return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
I'm Back!!!!!!!!!
View this Thread in Original format
Black-Dragon
מה המצב אנשיםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
יוווו כמה זמן לא הייתי פה אלוהים אדירים
מה קורה איתכם תעדכנו אותי כבר שכחתי מה הולך פה :)

איזה באסה להתחיל הכל מההתחלה..
DjChook
למה להתחיל הכל מהתחלה בנאדם

לא אמור להיות לך ניק
Dj Black Dragon ?
Black-Dragon
אמור.... אבל משום מה אני לא רשום יותר בניק הזה... אז בגלל זה לא נכנסתי לפה הרבה זמן
לא היה לי כוח להתחיל מההתחלה
לקחתי חופשה :)
DjChook
מסטול.
דבר עם רועי / מורן שיטפלו בזה אולי
Black-Dragon
ניסיתי...דיברתי עם פול אנשים..אף אחד לא יודע מה לעשות..
חפיף אחי העיקר אני פה :)
Sniper
ברוך השב אח שלי!!!!!:]
התגעתי אלייךךך
KrazyDJs
אהה
ברוך שובך...
Black-Dragon
תודה לכם :tongue2

וואי הורדתי את
Tiesto - Nyana
משהו בסטטטטטטטטט!!!!!!


חובה!
Spyder
welcome back suga..
Black-Dragon
Hey Spider missed me huh? :)
missed you too.. how's it going?

Spyder
quote:
Originally posted by Black-Dragon
Hey Spider missed me huh? :)
missed you too.. how's it going?


*yawn...* just great... waking up.. hehehehe

k time for skoolie...
M UAh to all..
:tongue2
Hell_Copter
ברוך שובך אח שלי!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement