return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 
איך ביליתי יום בהופעת המורדים (pg. 2)
View this Thread in Original format
Flotser
כן מיה הזאתי זה משהו
:eyes: :eyes: :eyes:

ראיתי תמונה שלה בפנאי פלוס רציתי לעשות .... פאק
:)

ואלה צח אחי נשמע מזה כיף
Hell_Copter
אללה צח!!!
הזיין מספר 1 של המורדים :D

למה ההופעה לא הייתה בהאנגר?!?
אז הייתי גם יכול להיותשם עם כל המעריצות הפצצות שיש לסדרה הזאת!!!
אבל בקטנות...

ולמי שמעוניין יש שידור של ההופעה ביום העצמאות בערוץ 3...
AnthemFreak
MIAAA... MAMAMIA



האקדח הזה תקוע די עמוק..:eyes: :eyes:

ורק שתדעו שהיא לא כזאת כזאת מושלמת כאילו ברור שהיא יפה כוסית והכל אבל בלי איפור היא נראית ממש שונה..
ותראו עוד תמונה.. איזה מכוערת היא שהיא הייתה קטנה

והיא היתה נראית דומה מאוד גם היום בלי כל האיפור וזה..

ומיה.. עצה שלי, תיפטרי מהנקודת חן ובדחיפות
למה היא מעצבנת אותי

וצח שמח שנהנית ומקנא בך שעמדת ליד הבנות המדהימות האלה
Hell_Copter
היא באמת סופנית עם איפור
ובלי היא סתם חמודה...

ראיתי בגיא פינס שהיא הצלטמה לקטלוג בגדי ים
וואו... זה היה מדהים!!!
DjChook
quote:
Originally posted by Hell_Copter
ראיתי בגיא פינס שהיא הצלטמה לקטלוג בגדי ים
וואו... זה היה מדהים!!!


סופני !!!
GLoBaL-MUZiK
צח אחי עכשיו אתה לא צריך ללכת לצבא, התבגרת רישמית
Sniper
quote:
Originally posted by Hell_Copter
ראיתי בגיא פינס שהיא הצלטמה לקטלוג בגדי ים
וואו... זה היה מדהים!!!


למה את זה אני לא ראיתי?!@#!@
#$@_)#$
NyKoN
וואי היא שווה אשששששש
עם או בלי איפור
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Sniper
למה את זה אני לא ראיתי?!@#!@
#$@_)#$


ממממ... בטח עבדת
אה לא זה היה מתי שהיית אמור לפגוש אותנו במסיבה ;)
Sniper
quote:
Originally posted by Hell_Copter
ממממ... בטח עבדת
אה לא זה היה מתי שהיית אמור לפגוש אותנו במסיבה ;)


ררר יש מצב שעבדתי אם זה היה שבוע שעבר למה כמעט כל יום עבדתי

Hell_Copter
quote:
Originally posted by Sniper
ררר יש מצב שעבדתי אם זה היה שבוע שעבר למה כמעט כל יום עבדתי


זה היה שהם רק הגיעו לארץ
תעשה את החשבון לבד כמה זמן זה יוצא
itamarsan
ואאלללה אבל באמת אני חייב לציין בחורה מושלמתת רק חסר פפיס קטן וזה הנקודת חןןן הזות מתחת לפהה אני נגנב כול פעם שאני רואה אותה ורואה את זה פאקק זה כול כך בולטט חברי'ה לא כככה??????
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement