|
Klubbheads & Gielen slaags
|
View this Thread in Original format
| Ding Chavez |
Jaja, dit lees ik zojuist op youri.nu:
Klubbheads en Gielen slaags?!
Ja en nee...
Vrijdag 25 april j.l. was er het zogenaamde BEAM Event.
Dit het feest werd georganiseerd door de Hoge School Den Bosch, in de Brabanthallen. Lineup: Klubbheads, DJ Gielen, Hermes House Band.
Wat gebeurde er nu? ... het feest was gedeeltelijk verpest doordat de Klubbheads en DJ Johan Gielen slaags raakte, er leken rake klappen te vallen!
De Klubbheads hadden volgens Gielen al te lang gedraaid en pikte zijn tijd in. Klubbheads reageerde met het bekende middelvinger gebaar waarna het knokken! begon.
Echter de programmering was wat uitgelopen en begonnen de Klubbheads een 30 minuten later dan gepland. Johan Gielen kwam en vond dit niet kunnen. Wanneer beiden een kwartier hadden ingeleverd, was er natuurlijk niets gebeurd.
Tijdens dit gebeuren was er voor de bezoekers gratis bier, das dan wel weer tof
Meer hierover is te lezen op forum.idp.nl
GreetZ, DC |
|
|
| Chicane |
3 tegen 1, beetje unfair van de Klubbheads whehe :D
Cool, had ik bij moeten zijn, wanneer 2 DJ's vechten om een draaitafel gaat er 1 ervandoor met de platentas.. zo was het gezegde toch? :D |
|
|
| DjSuez |
dit moeten ze echt uitbrengen op video!
gielen en de klubbheads die mekaar afslachten, in celebrity deathmathc style, en dan zonder overlevenden, dat zou t mooist zijn:D:D:D |
|
|
| DjSuez |
dit moeten ze echt uitbrengen op video!
gielen en de klubbheads die mekaar afslachten, in celebrity deathmathc style, en dan zonder overlevenden, dat zou t mooist zijn:D:D:D |
|
|
| Djeebie |
Soort zoekt soort :p
Ook via youri.nu:
 |
|
|
| Cosmic Guy |
| quote: | Originally posted by Djeebie
|
Whaha :D
Hoe zal dat vanavond gaan, met al die dj's die maar 1 uur mogen draaien?:nervous:
Armin vs. Marco, round 1, place your bets!
:D |
|
|
| Teknikol |
lolz,
trieste muziek = blijkbaar triest karakter |
|
|
| Blik |
ik heb een ander verhaal gehoord
ik hoorde dat de Klubbheads op het einde allemaal maaimuziek begonnen te draaien en dat Gielen zo dus niet fatsoenlijk aan zijn set kon beginnen. Gielen vond dit (terecht) niet kunnen en liep boos weg... |
|
|
| Bouma-Bros |
| quote: | Originally posted by Blik
ik heb een ander verhaal gehoord
ik hoorde dat de Klubbheads op het einde allemaal maaimuziek begonnen te draaien en dat Gielen zo dus niet fatsoenlijk aan zijn set kon beginnen. Gielen vond dit (terecht) niet kunnen en liep boos weg... |
Draaien de Klubbheads dan ooit fatsoenlijke muziek??? :rolleyes: |
|
|
| robin |
tja die 'klubheads' hadden ook gewoon kunnen zeggen dat ook zij later begonnen waren..
video.. goed idee, dat wil k wel eens zien, met die gielen moet je geen ruzie krijgen volgens mij :happy2: |
|
|
| Disney |
| quote: | Originally posted by Chicane ...
wanneer 2 DJ's vechten om een draaitafel gaat er 1 ervandoor met de platentas... |
LOL @ Chicane!!!
Maar zou je de platentassen van die knakkers wel WILLEN hebben?
Misschien die van Gielen misschien |
|
|
| Duke2003 |
| quote: | | Maar zou je de platentassen van die knakkers wel WILLEN hebben |
nou wie weet hadden ze de tas van een andere dj mee en hadden ze een goeie set! |
|
|
|
|