return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
Flotser - Chilldude.mp3
View this Thread in Original format
Flotser
שלום !!
:wtf: :wtf:

אהההההההה
אז בקיצור זה טראק ניסיתי לעשות איטי כזה
אחר כך ניסיתי לעשות משהו כמו דראם אנד באס שמה
לא יודע אם יצא לי
:p
בעקרון זה לא טראנס, זה איטי יותר

בקשה בקשה בקשה תשמעו ותגידו כל מה שאתם חושבים
ולמומחים שביניכם, אני אשמח לקבל גם כל מיני טיפים של מאסטרינג
כי אין לי מושג בזה ממש, ואני מרגיש יש חלקים בטראק שדי זקוקים לזה
:crazy:

תורידו כאן
תודה לחן הכלי!!!!!!!!!!
Flotser - Chilldude
itamarsan
ואאללללה אחיי הסרבר מה זה איטי
סבתא שלי אפילו עוברת אותו בהליכה:)
DjChook
צריך סרבר ?

:)

אנשים אפשר לשלוח לי באייסיקיו
MUAHAHA
Sniper
אני יוריד מאוחר יותר למה אני מוריד עכשיו
סרט
Flotser
בזכות חן יש עכשיו מקום חדש להוריד וזה ממש מהיר!!

Flotser - Chilldude
LioR
נחמד מאוד אחלה מלודי
אבל רק חוץ מזה שהוא איטי
Flotser
quote:
Originally posted by LioR
נחמד מאוד אחלה מלודי
אבל רק חוץ מזה שהוא איטי


תודה אחי שמח שאהבת את המלודיה

:p
DJ-Kreing^^
זה נשמע ממש טוב האמת, יענו מבחינת מסטרינג וזה...
חוץ מלפעמים שיש סנארים שיותר מיי בולטים, ואין עליהם אפקטים

אבל בטכלס הקטע נשמע ממש טוב, מלודיות חמודות רצות לך שם, הבאס מצויין
הסגנון מן צ'יל אווט פרוגרסיב כזה...

הדברים היחידים שקצת הפריעו לי היו תופים שצצים פתאום מאיזה מקום בלי הרבה הקשר.
וזה קוטע את הרצף המלודי

הדוגמא הי טובה זה
ב 3:36 ככה שהתופים סתם ארוכים מידי שם
אבל רוב הפעמים התופים באים בדיוק בזמן וזה יוצא מן עליה חמודה כזאת כמו ב
2:04 נגיד

קיצר זה צ'ון ממש שווה

:nervous:
DJ-Kreing^^
אהה
וגם מה קרה שלא שמת את זה גם בפורום חובבנים?
דווקא מעניין אותי לראות איך הם יגיבו על זה שם...

:rolleyes:
Flotser
וווואייי תודה אחי על הביקורת הארוכה הזאתי!!
:p
אתה צודק עם הטופים
בקטע הזה שהזכרת באמת משכתי אותם יותר מדי, בכלל בקטע ההוא לא ידעתי איך לקשר בין המנגנות שעשיתי וזה קצת הסתבך שמה
:\
כל מקרה שוב תודה על הביקורת ואני אראה מה אני יכול לעושת עם הסנארים
:wtf:

ולא יודע למה לא שמתי שמה, האמת אני די מפחד שלמוע מה יגידו לי שמה
פה אני מרגיש יותר בבית
:wtf:
סתם סתם צודק אני אשים גם שם, גם ככה לא יודע למה אבל כששמתי שמה טראקים בעבר לא קיבלתי כמעט אף תגובה עליהם

Sniper
וואי אחי אהבתי תקטע
יצא לך קטע ממש טוב
אני אוהב תמלודיות שלך:]
Flotser
quote:
Originally posted by Sniper
וואי אחי אהבתי תקטע
יצא לך קטע ממש טוב
אני אוהב תמלודיות שלך:]


וווווואייי תודה גבר
:wtf:
!!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement