|
Flotser - Chilldude.mp3
|
View this Thread in Original format
| Flotser |
שלום !!
:wtf: :wtf:
אהההההההה
אז בקיצור זה טראק ניסיתי לעשות איטי כזה
אחר כך ניסיתי לעשות משהו כמו דראם אנד באס שמה
לא יודע אם יצא לי
:p
בעקרון זה לא טראנס, זה איטי יותר
בקשה בקשה בקשה תשמעו ותגידו כל מה שאתם חושבים
ולמומחים שביניכם, אני אשמח לקבל גם כל מיני טיפים של מאסטרינג
כי אין לי מושג בזה ממש, ואני מרגיש יש חלקים בטראק שדי זקוקים לזה
:crazy:
תורידו כאן
תודה לחן הכלי!!!!!!!!!!
Flotser - Chilldude |
|
|
| itamarsan |
ואאללללה אחיי הסרבר מה זה איטי
סבתא שלי אפילו עוברת אותו בהליכה:) |
|
|
| DjChook |
צריך סרבר ?
:)
אנשים אפשר לשלוח לי באייסיקיו
MUAHAHA |
|
|
| Sniper |
אני יוריד מאוחר יותר למה אני מוריד עכשיו
סרט |
|
|
| LioR |
נחמד מאוד אחלה מלודי
אבל רק חוץ מזה שהוא איטי |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by LioR
נחמד מאוד אחלה מלודי
אבל רק חוץ מזה שהוא איטי |
תודה אחי שמח שאהבת את המלודיה
:p |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
זה נשמע ממש טוב האמת, יענו מבחינת מסטרינג וזה...
חוץ מלפעמים שיש סנארים שיותר מיי בולטים, ואין עליהם אפקטים
אבל בטכלס הקטע נשמע ממש טוב, מלודיות חמודות רצות לך שם, הבאס מצויין
הסגנון מן צ'יל אווט פרוגרסיב כזה...
הדברים היחידים שקצת הפריעו לי היו תופים שצצים פתאום מאיזה מקום בלי הרבה הקשר.
וזה קוטע את הרצף המלודי
הדוגמא הי טובה זה
ב 3:36 ככה שהתופים סתם ארוכים מידי שם
אבל רוב הפעמים התופים באים בדיוק בזמן וזה יוצא מן עליה חמודה כזאת כמו ב
2:04 נגיד
קיצר זה צ'ון ממש שווה
:nervous: |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
אהה
וגם מה קרה שלא שמת את זה גם בפורום חובבנים?
דווקא מעניין אותי לראות איך הם יגיבו על זה שם...
:rolleyes: |
|
|
| Flotser |
וווואייי תודה אחי על הביקורת הארוכה הזאתי!!
:p
אתה צודק עם הטופים
בקטע הזה שהזכרת באמת משכתי אותם יותר מדי, בכלל בקטע ההוא לא ידעתי איך לקשר בין המנגנות שעשיתי וזה קצת הסתבך שמה
:\
כל מקרה שוב תודה על הביקורת ואני אראה מה אני יכול לעושת עם הסנארים
:wtf:
ולא יודע למה לא שמתי שמה, האמת אני די מפחד שלמוע מה יגידו לי שמה
פה אני מרגיש יותר בבית
:wtf:
סתם סתם צודק אני אשים גם שם, גם ככה לא יודע למה אבל כששמתי שמה טראקים בעבר לא קיבלתי כמעט אף תגובה עליהם |
|
|
| Sniper |
וואי אחי אהבתי תקטע
יצא לך קטע ממש טוב
אני אוהב תמלודיות שלך:] |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by Sniper
וואי אחי אהבתי תקטע
יצא לך קטע ממש טוב
אני אוהב תמלודיות שלך:] |
וווווואייי תודה גבר
:wtf:
!!!! |
|
|
|
|