|
פרסומת בת זונה (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| MASTERsplinter |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
חהחה עלק שלוש שעות, אחי זה ייקח לך לפחות כמה חודשיים רק לבנות את כל המודלים לסרט ואז עוד איזה חודש לעשות את כל התנועות המדוייקות של החלקים, ולא נראה לי שלהונדה חסר כסף :) |
אולי אתה צודק
אבל ההשקעה מוגזמת.. |
|
|
| ADiSH |
| הכל נראה הגיוני חוץ מקטע אחד של שלוש גלגלים שעולים על נדנדה.. |
|
|
| DjChook |
אני מסכים אדיש
גם לי זה נראה מוזר שהם מתגלגלים בכזאת כקלות ובלי הרבה עוצמה במעלה המשופע
אבל חפיף
מ-ד-ה-י-ם |
|
|
| LioR |
| וואי איזה יופי אהבתי :D |
|
|
| Tarantula |
:eyes: :eyes:
חחח... מגנוב לאללה:O)
| quote: | Originally posted by Scorchio
@#$ |
יופפייי...
בסוף תצטרכו לשלם לי זכויות יוצרים..:rolleyes: :D :toothless |
|
|
| Scorchio |
תגידי מה את גנובה אני משתמש בזה עוד מלפני שאת נולדת
מי שמשחק קאונטר סטרייק יודע על מה אני מדבר |
|
|
| Dj-2TaLL |
שמע יש פה כמה פאקים...
אני אומר לך עכשיו בליינד, כמו שהוא כתב לך כתבה על איך שזה הכול אמיתי, אני יכול לכתוב לו שזה לא...
אחי, קח גלגל חלופי, שזה דבר דיי כבד, אני רוצה לראות אותך שם אותו על כזה שיפוע, עזוב שיתגלגל במעלה השיפוע, שישאר במקום!!!
אין סיכוי בחיים, ועוד משהו שהדבר הזה פוגע בגלגל וגורם לו ליפול מהמכסה מנוע?
...יזיז לו M6-7 גם כן הגלגל כבד מידי בשביל שאיזה אום
וזהו! |
|
|
| Scorchio |
המממ אתה שוכח דבר אחד
לפי דעתי הם האיטו את המהירות של זה כדי שתוכל להבין מה הולך שם
זה למה זה נראה לך איטי
אני חושב שהצמיגים זזגו במהירות הרבה יותר גבוהה מזה וככה הם דחפו אחד את השני |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Scorchio
המממ אתה שוכח דבר אחד
לפי דעתי הם האיטו את המהירות של זה כדי שתוכל להבין מה הולך שם
זה למה זה נראה לך איטי
אני חושב שהצמיגים זזגו במהירות הרבה יותר גבוהה מזה וככה הם דחפו אחד את השני |
Same Here |
|
|
| Hell_Copter |
ראיתי את הפרסומת רק עכשיו
בסט של דבר!!!!!
ממש ממש אבל ממש מגניב!!!
לא פלא שהם השקיעו על זה 6 מיליון לירה שטרלינג...
זה יוצא לכם 45 מיליון שקל לפחות |
|
|
| cluber |
פשוט פרסמות נדירה!!
אהבתי מזכיר לי תדומינו ראלי חחחח |
|
|
| Dj-2TaLL |
| quote: | Originally posted by Scorchio
המממ אתה שוכח דבר אחד
לפי דעתי הם האיטו את המהירות של זה כדי שתוכל להבין מה הולך שם
זה למה זה נראה לך איטי
אני חושב שהצמיגים זזגו במהירות הרבה יותר גבוהה מזה וככה הם דחפו אחד את השני |
אז שאני יבין, הוא פשוט עמד במקום ממש ממש מהר...?
ואז שבגלגל פגע בו הוא נהיה אפילו יותר מהיר ועלה למעלה
בעצם הגיוני..
שזה מהר כח המשיכה זניח.
;) |
|
|
|
|