|
Leeftijden
|
View this Thread in Original format
| Cosmic Guy |
| Ik ben 23, en behoor daarmee denk ik wel tot de 'ouderen' hier. |
|
|
| Dj Lex |
Al heel vaak gedaan dit, maar ok
19 :D |
|
|
| raoel |
Ik heb maar 20 ingevuld.
Ben nu nog 19 maar maandag wor ik 20.
dus da mag wel heh |
|
|
| Leander |
| quote: | Originally posted by Cosmic Guy
Ik ben 23, en behoor daarmee denk ik wel tot de 'ouderen' hier. |
Als jij al tot de ouderen behoort....wat ben ik dan?
Mijn leeftijd staat er niet eens bij!!!
:whip: :whip: :whip:
(ik ben 26) |
|
|
| raoel |
| quote: | Originally posted by Leander
Als jij al tot de ouderen behoort....wat ben ik dan?
Mijn leeftijd staat er niet eens bij!!!
:whip: :whip: :whip:
(ik ben 26) |
Bejaarde TA-er :D |
|
|
| Leander |
| quote: | Originally posted by raoel
Bejaarde TA-er :D |
hahaha, snotneuzen! 
In mijn tijd was trens nog trance, gras nog groen en sex nog vies! :p |
|
|
| DJ_Siesta |
| 16 sexy zomers jong. :) |
|
|
| Spinnin Jack |
| Ben net 22... :cool: |
|
|
| Ding Chavez |
| volwassen :conf: |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Spinnin Jack
Ben net 22... :cool: |
|
|
|
|
|