return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 
איך ביליתי יום בהופעת המורדים (pg. 3)
View this Thread in Original format
Scorchio
לא יודע תאמינו לי אבל כשעמדתי לידה היה לה כזה ריח מדהים
באלוהים הריח הכי מדהים שהרחתי בחיים שלי וזה אחרי שעה וחצי של הופעות וריצות
פשוט ריח לא ייאומן
והיא גם מה זה חמודה
לא תתפסו אותה לא מחייכת
GLoBaL-MUZiK
quote:
Originally posted by Scorchio
לא יודע תאמינו לי אבל כשעמדתי לידה היה לה כזה ריח מדהים
באלוהים הריח הכי מדהים שהרחתי בחיים שלי וזה אחרי שעה וחצי של הופעות וריצות
פשוט ריח לא ייאומן
והיא גם מה זה חמודה
לא תתפסו אותה לא מחייכת


אחי ככה מריח גן עדן, ושמע למה שלא תחייך, ישלה איזה 100 אלף מעריצים וזה רק בישראל, שמוכנים למות בשביל שהיא תעשה להם נעים...אז גם אני הייתי מחייך
DjChook
אחי תגיד לי מה אתה בסרטים ?

אתה לא יודע מה זה

חיוך דוגמניות ?

עובדים על זה שעות

לתקוע את החיוך במקום, ופשוט לחיות איתו

זה רק בגלל שאם יתפסו אותה פעם אחת עושה שטות קטנה

כמו עצובה , מחטטת באף

ישר זה יהיה בעיתונים


מחיר התהילה

וריח... אחחחח ריח לבחורה זה משהו סוףףףףףףף
arik
זה לא שאני לא חושב שהיא נראת טוב זה פשוט שאתם....
מגזימים!!!

כאילו סבבה היא נראת טוב
אבל סתם ילדה קטנה

ואני עם מוש
לא תוכלו להשיג אותך אז שכחו ממנה לצמיתות:)
GLoBaL-MUZiK
quote:
Originally posted by arik
זה לא שאני לא חושב שהיא נראת טוב זה פשוט שאתם....
מגזימים!!!

כאילו סבבה היא נראת טוב
אבל סתם ילדה קטנה

ואני עם מוש
לא תוכלו להשיג אותך אז שכחו ממנה לצמיתות:)


אחי אפשר לקחת הכל אבל חלומות ופנטזיות לא תוכל לקחת לעולם, אני לא ממש אוהב אותה כמו כמה אנשים אחרים אבל דוגרי ישלה גוף פצצה שקשה לא לשים לב

אתה צודק במאה אחוז שאף אחד מפה לא ישים עליה יד אבל בכל זאת מותר לפנטז
Segev
אתם מדברים פה סינית חחחח
מי זאת מיה ומי זאת השניה לא יודע איך קוראים לה ואני מאמין שהן ממש כוסיות אהה??:eyespop:
Tarantula
אאאאאאאאאא
איפה מורן היה כשכל זה קרה?!@#$
למה אין תגובה שלו פה?!@$

מוררן, אתה מפסיד את מאריצה!#$#@$:eek:
luckystrike
quote:
Originally posted by Tarantula
אאאאאאאאאא
איפה מורן היה כשכל זה קרה?!@#$
למה אין תגובה שלו פה?!@$

מוררן, אתה מפסיד את מאריצה!#$#@$:eek:



למורן לא הייתה תגובה כי לא היה לו מחשב כמה ימים ...

חוץ מזה שהיה לו סארס והוא היה חולה ורק עכשיו מתחיל לרדת לו
החום ... עדיין מרגיש כאילו מנסרים לי את הגרון עם סכין יפני
אבל מילא ... תודה על ההתענינות ...


קיצר - צח !!! אני לא מאמין !!! אספת משהוא ????
אאאאאההההההההה
שערות,טביעות אצבעות משהוא ???

בנחמין לנצח !!!!

מיה מיה מיה מיה מיה מיה !!!!!
צח יא חרא !!! לא השגת כלום !!!
יש לי גם ככה מובייל של המורדים בחדר אבל עדיין יא קקה !!!
אני לא מאמין עלייך אתה חתיכת שתן !

אאאאאההההה
מאאאארררייצצצצהההה .....
קיצר להפתעת מוש ואריק שאמרו שלא ניתן להשיג את מיה
אני השגתי דווקא !!!
באאאהההה עליכם !!!!
היא ישנה פה לפני איזה שבועיים דווקא חמודה לאללה ...
יאללה בונזו לכולם וצח אני עוד יתנקם בך
יא זיעת-אשכים !
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
קיצר להפתעת מוש ואריק שאמרו שלא ניתן להשיג את מיה


גם שני חברים שלי אמרו לי שהם זיינו אותה...
אתה לא חושב במקרה שהם עבדו עליי נכון? :rolleyes:
Scorchio
quote:
Originally posted by luckystrike
קיצר - צח !!! אני לא מאמין !!! אספת משהוא ????
אאאאאההההההההה
שערות,טביעות אצבעות משהוא ???

צח יא חרא !!! לא השגת כלום !!!
אני לא מאמין עלייך אתה חתיכת שתן !

אאאאאההההה אני עוד יתנקם בך
יא זיעת-אשכים !


מה ציפית שאני יעשה קיבינימאט?!
יכניס לה יד לתחתונים ויתפוס לה את הקרום בתולים למזכרת?!
אידיוט חחחחח
מורן אין לך מושג איזה נמוכה מאריצה
היא מגיעה לך לביצים בקושי

luckystrike
quote:
Originally posted by Scorchio
מה ציפית שאני יעשה קיבינימאט?!
יכניס לה יד לתחתונים ויתפוס לה את הקרום בתולים למזכרת?!
אידיוט חחחחח
מורן אין לך מושג איזה נמוכה מאריצה
היא מגיעה לך לביצים בקושי

מאררריצצצה שלי .....

מייייההה.....

בנחמין ...

בלאחס !


קיצר יצאת אפס !!!
אפילו לא תמונה !!! לא חתימה !!!
יא נקניק !!!
Scorchio
האמת שרציתי לצלם לך תמונה של מיה ואפילו הייתה לי מצלמה אבל חברה של אחותי שגם עבדה שם
אבל בול כשהם יצאו סגרו את השערים בין המפלסים והיא לא יכלה להביא לי אותה ככה שלא יכלתי לצלם...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement