|
Oranje
|
View this Thread in Original format
| Remy D |
| Nederland heeft weer lekker lopen kloten gister, het is gewoon jammer dat zo'n grootmacht in het voetbal altijd zo loopt te KUTTEN in de voorrondes. Nou is het maar weer afwachten wat ze tegen die Ieren gaan presteren. Maar ik blijf optimistisch en ik heb nog de volle vertrouwen in onze JONGENS. |
|
|
| moogwai |
Ja het was echt triest gewoon :(.. ik viel haast in slaap door de saaiheid :o . Alleen toen scoorde die Est en begon het toch nog spannend te worden. Na de 2-1 dacht ik al aan de zomer van 2002 zonder ons Landje :eek: Maar gelukkig hebben we nog op z'n Duits gewonnen :D
En van Gaal maar zeggen dat het aan zijn tactiek lag dat ze gewonnen hebben.. mazzel heet dat :D |
|
|
| Optimus Trance |
Ik heb er geen woorden voor hoe Nederland speelde...of eigenlijk wel, namelijk:SLECHT!!!!
Damn, wat waren ze slecht zeg, en nog tegen Estland ook, die Esten (zeg je dat zo??) lachen zich nu nog steeds dood:D |
|
|
| -=WVG=- |
| Blik, Ik & Friends stonden op het punt de TV uit te zetten na de 2-1 van de Esten...Achteraf goede keuze om het niet te doen...:) Wedstrijd was...tja...te slecht voor woorden... |
|
|
| arno |
| Oranje was weer lekker bezig:rolleyes: Als ze zo doorgaan word ik wel fan van australië ofzo, Emmerton rules!!:D |
|
|
| Dj Lex |
| haha ik ruik hir een echte feyenoorder. hehe j/k. Nee ik wil er geen woorden meer vuil aan maken, wat een zielige vertoning was dat zeg. |
|
|
| arno |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
haha ik ruik hir een echte feyenoorder. hehe j/k. Nee ik wil er geen woorden meer vuil aan maken, wat een zielige vertoning was dat zeg. |
jaja feyenoord to da bone! |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by arno
jaja feyenoord to da bone! |
Uiteraard, want je woont in Rotterdam. Daar is iedereen voor Feyenoord.
(behalve ik) |
|
|
| DŽeameŽ |
Wat was het weer ongeloofeloos bagger gisteravond!:mad: Die gasten nemen wel werkelijk niks serieus. En dan ook nog 4 goals maken als het er WEL om gaat!! Doe dat dan in de eerste helft, dan ben je tenminste zeker van je zaak.
Maar goed zo gaat dat nou iedere kwalificatie, dus waarom nu niet.:D |
|
|
| Akira |
| jezus ik dacht op een gegeven moment echt dat ze het WK op hun buik konden schrijven echt om te janekn zo ongeloofelijk slecht:( maar ja het resultaat dat telt alleen :) |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by -=WVG=-
Blik, Ik & Friends stonden op het punt de TV uit te zetten na de 2-1 van de Esten...Achteraf goede keuze om het niet te doen...:) Wedstrijd was...tja...te slecht voor woorden... |
het was zeker een kutwedstrijd, echt niet te geloven, en dan krijgen we ook nog een cadeautje als 4de goal, gelukkig hebben we nog gewonnen
(ook gelukkig dat we niet de TV uit hadden gezet, daar had ik dan echt spijt van gehad) |
|
|
| Mr-Burns |
Niet gezien, en niets gemist :)
En ierland? ik hou mn hart vast... |
|
|
|
|