור לא
?
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Sniper
גם אני לא עשיתי בגרות חורף

הבעה??
חיבור לא
?


אותו חרא אח שלי!!

אפילו אני גאה לומר שסיימתי בחיבור סופי 91!!
Sniper
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אותו חרא אח שלי!!

אפילו אני גאה לומר שסיימתי בחיבור סופי 91!!


ואללה סבבה:]
אחי מזל טוב

אני עשיתי בספרות במקום חיבור
DjChook
קיבלתי במגן 83

בחיבור
cluBBer
Don Diabolo
יהיה גם בטי אל וי
קילומבו הפקות

לא הבנתי מה הקשר בין קילומבו (חרה של מסיבות פשוט חבל"ז) ובין דיאבולו (גם לא משהו)

Tarantula
איך אפשר להוציא בחיבור מעל ל80 איןןן
כלום לא עוזר
מקצוע דפוק:wtf:


quote:
Originally posted by Hell_Copter
מרקו וי אמור גם להיות בחיפה באולטראסאונד או בורטיגו או באיזה מועדון שם...
נראה לי באולטראסאונד
עכשיו לפי מה שהבנתי לחבר שלי יש קומבינות שם...
אז אם הוא יהיה שם אולי יהיה מצב להתקמבן פנימה :D


מתי זה?
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Tarantula
איך אפשר להוציא בחיבור מעל ל80 איןןן
כלום לא עוזר
מקצוע דפוק:wtf:


צריך פשוט לדעת לזיין את השכל טוב... כמוני :)

quote:

מתי זה?


ממש לא ברור מה נסגר עם זה
אולי הוא יתן קפיצה לחיפה גם שהוא באילת... אלוהים גדול
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 
Privacy Statement