|
steve,ferrycorsten,kidviscious,reveal.jpg
|
View this Thread in Original format
| reveal |
 |
|
|
| mindshooter |
| fan grabbar...bra jobbat :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Det var kul....
Undrade vem den andra killen va...
Ferry sa typ... ja de e bara en kompis...
tjena vad heter du.... Kid Viscious sa han.... så cooolt :gsmile:
Sen bar det upp till golvet längst upp....
där föreslog kag att vi skulle ha oss en varsin Mintu shot (40% vodka som smakar mintshot)
Ferry hiva fram sina gratis lappar
Å vi skålade för Reveal... så kul... !!!! |
|
|
| Vizay |
| hehehe fyfan va klockrent...ferry verkar vqa sjukt sjyst å som du sa..jävligt jordnära, ingen divastatus på honom iaf :D |
|
|
| WhiteRussian |
vad tiden måste ha runnit iväg när ni stod och snacka med Ferry och Ronald... :)
Synd att inte Ronald också fick spela på båten när han ändå haka på polarn, ;) |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by WhiteRussian
vad tiden måste ha runnit iväg när ni stod och snacka med Ferry och Ronald... :) |
Verkligen! Men valet var inte svårt om man säger så :D
| quote: | Originally posted by WhiteRussian
Synd att inte Ronald också fick spela på båten när han ändå haka på polarn, ;) |
håller med, han stod uppe med mig o steve vid mixerbordet när ferry lirade, så han kunde lika gärna vänt ett par plattor han själv :) han var dock på brudjakt, det förstod jag på samtalet :) |
|
|
| eXton |
wow, värsta VIP killarna
eller ska man säga groupies? hehe |
|
|
| dj_hysterix |
| vilka snyggingar :toothless |
|
|
| WhiteRussian |
| quote: | Originally posted by eXton
wow, värsta VIP killarna
eller ska man säga groupies? hehe |
Vafan, den här som inte är _grymt_ avundsjuk kan juh gå och slänga sig i väggen...
FATTA hur mycket saker jag skulle vilja fråga Ferry! Vad han egentligen _tycker_? Om Ronald van Gelderen verkligen är hans "protegé" Vad tycker han om Armin? Hur ser han på livet i allmänhet!
Jag hade fan nästan dött för att få prata en kvart med Ferry!
Så kom igen nu Steve, vad SA Ferry egentlien?! :eyes: |
|
|
| XLA |
Tack och lov för en DJ som gillar att beblanda sig med pöbeln! :D
Fan, där ska jag stå en dag (bredvid honom o snacka dvs :))
För då är jag superstar DJ och jjordnära jag också ;P |
|
|
| reveal |
en sak som jag tyckte var väldigt intressant var att både ferry o ronald verkade tycka lite illa om tiesto... båda "klagade" på att han inte är så originell som han gärna vill framstå... tydligen är "flight 643" och "lethal indusrty" båda rip-offs från äldre låtar... och "all the people in the scen knows about this"... och att "urban train" är snodd, det vet ju alla... när jag frågade ronald om just den låten så sa han ungefär att "tiesto snodde den, det gillade jag inte, och därför såg jag till att få med mitt namn på hans album"... att tiesto inte producerade alla sina låtar själv, utan att han har ett team bakom sig, det fick mig att verkligen fundera en aning...
naturligtvis kände jag mig tvingad att fråga om gouryella... ferry sade glatt att "självklart kommer det fler låtar, jag behöver inte tiesto, det var jag som gjorde walhalla, tenshi och nu senast ligaya, så jag klarar mig nog bra i fortsättningen också" :)
båda verkade förstå mig o steve när vi förklarade hur väldigt roligt det är att se att de är så "vanliga", dvs att de ha tid att snacka med sina fans etc. ferry visade tex även intresse av att ta del av steves filmmaterial, och han bad mig att maila honom
det var inga problem att få kort, de var mer än gärna med och ferry sa att "ta några fler, ibland blir dom inte så bra ju"... han hälsade också på de som jag bad honom att hälsa på :D
jag frågade de båda herrarna om de kände till TA, och glädjande nog så gjorde dem det :) båda kollade in sidan med jämna mellanrum, hade varit coolt om de postade också ;)
ferry sa angående att hans japanska album inte är så jävla bra att "japan har en helt annan stil" och han förstod mig verkligen när jag sa vad jag tyckte om albumet
mp3 gillar dom inte... de tyckte iofs att det var bra att fler fick höra talas om dem, men skivförsäljningen hade minskat sen mp3 blev populärt, alltså minskat så pass att de själva märkte det, "synd att alla inte är som du" sa han till mig, när jag sade att jag drar och lyssnar på nätet för att få reda på nytt, och om nåt är bra så köper jag det (det som GÅR att köpa, ferry verkade inte sur över att jag laddade hem skivan som bara finns att få tag på i japan)
på scen verkade ferry stortrivas, efter setet frågade jag om han inte kunde lira exhale också, och då sade han att det var ett par låtar till han verkligen hade viljat lira, men han fick inte för "ledningen"... man såg verkligen hur han njöt av att spela :)
ferry festade rätt på bra, drack en hel del :) coolt är också att han bjöd oss på dricka :D undrar vad han tyckte om Mintun hehe :) Ronald var ute på brudspaning, så jag frågade om han inte hade flickvän, då sa han ungefär "ja vaddå då" och skrattade ;)
kuriosa: ferry stänger av monitorer-högtalarna när han inte mixar, förmodligen för att spara sin hörsel :) |
|
|
| robstar |
^ sjysst post! Kul att läsa! Blir nästan avis! :D
| quote: | | att tiesto inte producerade alla sina låtar själv, utan att han har ett team bakom sig, det fick mig att verkligen fundera en aning... |
Trodde jag alla redan visste! ;)
PS: Steve med Lojden! När kommer filmen? :) :) :) |
|
|
|
|