|
ot: Soundtracks
|
View this Thread in Original format
| Glorie |
(hohoho va ja startar nya topics...me fula ikoner :p)
Ofta ruvar ju soundtracksen på riktigt bra filmmusik.. nu tänkte ja att vi kunde tipsa varandra om lite musik man inte får missa.. själv känner ja att ja missat flera masterpieces eftersom ja inte eller sällan ser på film...:(
ja startar lite lätt :p
- American History X
- The Rock
- The Green Mile
- Titanic

- Gladiator
- Braveheart, neee ja har inte sett filmen.. men ja vet att d finns bra musik på ;)
- Ever After
- The Devil's Own
- City of angels
<
|
|
|
| SWE_TRANCE |
Att du inte har sett Braveheart är för mig en gåta:crazy:
Det är ju fan en utav världshistoriens bästa filmer :D
Så seså, se till att SE DEN! |
|
|
| Glorie |
hähähä.. ja har försökt!!! men den blev för våldsam på nå fält..(nån riktig slaktscen) så ja stängde av ;) e väl inte så blödig kanske.. men iaf.. :D
ja har inte sett starwars heller :p :p :p |
|
|
| NordLight |
Once upon a time in America - grymt soundtrack
Greetz
NordLight |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Glorie
ja har inte sett starwars heller :p :p :p |
no comments...
Musiken i saga om ringen är skeeeetabra |
|
|
| Aendy |
Favvo-soundtrack:
Blues Brothers.
Femte elementet.
Space Jam. (som förövrigt gick på TV i helgen)
Har några till som jag inte kan komma på i detta ögonblick, kommer dyka upp som edit senare. |
|
|
| Dioxys |
| terminator (vet inte om det är speciellt 2an?) filmernas soundtrack!! OMG!! :eyes: :eyespop: |
|
|
| mindshooter |
låten i jaktscenen med draken i shrek är fetingcool..tankade den förut....mumma :)
EDIT: lyssnade på den igen nu....FETT va fet den e...ni måste höra den....Shrek - Escape from the dragon är namnet Powel & Gregson heter dom som gjort den....detta är fan bland det bästa jag hört orkesterväg i en jaktscen..otroligt intensivt... :) |
|
|
| dj_hysterix |
| musiken när dom är i clubbben på 51st state e skön :) |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by NordLight
Once upon a time in America - grymt soundtrack
Greetz
NordLight |
Jaså har inte hört detta...Är det lika bra som filmen eller? |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by Glorie
[*]City of angels <
[/list] |
Denna som är så fin....Grymt bra film ju....
Om du nu ser så lite film så är du välkommen hem till mig ju...Jag älskar ju filmer....Så du kan titta på film med mig...;) |
|
|
| Dioxys |
| quote: | Originally posted by dj_hysterix
musiken när dom är i clubbben på 51st state e skön :) |
thrillseekers - syntheasia |
|
|
|
|