return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Goeie Vinylshops?, In Utrecht en/of Arnhem
View this Thread in Original format
MarkzMan_X
-- dit topic is al op een ander (prive) forum gepost, en daar wisten de users niet direct een antwoord op m'n vraag. Ik werd daarom ook doorverwezen hier m'n verhaal te posten --

Over 1 maand is het zover, dan heb ik eindelijk geld genoeg voor m'n DJ set (SL1200s, Behringer Mixer, etc.).
En omdat dat *Dj-gevoel* steeds meer begint te kriebelen ben ik van plan om al wat plaatjes te gaan kopen.
Nu woon ik zelf in Ede, een plaats redelijk dicht bij Utrecht en Arnhem, en nou weet ik dat in die twee plaatsen goeie shops zijn. Echter, namen en locaties van die vinylshops zijn me onbekend. En aangezien hier nogal wat Djs zitten vraag ik jullie raad.

Waar in Utrecht (evt. Arnhem) zitten de goede vinylshops?

Overigens weet ik niet veel of het volgende uit maakt maar m'n muziekkeuze qua platen is kortgezegd zoals je die vind in Tiestos/Armins/Ferry's platenkoffer (misschien maakt dat uit i.v.m. bepaalde vinylshops en hun aanbod).
Sabina
Dance Drugstore, Walstraat 12 6811BC Arnhem
Ultimate Records, Walstraat 50 52 6811BD Arnhem

Suc6
-=Freezel=-
Trance qua platenzaken in Utrecht zuigt.

* Metro (Oudegracht tegenover Rembrandt bios) heeft wel een kleine bak met trance, maar hier zitten af en toe goede platen tussen. Voor techno ben je hier aan het goede afdres.

* Rhythm (Mariaplaats) verkoopt helemaal geen trance meer d8 ik. Alleen club en rap

* Midtown (Zadelstraat, 50 m van Rhythm af) zuigt enorm. Als je om trance vraagt krijg je commerciele crap zoals Drunkenmunkey, Sammy enz of ze geven je hardstyle. Echt goed geholpen wordt je er niet. Echt veel nieuw spul hebben ze niet op trancegebied, in de bakken staat ook weinig trance, meer het oude commerciele en heel af en toe zit er wat tussen.
Nillion
of shoppen vanuit je luie stoel:)
Only dj's
MarkzMan_X
quote:
Originally posted by Sabina
Dance Drugstore, Walstraat 12 6811BC Arnhem
Ultimate Records, Walstraat 50 52 6811BD Arnhem

Suc6

Ah ok, thanks - die namen heb ik eerder gehoord.

Maar daar vind je dus wel goeie trance, (om maar taferelen zoals -=Freezel=- die aan geeft te voorkomen).

En ik dacht altijd dat Midtown (in Utrecht) wel okay was?
Leander
quote:
Originally posted by MarkzMan_X
En ik dacht altijd dat Midtown (in Utrecht) wel okay was?

Nee....zuigt!
-=Freezel=-
quote:
Originally posted by Leander
Nee....zuigt!

duidelijk ! :D
-TAIS-
In Utrecht zit ook nog Twist & Shout, naast Metro. Maar die hebben ook geen echte trance volgens mij (ik heb nooit echt in de bakken gekeken, kom er alleen om m'n kaartjes te halen (waarbij je altijd 2 euro ofzo meer betaald dan bij een andere zaak :S Maar zij zijn in Utrecht vaak de enige die kaarten verkopen van een bepaald event :().
Biohazard
MarkzMan_X's eerste post op TA :p

Waarom koop gewoon niet online, van only-djs ofzo
MarkzMan_X
quote:
Originally posted by Biohazard
MarkzMan_X's eerste post op TA :p

Waarom koop gewoon niet online, van only-djs ofzo

Hey Boefje!

tijs08
quote:
Originally posted by MarkzMan_X