|
Sensation 2003
|
View this Thread in Original format
| mindshooter |
| funtar starkt på detta...vore kul som fan :) armin righT? |
|
|
| dj_hysterix |
| det låter så grymt när man ser reklamen och den där klassiska låten :D |
|
|
| zamson |
| line-upen måste ju släppas snart... man kan ju inte köpa biljett innan man vet vad man får ;) |
|
|
| Sand Leaper |
Official Sensation 2003 Line Up
White Edition - July 5 2003
22.00 Marnix
00.00 Ferry Corsten
01.40 Armin van Buuren
03.20 Megamix
03.40 Marco V
05.20 Johan Gielen
Black Edition - July 12 2003
22.00 Benny Rodrigues
00.00 Michel de Hey
01.40 Takkyu Ishino
03.20 Megamix
03.40 Dana
05.20 Kai Tracid
Stjålet fra Tyskland forumet:D |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by zamson
line-upen måste ju släppas snart... man kan ju inte köpa biljett innan man vet vad man får ;) |
hmm. där har du inte rätt :) .. ibland säjler de biljetter i Holland medan line-upen var inte släppt. t.ex. Dance Valley..
| quote: | Originally posted by Sand Leaper
Official Sensation 2003 Line Up
White Edition - July 5 2003
22.00 Marnix
00.00 Ferry Corsten
01.40 Armin van Buuren
03.20 Megamix
03.40 Marco V
05.20 Johan Gielen
Black Edition - July 12 2003
22.00 Benny Rodrigues
00.00 Michel de Hey
01.40 Takkyu Ishino
03.20 Megamix
03.40 Dana
05.20 Kai Tracid
Stjålet fra Tyskland forumet:D |
är det officielt? jag undrar... förmodligen är det bara en gissning :) men det kunde bra vara den riktigen.. White låter blir den bästa ;)
och för de som aldrig varit på Sensation.. det är en otroligt upplevelse, helt annorlunda än en 'vanlig' fest som TE :)
det e ju så jävla stort :D |
|
|
|
|