|
ehhh.........ID&T-radio????? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| magrec |
id-t radio heeft wel fijn programma nu.
Maarre hier in gelderland op de veluwe kan ik id-t radio gewoon ontvangen op de kabel. |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by magrec
id-t radio heeft wel fijn programma nu.
Maarre hier in gelderland op de veluwe kan ik id-t radio gewoon ontvangen op de kabel. |
Wat dan??
Heb me er namelijk nog niet echt in verdiept. |
|
|
| 220%Miss-Djax |
| Tot nu toe vind ik id-t radio helemaal niks!! Die club mix die er nu op is komt uit de jaren 80 of zo:o. Op zondagmiddag is er 3 uur lang een programma met ''jazzy'' muziek. Slaap verwekkent, misschien komt het door dat het pinksteren is. Ik hoop dat het snel beter word! WAt het mag af en toe ook wel eens knallen zijn :D :cool: |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Boss
Goed, alleen in de randstad dan..... :( |
Ik woon in Enschede en daar kan ik het ook ontvangen!!! |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Ik woon in Enschede en daar kan ik het ook ontvangen!!! |
Ik checkte t stiekum ff voor je ... enschede is 97.4 :D alst goed is ;)
Thankz for replying obi ;) |
|
|
| Miss Proximus |
En ik maar denken dat die Obi niet van meelopers hield... :p
ennu....Obi..waar was je op Qlimax? Ik had met je willen strunen....Jacco was er ook hoor! :D |
|
|
| Akira |
| quote: | Originally posted by magrec
id-t radio heeft wel fijn programma nu.
Maarre hier in gelderland op de veluwe kan ik id-t radio gewoon ontvangen op de kabel. |
Nou dikke lul ik woon ook op de veluwe maar dus helemaal geen ID&T |
|
|
| Akira |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Waar woon jij dan??? |
Barneveld op de veluwe...vlakbij amersfoort |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Akira
Nou dikke lul ik woon ook op de veluwe maar dus helemaal geen ID&T |
Ja dat is kut voor je hey, maar misschien wordn ze binne een paar jaar wel heel groot en kan iedereen het in Nederland ontvangen |
|
|
| Akira |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Ja dat is kut voor je hey, maar misschien wordn ze binne een paar jaar wel heel groot en kan iedereen het in Nederland ontvangen | Het kan me eigenlijk geen ene reet schelen dat ik het niet heb...maar ja hehehe |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Obi
Wij hebben het afgelopen jaar meerdere acties gehad mtt gemeentes die voormalig Slam FM niet in hun pakket hadden. Met veel steun van de luisteraars en web-bezoekers hebben wij een hoop gemeentes over kunnen halen. Maar het houdt pas op als IEDEREEN in staat is het te luisteren. Thuis, in de auto, aan het strand.. noem maar op. Een dance-gericht radiostation moet overal te ontvangen zijn met de achtereban die er is. |
volgende missie is dus Den Bosch en omstreken???:p |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by Blik
volgende missie is dus Den Bosch en omstreken???:p |
ik woon vlakbij den bosch en kan het gewoon ontvangen via de kabel, maar het zal wel komen omdat ik in gelderland woon en jij in brabant. verschillende kabel maatschapij denk ik dus |
|
|
|
|