|
ehhh.........ID&T-radio????? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Remy D |
| Ik woon in een klein dorpje nabij Haarlem, Velserbroek geheten, en ik kan het gewoon ontvangen. :D:D |
|
|
| Boss |
| Goed, alleen in de randstad dan..... :( |
|
|
| Obi |
Ik zal trachten het een beetje toe te lichten.
Een aantal jaren geleden heeft ID&T New Dance Radio overgenomen. (en dan heb ik het over een jaar of 8 geleden). Vorig jaar is dit opgegaan in Slam FM, naast het magazine Slam en de portal Slam.nl.
Nu hebben wij besloten om de naam ID&T meer als merknaam te gebruiken, en de sub-brands af te stoten. Dit om duidelijk te communiceren, en verwarring proberen te verminderen. Het merk ID&T brengt nu dus evenementen, radio, cd's, een gratis tijdschrift en id-t.com.
Dat ID&T Radio nog niet overal te ontvangen is klopt. Maar dat ligt niet aan ons, de afgelopen jaren hebben wij ervoor gestreden om de radio op zo veel mogelijk plaatsen beschikbaar te maken. En nu zijn wij ook nog aan het strijden voor een etherfrequentie. Als enige radiozender die puur op dance is gericht lijkt ons dat erg belangrijk. Zeker als je ziet hoe belangrijk de dance is in de huidige cultuur (dat hoef ik jullie vast niet uit te leggen).
Mocht je geïnteresseerd zijn in de kabelfrequenties, kijk op id-t.com en dan bij "ID&T Radio" voor een zoekmenu'tje. Ook kun je de programmering bekijken die vanaf afgelopen vrijdag is ingegaan. |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by Obi
Dat ID&T Radio nog niet overal te ontvangen is klopt. Maar dat ligt niet aan ons, de afgelopen jaren hebben wij ervoor gestreden om de radio op zo veel mogelijk plaatsen beschikbaar te maken. En nu zijn wij ook nog aan het strijden voor een etherfrequentie. Als enige radiozender die puur op dance is gericht lijkt ons dat erg belangrijk. Zeker als je ziet hoe belangrijk de dance is in de huidige cultuur (dat hoef ik jullie vast niet uit te leggen).
Mocht je geïnteresseerd zijn in de kabelfrequenties, kijk op id-t.com en dan bij "ID&T Radio" voor een zoekmenu'tje. Ook kun je de programmering bekijken die vanaf afgelopen vrijdag is ingegaan. |
Ja... Ik heb ook al wat e-mails verstuurt naar onze kabelmaastschappij... We hebben geen 1 zender die alleen dance-muziek uitzenden terwijl we 30 zenders hebben waarvan het gros dezelfde soort muziek uitzenden. Alleen 538 komt een klein beetje in de buurt van ID&T Radio...(538 is trouwens hier niet eens in de ether te ontvangen) maar ja, dan krijg je ook zo'n standaardmailtje terug van: "we doen ons best om onze klanten tevreden te stellen, maar we kunnen niet zomaar een zender veranderen omdat iemand dat vraagt.. het kijk- en luisterpakket wordt jaarlijks bekeken en aangepast, we noteren uw stem... bla bla bla. :( ) |
|
|
| Obi |
| quote: | Originally posted by moogwai
Ja... Ik heb ook al wat e-mails verstuurt naar onze kabelmaastschappij... We hebben geen 1 zender die alleen dance-muziek uitzenden terwijl we 30 zenders hebben waarvan het gros dezelfde soort muziek uitzenden. Alleen 538 komt een klein beetje in de buurt van ID&T Radio...(538 is trouwens hier niet eens in de ether te ontvangen) maar ja, dan krijg je ook zo'n standaardmailtje terug van: "we doen ons best om onze klanten tevreden te stellen, maar we kunnen niet zomaar een zender veranderen omdat iemand dat vraagt.. het kijk- en luisterpakket wordt jaarlijks bekeken en aangepast, we noteren uw stem... bla bla bla. :( ) |
Wij hebben het afgelopen jaar meerdere acties gehad mtt gemeentes die voormalig Slam FM niet in hun pakket hadden. Met veel steun van de luisteraars en web-bezoekers hebben wij een hoop gemeentes over kunnen halen. Maar het houdt pas op als IEDEREEN in staat is het te luisteren. Thuis, in de auto, aan het strand.. noem maar op. Een dance-gericht radiostation moet overal te ontvangen zijn met de achtereban die er is. |
|
|
| arno |
| Als ik bij id-t.com op het kopje "radio" druk dan ga ik automatisch naar de radio luisteren, maar dat wil ik niet, ik wil gewoon weten op welke frequentie ik het hier in rotterdam kan ontvangen, dus als iemand zo vriendelijk zou willen zijn om mij dat te vertellen..... |
|
|
| Obi |
| quote: | Originally posted by arno
Als ik bij id-t.com op het kopje "radio" druk dan ga ik automatisch naar de radio luisteren, maar dat wil ik niet, ik wil gewoon weten op welke frequentie ik het hier in rotterdam kan ontvangen, dus als iemand zo vriendelijk zou willen zijn om mij dat te vertellen..... |
Dan doe je iets fout :)
Je moet ook niet rechts op de page bij "ID&T RADIO ONLINE" klikken (dat is voor de live stream), maar bovenin op de button "ID&T RADIO" (tussen "HOME" en "PICTURES" in).
Dan kom je op de radiopage. |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by arno
Als ik bij id-t.com op het kopje "radio" druk dan ga ik automatisch naar de radio luisteren, maar dat wil ik niet, ik wil gewoon weten op welke frequentie ik het hier in rotterdam kan ontvangen, dus als iemand zo vriendelijk zou willen zijn om mij dat te vertellen..... |
Ik ben zo vriendelijk dat ik ff heb gekeken op me radio. Ik woon in spijkenisse dus ik denk dat het zelfde is. 103.5 |
|
|
| arno |
103.5 dus.
ok tnx dj lex (en obi):D |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by arno
103.5 dus.
ok tnx dj lex (en obi):D |
ja moet je maar ff kijken.
En als ie het niet doet kan je het meestal vinden in de radio/tvgids. |
|
|
| Akira |
| ik kan dus die zender ook niet ontvangen jammer maar ja.... |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Akira
ik kan dus die zender ook niet ontvangen jammer maar ja.... |
Waar woon jij dan??? |
|
|
|
|