return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 
Sensation-theme
View this Thread in Original format
Cosmic Guy
Je kan hem hier een stukje luisteren.

Klinkt wel apart vind ik, iemand enig wie/wat/wanneer?
Biohazard
Beetje oud nieuws, op ID-T Radio hoor je deze mentos reclame ook.

Ik kan er niet veel over zeggen, moet eerst meer horen
robin
op tv zit ie ook onder die reclame


wat k dr van vind? ik vind dr niets van

robin
HardKiller
Die zit idd ook in die reclame.. ben benieuwd
-=Freezel=-
Ik heb gehoord dat Rank 1 hem geproduceerd heeft
-=Re-GrOoVeD=-
Zo klinkt het in ieder geval wel ja.. :)
arj1o1
quote:
Originally posted by -=Freezel=-
Ik heb gehoord dat Rank 1 hem geproduceerd heeft


doe ti e toch elke keer op een na

btw op mijn site kun je het filmpje bekijken hij zit overigens wel in de archives
mantisnl
kvin die stringetjes wel leuk gevonden, maja t lijkt weer zoveel op de theme van andere jaren:)
DJ_Massive
tralalalalal rank 1 roelz trlalalalaa
Hitman
Die mentos site kende ik al, ik vreet me toch al scheef aan die dingen.

Tsja, dan kan ik net zo goed proberen die kaarten te winnen...
zo niet, geef ik m'n geld een nuttige bestemming (die moet ik onthouden)

Wat de theme betreft ben ik het met Biohazard eens, eerst wat meer horen...

grtz

kreischer2000
net gehoord bij ASOT en ik vind hem wel aardig iig beter dan die van vorig jaar. hij deed mij een beetje denken aan de orange theme.
Djeebie
Johan Gielen opende z'n set op Qontact hiermee. Is best een aardig plaatje. Beter dan vorig jaar in ieder geval. Rank 1 heeft hem trouwens inderdaad geproduceerd.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement