|
Flotser - Chilldude.mp3 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Flotser
וווווואייי תודה גבר
:wtf:
!!!! |
:D :D :D :D :D :D :D :D |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
אהה
וגם מה קרה שלא שמת את זה גם בפורום חובבנים?
דווקא מעניין אותי לראות איך הם יגיבו על זה שם...
:rolleyes: |
זה לא שהרבה שם מבינים מהחיים שלהם, יש שם כמה רציניים אבל אפשר לספור אותם ביד אחת...
קיצר, אהבתי את האפקטים ברקקע, ומקצב ברייקביט בנוי על הסנאר בביט השני ולא על ארבע על ארבע, יש פה לדעתי יותר מדיי כלים... בבס בעיקר, האפקטים עם הסנר באמת קצת מיותרים, ויש לך הרבה דיסטורשן על הטראק...
אגב, זה קוראים לזה סלוו טראנס... |
|
|
| Tarantula |
יש לך עתיד
יאללה יצא ממש יפה :):D !!!@!##! |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
זה לא שהרבה שם מבינים מהחיים שלהם, יש שם כמה רציניים אבל אפשר לספור אותם ביד אחת...
קיצר, אהבתי את האפקטים ברקקע, ומקצב ברייקביט בנוי על הסנאר בביט השני ולא על ארבע על ארבע, יש פה לדעתי יותר מדיי כלים... בבס בעיקר, האפקטים עם הסנר באמת קצת מיותרים, ויש לך הרבה דיסטורשן על הטראק...
אגב, זה קוראים לזה סלוו טראנס... |
כן אני יודע שהטופים אצלי לא באמת ברייק ביט....
בהתחלה באמת התחלתי עם 4 על 4, אבל אז באיזה קטע פתאום חשבתי שזה מה זה יתאים משוה בסגנון כזה..... :)
ואתם באמת צודקים על הסנארים די הגזמתי
:p
ואחי אני לא ממש מבין מה זה דיסטורשן, כאילו מה זה
Gain?...Drive?
זה לפחות לא בכוונה :p
כן סלוו טראנס נשמע סבבה של הגדרה :)
:crazy:
ואלונה תודה רבה לך שהקשבת!!!!!!
:wtf: :wtf: :wtf: :wtf:
שמח שאהבת
:tongue2 |
|
|
| -CosmicFire- |
חמוד אבל למה איטי?!?!
אני לא סובל טראקים איטיים :| |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by -CosmicFire-
חמוד אבל למה איטי?!?!
אני לא סובל טראקים איטיים :| |
מצטער אחי
:nervous: :nervous:
אבל כל התקופה האחורנה ניסיתי לעשות דברים מהירים ולא יצא לי שום דבר יפה
אז ניסיתי לנסות כל מיני כיוונים אחרים |
|
|
| -CosmicFire- |
baa
סבבה אחי תמשיך לנסות יצאו לך דברים יפים |
|
|
| Vortex_SA |
דיסטורשן זה כשאתה עושה
overload
לסאונד, קיצר שכל הכלים חזקים מדיי אז זה יוצר התנגשות ב"תקרת ווליום" של הטראק... |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
דיסטורשן זה כשאתה עושה
overload
לסאונד, קיצר שכל הכלים חזקים מדיי אז זה יוצר התנגשות ב"תקרת ווליום" של הטראק... |
ואלה הבנתי אחי
אפשר לסדר את זה אז עם כל מיני קומפרשונים ואיקיו, אני אולי אנסה באמת , כי אף פעם לא ממש התעסקתי עם הטראקים ככה |
|
|
| Gil Shwarts |
טוב תראה
לא ממש נעים לי אבל בכל זאת..
מישהו פה אמר שלא דרושה עבודת מאסטרינג... טעה בגדול
חובה ליטוש דחוף
מבחינתי הקטע נשמע ריק מדי
תוריד ווליום לבאס (קיק דראם), תוסיף דיליי
את התופים ברקע תנמיך טיפה
למלודיות תוסיף דיליי, והרבה ריוורב כדי להוסיף נפח
יש סנארים בקטע שנשמעים ממש ממש פשוטים ולא מועילים
או שתוריד אותם או שתחליף אותם במשהו יותר איכותי..
אבל מה שכן
מאסטרינג חובה !!
עד כאן,
רות סוף |
|
|
| Flotser |
מה לא נעים אחי?
חפיף :))
שמע דיליי למלודיות אני לא ממש רוצה להוסיף עוד, יש פול דיליי
כל מקרה תודה רבה על הטיפים
אני חושב אני אעשה על הטראק הזה מאסטרינג אולי אני אלמד מזה משהו
:crazy: |
|
|
|
|