return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
אבו מאזן
View this Thread in Original format
Flotser
מצטער אני קצת ממהר אבל רציתי פשוט לפתוח את הטרד הזה
:)

פשוט שמעתי מהרבה אנשים עכשיו שאבו מאזן הוא מכחיש שואה
והוא לא סתם מכחיש שואה, אלא הדוקטורט שלו באוניברסיטה היה הוכחה שהציונות והנאציזם זה אותו דבר

האמת אני ברצינות תליתי תקווה בבן אדם הזה, ואם לא בבן אדם עצמו אז בכלל בכל הרעיון של מיני-רפורמה שמה אצל הפלשתינים, אבל עכשיו שאני שומע את זה האמת די בא לי לרות לו כדור בראש

מה אתם חושבים??! להמשיך לדבר איתו כאילו כלום???? לא הייתה לנו מדינה עכשיו אם לא היו כל אותם 6 מליון נהרגים בשואה
ועכשיו לנהל איתו משא ומתן זה כמו לבגוד בניצולים ובנספים
אמא שלו של האבו מאזן הזה
Gil Shwarts
הייתה לי שיחה ארוכה עם המפקד שלי בקשר לזה כשהיינו בדרך חזרה מכפר תרקומיא (למי שלא מכיר, זהו כבר שיצאו ממנו כמה וכמה מחבלים שביצעו פיגועי התאבדות בישראל)

בכל אופן
מה שהוא אמר לי זה שיש מין מעגל דמים כזה
הם פוגעים בנו, אנחנו פוגעים בהם
ובגלל שאנחנו פוגעים בהם, הם כאילו מחזירים לנו
והמעגל הזה לא ייפסק עד שמישהו יתעשט
אבל אבו מאזן הוא לא הבן אדם שיסדר את הכל
הוא סתם עוד נוכל שמנסה את מזלו בלפנות את צה"ל מהשטחים.
כולו רוח וצלצולים
מדבר באויר
משחק אותה כאילו אכפת לו ממה שקורה לישראל
אבל מה שאנשים לא רואים הוא שהוא הולך בדיוק בדרך של עראפת, וכולם הרי יודעים שעראפת... לא ממש בעדנו..

בכל אופן הוא המשיך לזיין לי ת'שכל שכבר הפסקתי להקשיב
בגדול, אבו מאזן נוכל בדיוק כמו ערפאת!
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Flotser
מה אתם חושבים??! להמשיך לדבר איתו כאילו כלום????


תעשה עליו חרם ואל תזמין אותו יותר לשחק כדורגל!!!

הוא צואה גרעינית כמו כל הפלשתינאים התחמנים האלה ועם צואה גרעינית לא מתעסקים
אלא אם כן רוצים מחלות רדיואקטיביות... :rolleyes:
itamarsan
ואאללללה דווקא שמעתיי עכשיו בחדשות שהוא אמר לכול החמאס והפת''ח שיביאו את כול הנשק ויפסיקו עם הפיגועים לבינתייים
והוא יביא את שרון למשא ומתן ויכניס אותו לפינה שהוא לא רצה כול כךך אבל לא תיהיה לו ברירה בסופו של דבררר
בקיצורר הנה הצ'אנס שהרשות נותנת לנווו
Flotser
quote:
Originally posted by itamarsan
ואאללללה דווקא שמעתיי עכשיו בחדשות שהוא אמר לכול החמאס והפת''ח שיביאו את כול הנשק ויפסיקו עם הפיגועים לבינתייים
והוא יביא את שרון למשא ומתן ויכניס אותו לפינה שהוא לא רצה כול כךך אבל לא תיהיה לו ברירה בסופו של דבררר
בקיצורר הנה הצ'אנס שהרשות נותנת לנווו


כן גם אני שמעתי את ה ואמרתי שזה נותן תקווה הדברים האלה,
אבל זה שהוא מכחיש שואה משנה את כל התמונה בשבילי לא יודע
Hell_Copter
quote:
Originally posted by itamarsan
ואאללללה דווקא שמעתיי עכשיו בחדשות שהוא אמר לכול החמאס והפת''ח שיביאו את כול הנשק ויפסיקו עם הפיגועים לבינתייים
והוא יביא את שרון למשא ומתן ויכניס אותו לפינה שהוא לא רצה כול כךך אבל לא תיהיה לו ברירה בסופו של דבררר
בקיצורר הנה הצ'אנס שהרשות נותנת לנווו


אתם לא מבינים שכל הארגוני טרור האלה לא ממש רוצים אותו כראש ממשלה שלהם והם עושים עכשיו פיגועים בכוונה כדי לפגוע בו יענו??
זה שהוא אומר להם זה לא אומר שהם יבצעו את זה
itamarsan
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אתם לא מבינים שכל הארגוני טרור האלה לא ממש רוצים אותו כראש ממשלה שלהם והם עושים עכשיו פיגועים בכוונה כדי לפגוע בו יענו??
זה שהוא אומר להם זה לא אומר שהם יבצעו את זה

צודקק אחחי לחלוטין אי אפשר לסמוך על הערבים זה ברור
אבל עדיין יש תקווה נקווה לטוב למרות שאני לא חושב שישתפר המצבבב גם עם אבו מאזןןן יהיה בשילטון
Gil Shwarts
אין שום תקווה
עד שלא יתנקשו בעראפת ובשייח יסין
לא יהיה פה בטוח!
NyKoN
quote:
Originally posted by itamarsan
צודקק אחחי לחלוטין אי אפשר לסמוך על הערבים זה ברור
אבל עדיין יש תקווה נקווה לטוב למרות שאני לא חושב שישתפר המצבבב גם עם אבו מאזןןן יהיה בשילטון


אהמ אופוריה מוחלטת אהמ

תקווה תקווה
בסוף... מה שקובע זה מעשים- אם לא יהיו פיגועים, ואם לא יהיו התרעות והמצב יחזור להיות כמו לפני האינתיפדה כשאפילו אני עשיתי סיורים בג'יפים של הרשות ברחבי רמאללה ויריחו- אז תאמין לי שאני אהיה הראשון שיגיד לבוא ולעשות שלום
אבל בלי מעשים- אין הסכמים ואין בטיח!
קודם שיעשה אח"כ נדבר
Flotser
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
אין שום תקווה
עד שלא יתנקשו בעראפת ובשייח יסין
לא יהיה פה בטוח!


אני לא רואה איך זה יעזור במיוחד
:)

כל מקרה אופסה איתכם אנשים שאלתי לא סתם על אבו מאזן,
אלא על זה שהוא מכחיש שואה וכתב על דוקטוראט באוניברסיטה ראעבק

Gil Shwarts
עצם העובדה שהוא עשה דוקטורט שלם על הכחשת השואה
צריכה להדליק אצלנו נורה אדומה שזה לא הבן אדם שיביא ת'סדר פה!!
Flotser
ראסמי ועוד איזה מנורה אדומה

לי אישית זה מדליק קצת יותר,
באמת לא בא לכם לבעוט לו באמאמאמאמאמא שלו ,
לתקוע לו גחלים בוערות בתחת??
לתת לו סנוקרת על המשקפיים???
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement