return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
איזה מיקסר לקנות
View this Thread in Original format
-CosmicFire-
טוב אנשים אני מתכנן לקנות מיקסר בקרוב ובנתיים יש לי 3אופציות...
תגידו לי איזה אחד נראה לכם הכי מתאים מעדיף מתוך נסיון...
אליהם יתחברו שני
American DJ Pro Scratch-2
1.Behringer VMX300: http://www.djmart.com/behvm3chanvc.html


2. Behringer Pro mixer DX626 : http://www.djmart.com/bepromidx.html


3.American DJ Q-MX2BPM Scratch Mixer with BPM: http://www.musiciansfriend.com/srs7...ase_pid/800892/

תשתדלו לענות לי מתוך נסיון אם יש לכם נסיון עם הדברים האלה וכו'...
תודה קוסמיק
AnthemFreak
אחי..
לדעתי אל תקנה אף אחד מהמיקסרים האלה.. למה כולם איכות זבל
קנה משהו אמין
אלא אם כן אין לך תקציב ואתה חם לקנות עכשיו אז אתה חייב להסתפק במשהו זול
איכות זבל אני מתכוון שלמשל כל המגעים לאט לאט נהיים לא טובים.. חלקם נהרסים .. הקרוס פיידר או יוצא מהמקום או ממש אבל ממש לא נוח לשימוש וכו'..
אני קניתי מיקסר של
vestax
דגם
PCV 175
ואני כ"כ מרוצה ממנו שאתה לא יודע..
יש גם 275 אבל זה היה יקר מדי אז אני לא יכולתי לקנות..
בקיצור אם אתה רוצה פרטים על זה קניתי אותו בביטמן בדיזינגוף
המחיר הוא 2700 אבל אבא שלי הוריד אותו ל-2200..
אם אתה רוצה עליו עוד פרטים תכנס ל
http://www.pssl.com
תעשה שם בחיפוש..
תראה איך הוא נראה
אני אישית ממש ממליץ על וסטקס.. יותר נוח מהפיוניר המסריחים
מקווה שעזרתי.. ואני מקווה שאני גם צודק במה שאמרתי.. חח:p
AnthemFreak
עוד משהו גבר..
כשאני קניתי את הציוד שלי..
אבא שלי נתן לי לדבר עם איזה אחד שהציע לי לקנות מיקסר של
Behringer
הוא יכל לעשות לי מחיר טוב.. למה נראה לי הוא יבואן או מכיר את היבואן
אז אם אתה מחליט לקנות את המיקסר של החברה הזאת
צור איתי קשר אולי אני יוכל לעזור לך
אבל לא בטוח
dj trinity
עם אפשר לשאול





למה אמריקן דיג'י פרו סקראץ'?
-CosmicFire-
coz i was told to buy pro scratch coz intel is stam
yakar its like firma..
i saw them in Alenbi 25 and i belive they are good...
dj trinity
תכף תעשה לי מקושקשת בביצים
לפני כמה זמן מכרתי את הפיונירים שלי והלכתי לבדוק אותם...
הם מלאים באפקטים שזה דבר טוב עם הוא שימושי ואיכותי אבל זה לא אחד משניהם הקומפקטים לא יציבים נהרסים מהר ולא בנויים נוח
אתה לא צריך יותר מזוג נגנים שהיץ' שלהם יציב ויש להם הוט סטרט
אההה ועם יש לופ טוב אז זה גם סבבה


בלי להשתחצן אני אומר לך שיש לי הרבה ניסיון עם ציוד (בתור אחד שהתחיל מג'ימני)

היה לי את הפיוניר 100
500
ועכשיו יש לי דנון 1800
ואני מאוד מרוצה ממנו
כדאי לך לבדוק את הקומפקטים של ניומארק הם טובים וגם הפיוניר 100 הוא חיית עבודה ב500 תגע רק עם אתה עובד בבית ובמקום שאין יותר מדי באסים שיקפיצו לך אותו או שתקנה את ה
500S

אני ממליץ לך לקנות מיקסר זול של ג'מני שיש לו מד דציבל לכל ערוץ ואקולייזר
בלי אפקטים ובלי כל מיני דברים שיוסיפו למחיר
ותקנה שני נגנים איכותיים
אם אתה רוצה שאני יוסיף עוד דברים תפנה אלי לאי סי קיו
72982260
-CosmicFire-
אנשים למה רק אתם אומרים לי את זה?!?
מלא אנשים אמרו לי שזו מערכת טובה :[
dj trinity
אני לא יודע מה אמרו לך ואני גם לא יודע מי אמר לך
את השטויות האלו

הפרו סקראץ' חרא!
-CosmicFire-
quote:
Originally posted by dj trinity
אני לא יודע מה אמרו לך ואני גם לא יודע מי אמר לך
את השטויות האלו

הפרו סקראץ' חרא!


למה חרא מי אמר לך?!?!
יש בוא יותר אפקטים ובגלל זה אני מעדיף אותו מאשר ה100 אבל למה חרא?!?! אחי תענה לי באיציק
YuVaL
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
למה חרא מי אמר לך?!?!
יש בוא יותר אפקטים ובגלל זה אני מעדיף אותו מאשר ה100 אבל למה חרא?!?! אחי תענה לי באיציק


מצטער להגיד לך אחי
אבל אם אתה קונה קופמקט בשביל האפקטים שלו
אז אתה דביל
ב
CDJ100
יש שלושה אפקטים הכי שימושים שתמצא
והם גם קומקפטים יציבים והכי איכותיים שיש...
וגם יתרון שהיום כמעט כל מועדון משתמש בהם ככה שאם יצא לך לתקלט באיזשהו מועדון כבר פחות או יותר תהיה רגיל..

-CosmicFire-
quote:
Originally posted by YuVaL
מצטער להגיד לך אחי
אבל אם אתה קונה קופמקט בשביל האפקטים שלו
אז אתה דביל
ב
CDJ100
יש שלושה אפקטים הכי שימושים שתמצא
והם גם קומקפטים יציבים והכי איכותיים שיש...
וגם יתרון שהיום כמעט כל מועדון משתמש בהם ככה שאם יצא לך לתקלט באיזשהו מועדון כבר פחות או יותר תהיה רגיל..


אחי יש בהם סימלסס לופ??
dj trinity
דיג'י טוב לא צריך לופ!
עם אתה כ"כ צריך אפקטים עוד לפני שאתה יודע לתקלט ,לתאם את הביט , להכניס את הקטע ב-16/32
לדעת כמה זמן הקטע צריך ליהיות באויר איזה סוגי מיקסים בכלל כימים....

תקנה יחידת אפקט עצמאית

אתה חושב שקרל קוקס צריך לופ?
אתה חושב שהוא צריך פלאנגר?
ואגב כל מה שאני אומר לך הוא מנסיון כי לא מזמן קניתי ציוד חדש ובדקתי את האמירקן והיה לי את הפיוניר 100
המלצה שלי תקנה דנון
עוד מעט יוצא דנון כפול חדש והוא לא יהיה יקר הוא יהיה קוסט אפקטיב
כמו הפיוניר 100
יהיה בו לופ ואולי עוד כמה דברים ואני מקווה שאתה יודע שדנון זה איכות
לי יש את הדגם הכי ישן שיש היום בשוק וגם אותו כבר הפסיקו להביא (1800
והוא מצויין!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement