|
I'm Back!!!!!!!!!
|
View this Thread in Original format
| Black-Dragon |
מה המצב אנשיםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
יוווו כמה זמן לא הייתי פה אלוהים אדירים
מה קורה איתכם תעדכנו אותי כבר שכחתי מה הולך פה :)
איזה באסה להתחיל הכל מההתחלה.. |
|
|
| DjChook |
למה להתחיל הכל מהתחלה בנאדם
לא אמור להיות לך ניק
Dj Black Dragon ? |
|
|
| Black-Dragon |
אמור.... אבל משום מה אני לא רשום יותר בניק הזה... אז בגלל זה לא נכנסתי לפה הרבה זמן
לא היה לי כוח להתחיל מההתחלה
לקחתי חופשה :) |
|
|
| DjChook |
מסטול.
דבר עם רועי / מורן שיטפלו בזה אולי |
|
|
| Black-Dragon |
ניסיתי...דיברתי עם פול אנשים..אף אחד לא יודע מה לעשות..
חפיף אחי העיקר אני פה :) |
|
|
| Sniper |
ברוך השב אח שלי!!!!!:]
התגעתי אלייךךך |
|
|
| KrazyDJs |
אהה
ברוך שובך... |
|
|
| Black-Dragon |
תודה לכם :tongue2
וואי הורדתי את
Tiesto - Nyana
משהו בסטטטטטטטטט!!!!!!
חובה! |
|
|
| Spyder |
welcome back suga..  |
|
|
| Black-Dragon |
Hey Spider missed me huh? :)
missed you too.. how's it going? |
|
|
| Spyder |
| quote: | Originally posted by Black-Dragon
Hey Spider missed me huh? :)
missed you too.. how's it going? |
*yawn...* just great... waking up.. hehehehe
k time for skoolie...
M UAh to all.. :tongue2 |
|
|
| Hell_Copter |
| ברוך שובך אח שלי!!! |
|
|
|
|