return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Sensation 2003
View this Thread in Original format
ScuL
Det finns inte så mycket information att berätta just nu, men jag ville bara visa den här reklam:

http://sensation.id-t.com/sensation2003/mpg/sensst.mpg

Biljetförsäljningen börjar 3. maj.

Undrar om vilka står på linan.. Hoppas att de släpper den snart.
mindshooter
funtar starkt på detta...vore kul som fan :) armin righT?
dj_hysterix
det låter så grymt när man ser reklamen och den där klassiska låten :D
zamson
line-upen måste ju släppas snart... man kan ju inte köpa biljett innan man vet vad man får ;)
Sand Leaper
Official Sensation 2003 Line Up
White Edition - July 5 2003

22.00 Marnix
00.00 Ferry Corsten
01.40 Armin van Buuren
03.20 Megamix
03.40 Marco V
05.20 Johan Gielen

Black Edition - July 12 2003

22.00 Benny Rodrigues
00.00 Michel de Hey
01.40 Takkyu Ishino
03.20 Megamix
03.40 Dana
05.20 Kai Tracid

Stjålet fra Tyskland forumet:D
ScuL
quote:
Originally posted by zamson
line-upen måste ju släppas snart... man kan ju inte köpa biljett innan man vet vad man får ;)


hmm. där har du inte rätt :) .. ibland säjler de biljetter i Holland medan line-upen var inte släppt. t.ex. Dance Valley..

quote:
Originally posted by Sand Leaper
Official Sensation 2003 Line Up
White Edition - July 5 2003

22.00 Marnix
00.00 Ferry Corsten
01.40 Armin van Buuren
03.20 Megamix
03.40 Marco V
05.20 Johan Gielen

Black Edition - July 12 2003

22.00 Benny Rodrigues
00.00 Michel de Hey
01.40 Takkyu Ishino
03.20 Megamix
03.40 Dana
05.20 Kai Tracid

Stjålet fra Tyskland forumet:D


är det officielt? jag undrar... förmodligen är det bara en gissning :) men det kunde bra vara den riktigen.. White låter blir den bästa ;)

och för de som aldrig varit på Sensation.. det är en otroligt upplevelse, helt annorlunda än en 'vanlig' fest som TE :)
det e ju så jävla stort :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement