|
Voor de Newbies - Part IV
|
View this Thread in Original format
| total woot |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Ik zag dat er weer een aantal nieuwelingen op het forum zijn en dan vraag ik me altijd af wie, hoe, wat, waarom, waarvoor enz.
Dus newbie's, break a leg en vertel wie je bent. |
ps. Bij voorbaat: Jappio en Tin.....DON'T!!!!:whip:
Grtz
WooT |
|
|
| Duke2003 |
wie: Duko
hoe: via google, gezocht naar trance forum
waarom: wou wat meer nieuwe en vooral wat meer "underground" trance leren kennen want via de massa krijg je alleen maar commerciele crap en cheese
waar: amsterdam
wat: 16 jarige scholier die van trance houdt! |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by total woot
ps. Bij voorbaat: Jappio en Tin.....DON'T!!!!:whip:
Grtz
WooT |
:D |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Duke2003
wie: Duko
hoe: via google, gezocht naar trance forum
waarom: wou wat meer nieuwe en vooral wat meer "underground" trance leren kennen want via de massa krijg je alleen maar commerciele crap en cheese
waar: amsterdam
wat: 16 jarige scholier die van trance houdt! |
Welkom :) |
|
|
| Nillion |
'n goedemorgen. Ik ben een newbee, en kom me even introduceren:cool:
Ik ben Niels van Berkel. 19 lentes jong, en ik kom uit een klein dorpje uit Noord-Brabant. Ik ben elekctomonteur van beroep, en ik doe veel in de muziek. Ik heb een uitgebreide muziek smaak. Als ik draai, draai ik meestal hardbass/hardhouse. Achter de PC hoor ik het lieft (uplifting) trance, en in de auto luister ik graag naar Bitte-ein-Beat.
Ik maak zelf muziek. Geen complete nummers, maar af en toe maak ik een stuk muziek voor een flash filmpje, of voor andere multimedia toepassingen. Dit zijn over het algemeen loops.
Voor de mensen die er behoefe aan hebben:foto tijdens carnaval
Ik ben hier gekomen via clubcharts. (bij de meeste van jullie wel bekend neem ik aan:))
Wegens problemen met de server, is clubcharts de afgelopen alleen overdag te bereiken, maar nu is clubcharts helemaal onbereikbaar geworden. Het is maar voor tijdelijk, maar ik verveel me nu te pletter. Ik had al eerder wat over TA gelezen, maar ik had het nog nooit bezocht. Het enige wat ik hier kom doen, is discussies voeren over muziek, praten over djgear, vinyl, enz. En ik denk dat ik dan op dit forum op het goede adres ben;) |
|
|
| raoel |
| quote: | Originally posted by Nillion
Het enige wat ik hier kom doen, is discussies voeren over muziek, praten over djgear, vinyl, enz. En ik denk dat ik dan op dit forum op het goede adres ben;) |
Das mooi (houden zo), maar kben benieuwd hoe lang je dat volhoudt als je wat vaker komt hier :D
Want we hebben het hier ook over veel andere dingen, maar da boeit nie. Alst maar gezellig is.
PS: Wat heb jij geile blonde haren zeg kzou je graag een keer willen ontmoeten :P |
|
|
| Teknikol |
| quote: | Originally posted by raoel
PS: Wat heb jij geile blonde haren zeg kzou je graag een keer willen ontmoeten :P |
niet doen Nillion, hijs zon ultra hardcore nicht:p |
|
|
| Duke2003 |
| dat krijg je als je psv fan bent :p |
|
|
| Joost008 |
Eejj die pruik had ik ook met de carnaval :D |
|
|
| Nillion |
| quote: | Originally posted by raoel
Ja! Super! Dan kunnen we onder het genot van een glas bier m'n bikinilijn bijscheren, en vervolgens kunnen we andere spannende dingen doen:whip:
...:D |
|
|
| Three 'O Three |
ik zie hier weer een taak weggelegd voor de Mods!
Leer deze mensen eens hun normen en waarden kennen zoals deze op dit forum worden geinterpreteerd als zodanig zijnde geaccepteerd.
Er moet natuurlijk wel een informatieve sterekking uitgaan van deze zinloze posts die mensen zonder schaamte hier durven te deponeren. geen stijl jongens! integenstelling tot wat ik van jullie rakkers had verwacht (duz het tegenovergestelde) en anders toch wel/niet doorhalen wat niet/wel van toepassing is op deze totaal zinsloze/ onwijs boeiende posts. oja en als we dan toch goed op dreef zijn doen we deze er ook lekker bij: Vennegoor/Hesselink en hier gelden weer dezelfde criteria en uitgangspunten zoals opgenomen in het grote lichtbruine/groene? boek. Ja zuig daar maar een driehoekje af!
T&D |
|
|
|
|