|
איך ביליתי יום בהופעת המורדים (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Flotser |
כן מיה הזאתי זה משהו
:eyes: :eyes: :eyes:
ראיתי תמונה שלה בפנאי פלוס רציתי לעשות .... פאק
:)
ואלה צח אחי נשמע מזה כיף |
|
|
| Hell_Copter |
אללה צח!!!
הזיין מספר 1 של המורדים :D
למה ההופעה לא הייתה בהאנגר?!?
אז הייתי גם יכול להיותשם עם כל המעריצות הפצצות שיש לסדרה הזאת!!!
אבל בקטנות...
ולמי שמעוניין יש שידור של ההופעה ביום העצמאות בערוץ 3... |
|
|
| AnthemFreak |
MIAAA... MAMAMIA
האקדח הזה תקוע די עמוק..:eyes: :eyes:
ורק שתדעו שהיא לא כזאת כזאת מושלמת כאילו ברור שהיא יפה כוסית והכל אבל בלי איפור היא נראית ממש שונה..
ותראו עוד תמונה.. איזה מכוערת היא שהיא הייתה קטנה

והיא היתה נראית דומה מאוד גם היום בלי כל האיפור וזה..
ומיה.. עצה שלי, תיפטרי מהנקודת חן ובדחיפות
למה היא מעצבנת אותי
וצח שמח שנהנית ומקנא בך שעמדת ליד הבנות המדהימות האלה |
|
|
| Hell_Copter |
היא באמת סופנית עם איפור
ובלי היא סתם חמודה...
ראיתי בגיא פינס שהיא הצלטמה לקטלוג בגדי ים
וואו... זה היה מדהים!!! |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
ראיתי בגיא פינס שהיא הצלטמה לקטלוג בגדי ים
וואו... זה היה מדהים!!! |
סופני !!! |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
| צח אחי עכשיו אתה לא צריך ללכת לצבא, התבגרת רישמית |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
ראיתי בגיא פינס שהיא הצלטמה לקטלוג בגדי ים
וואו... זה היה מדהים!!! |
למה את זה אני לא ראיתי?!@#!@
#$@_)#$ |
|
|
| NyKoN |
וואי היא שווה אשששששש
עם או בלי איפור |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Sniper
למה את זה אני לא ראיתי?!@#!@
#$@_)#$ |
ממממ... בטח עבדת
אה לא זה היה מתי שהיית אמור לפגוש אותנו במסיבה ;) |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
ממממ... בטח עבדת
אה לא זה היה מתי שהיית אמור לפגוש אותנו במסיבה ;) |
ררר יש מצב שעבדתי אם זה היה שבוע שעבר למה כמעט כל יום עבדתי |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Sniper
ררר יש מצב שעבדתי אם זה היה שבוע שעבר למה כמעט כל יום עבדתי |
זה היה שהם רק הגיעו לארץ
תעשה את החשבון לבד כמה זמן זה יוצא |
|
|
| itamarsan |
| ואאלללה אבל באמת אני חייב לציין בחורה מושלמתת רק חסר פפיס קטן וזה הנקודת חןןן הזות מתחת לפהה אני נגנב כול פעם שאני רואה אותה ורואה את זה פאקק זה כול כך בולטט חברי'ה לא כככה?????? |
|
|
|
|