return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 
פרסומת בת זונה (pg. 2)
View this Thread in Original format
MASTERsplinter
quote:
Originally posted by Vortex_SA
חהחה עלק שלוש שעות, אחי זה ייקח לך לפחות כמה חודשיים רק לבנות את כל המודלים לסרט ואז עוד איזה חודש לעשות את כל התנועות המדוייקות של החלקים, ולא נראה לי שלהונדה חסר כסף :)


אולי אתה צודק
אבל ההשקעה מוגזמת..
ADiSH
הכל נראה הגיוני חוץ מקטע אחד של שלוש גלגלים שעולים על נדנדה..
DjChook
אני מסכים אדיש
גם לי זה נראה מוזר שהם מתגלגלים בכזאת כקלות ובלי הרבה עוצמה במעלה המשופע

אבל חפיף


מ-ד-ה-י-ם
LioR
וואי איזה יופי אהבתי :D
Tarantula
:eyes: :eyes:
חחח... מגנוב לאללה:O)



quote:
Originally posted by Scorchio
@#$


יופפייי...
בסוף תצטרכו לשלם לי זכויות יוצרים..:rolleyes: :D :toothless
Scorchio
תגידי מה את גנובה אני משתמש בזה עוד מלפני שאת נולדת
מי שמשחק קאונטר סטרייק יודע על מה אני מדבר
Dj-2TaLL
שמע יש פה כמה פאקים...
אני אומר לך עכשיו בליינד, כמו שהוא כתב לך כתבה על איך שזה הכול אמיתי, אני יכול לכתוב לו שזה לא...

אחי, קח גלגל חלופי, שזה דבר דיי כבד, אני רוצה לראות אותך שם אותו על כזה שיפוע, עזוב שיתגלגל במעלה השיפוע, שישאר במקום!!!

אין סיכוי בחיים, ועוד משהו שהדבר הזה פוגע בגלגל וגורם לו ליפול מהמכסה מנוע?
...יזיז לו M6-7 גם כן הגלגל כבד מידי בשביל שאיזה אום

וזהו!
Scorchio
המממ אתה שוכח דבר אחד
לפי דעתי הם האיטו את המהירות של זה כדי שתוכל להבין מה הולך שם
זה למה זה נראה לך איטי
אני חושב שהצמיגים זזגו במהירות הרבה יותר גבוהה מזה וככה הם דחפו אחד את השני
Sniper
quote:
Originally posted by Scorchio
המממ אתה שוכח דבר אחד
לפי דעתי הם האיטו את המהירות של זה כדי שתוכל להבין מה הולך שם
זה למה זה נראה לך איטי
אני חושב שהצמיגים זזגו במהירות הרבה יותר גבוהה מזה וככה הם דחפו אחד את השני


Same Here
Hell_Copter
ראיתי את הפרסומת רק עכשיו
בסט של דבר!!!!!
ממש ממש אבל ממש מגניב!!!

לא פלא שהם השקיעו על זה 6 מיליון לירה שטרלינג...
זה יוצא לכם 45 מיליון שקל לפחות

cluber
פשוט פרסמות נדירה!!
אהבתי מזכיר לי תדומינו ראלי חחחח
Dj-2TaLL
quote:
Originally posted by Scorchio
המממ אתה שוכח דבר אחד
לפי דעתי הם האיטו את המהירות של זה כדי שתוכל להבין מה הולך שם
זה למה זה נראה לך איטי
אני חושב שהצמיגים זזגו במהירות הרבה יותר גבוהה מזה וככה הם דחפו אחד את השני


אז שאני יבין, הוא פשוט עמד במקום ממש ממש מהר...?
ואז שבגלגל פגע בו הוא נהיה אפילו יותר מהיר ועלה למעלה

בעצם הגיוני..
שזה מהר כח המשיכה זניח.
;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement