|
פרסומת בת זונה (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by Scorchio
תגידי מה את גנובה אני משתמש בזה עוד מלפני שאת נולדת
מי שמשחק קאונטר סטרייק יודע על מה אני מדבר |
:wtf: :p :p :wtf:
לפני שנולדתי... מממ... מעניין..
אני יותר מבוגרת ממך!@$!:p
אם אני לא טועה...
:D |
|
|
| DjChook |
כמה זמן אתה משחק קאונטר סטרייק ?
כי בראסמי בדקתי את זה עם חבר שלי
ואנחנו משחקים
STARCRAFT
מ 96
שזה אומר 7 שנים
פאק :) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
כמה זמן אתה משחק קאונטר סטרייק ?
כי בראסמי בדקתי את זה עם חבר שלי
ואנחנו משחקים
STARCRAFT
מ 96
שזה אומר 7 שנים
פאק :) |
בקיצר מה שאתה בעצם אומר זה שאתה ילד משועמם ביותר כבר 7 שנים ;) |
|
|
| Scorchio |
אז ככה יש פיתרון לחידה
הם שמו בכל גלגל משקולת
ככה הם מאוזנים על הרמפה וכשהגלגל פוגע בשני המשקולת דוחפת אותו כלפי מעלה. |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by Scorchio
אז ככה יש פיתרון לחידה
הם שמו בכל גלגל משקולת
ככה הם מאוזנים על הרמפה וכשהגלגל פוגע בשני המשקולת דוחפת אותו כלפי מעלה. |
אתם שוכחים שהמשוואה לכח היא
F = M * A
וכל גלגל זה איזה עשרים קילו... |
|
|
| DjChook |
אוקיי כמה דברים, נתחיל עם ה
BROOD
רועי, אמא שך מוצצת פסדר ?
קודם כל זה המשחק הכי טוב שנוצר אי פעם
(יסכים איתי רון וגם שגיא)
וחוץ מיזה אני לא משחק אותו עם עצמי בזמני הפנוי
אלה מדי פעם ברשת עם חברים, בביהס וכאלה
בתכלס . אני יכול להגיד שאני "עדיין משחק בו" ואם זה לא מוצא חן בעינך, אתה יכול שוב, לבוא, ולמצוץ לי :)
בקשר לשטויות שדיברתם על פיסיקה
רק VORTEX
מה הקשר החוק השני של ניוטון פה ?
למרות שכבר שנה לא נגעתי במכניקה אני זוכר רק שצריך להתחשב ב
COS ALPHA
וב
G
תאוצה למטה :)
אז המשוואה שרשמת מה זה לא אומרת כלום פה
אני זוכר שהמורה ביקש לעשות את החוק השני של ניוטון ואמרתי
F = MA
אז הוא התחיל להסתלבט עלי :) |
|
|
| Vortex_SA |
| לא יודע, זה פשוט נראה לי הגיוני איך שהגלגלים זזים, תחשבו שזה ממש מדויק... |
|
|
| luckystrike |
וווואוווו עננננק !!!
אבל הקטע עם הגלגלים באמת נראה קצת מוזר ...
הממממ בכל מקרה פצצה !
:) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
בתכלס . אני יכול להגיד שאני "עדיין משחק בו" ואם זה לא מוצא חן בעינך, אתה יכול שוב, לבוא, ולמצוץ לי :)
|
מתי בדיוק מצצתי לך?!
אני זוכר שזה היה ההפך... :rolleyes:
והמשוואה של כוח זה באמת
F = ma
אבל מה הקשר פה כוח אני לא מבין...
זה חוק שימור תנע אם כבר...
אבל צריך להתחשב פה במהירות ובזווית...
קיצר... זה אפשרי... אבל הגלגלים לא צריכים להיות במרחקים שווים אחד מהשני וצריך שמה שפוגע בגלגל הראשון יבוא במהירות גבוהה יחסית למה בכל גלגל נאבדת עוד מהירות בגלל הזווית...
קיצר... שבלול כולם!! |
|
|
| DjChook |
דיי זה משגע אותי
"משוואה של כח"
זה בסך הכל החוק מספר 2 של ניוטון
אני יכול גם לחשב את
F
מהנוסחא
F = W / (X ּ cosA)
:) |
|
|
| Dj-2TaLL |
רואים שאתם י"א שלא מבינים בפיזיקה!
מביאים לי נוסחאות...
אתה צריך משקולת דיי גדולה בשביל להחזיק כאלה גלגלים כבדים בכזאת זווית אז האפשרות הזאת פסולה...
אני לא חושב שצילמו את זה יותר לאט ממה שזה למה לא היה סיכוי בחיים שזה יהיה מדויק וגם שים לב שכל הגלגלים משום מה עולים באותה מהירות במעלה השיפוע, והם אפילו תופסים תאוצה!!!
:והנה הסבר פיזיקלי
אז ככה, לחוק השני של ניוטון אין כמעט קשר בקטע הזה\ כי הכח לא פועל
בכלל לאורך זמן אז הנוסחא של
F=MA
לא רלוונטית בשיט, גם הכח לא קבוע, גם התאוצה ובכלל אין שום קשר.
מה שכן קשור זה חוק שימור התנע וחוק שימור האנרגיה!
מה שרואים פה זה פשוט מעבר של אנרגיה קינטית ואנרגיה פוטנציאלית כובדית בין כל החלקים!!
אז לא משנה אם זה אמיתי או לא, מי שבאמת מבין פיסיקה ולא סתם לומד נוסחאות בעל פה יודע שזה עניין של אנרגיות!
למרות זאת יש פתרון דיי הגיוני ופשוט לכל העניין, קוראים לו מחשב, ואני בטוח שכולכים שמעתם על הדבר הזה...
אם אתם עדיין לא מסכימים איתי אתם בטח מהאלה שחושבים שקיאנו רייבס באמת יודע להתחמק מכדורים וכשצילמו את מטריקס, צילמו את זה לאט...
:) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Dj-2TaLL
רואים שאתם י"א שלא מבינים בפיזיקה!
מביאים לי נוסחאות...
|
סליחה?!
אני דיברתי פה על התנע וכל החרא הזה...
לא הבאתי לך סתם נוסחאות
ואל תעז לקרוא לי יא שלא מבין בפיזיקה!!!
אני יב שלא מבין בפיזיקה :p |
|
|
|
|