|
הללויה!!!!!!!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Segev |
| quote: | Originally posted by TinkerbeL
תודה לכם :)
בעעע עכשיו אני צריכה את האוטו ואבא חוזר רק ב5 וחצי
:rolleyes: |
כן זה באמת מעצבן הקטע הזה לא שיש לי רשיון אבל לאחותי יש
אהה ומזל טוב.. |
|
|
| Q-PiXeL |
מזל טוב!!!!
לי נשאר חודש ו10 יום... :(
בדיוק נגמר לי שבוע לפני סוף הלימודים :) |
|
|
| MoSH_MaN |
מזל טוב!!!
רק התחלתי ללמוד עכשיו
אבל בקטנה! |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
מזל טוב!!!
רק התחלתי ללמוד עכשיו
אבל בקטנה! |
ואני עוד לא התחלתי, תחשוב איך אני מרגיש שאני רואה את כולם פה מוציאים רישיון, סתם סתם אני שמח בשבילכם |
|
|
| Hell_Copter |
מזל טוב טלי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
תנהגי בזהירות ותעשי חיים עם האוטו :D
וואי אשכרה שכחתי איך זה לנהוג עם מלווה...
הפעם האחרונה שנהגתי עם אבא הייתה שלא נהגתי!!!
ברגע שנגמרו החודשיים לא נהגתי איתו יותר :)
אהה ועוד משהו טלי...
אל תתפלאי כי זה יבוא לך בטבעי
מעכשיו כל פעם שתראי ל על הכביש את תקרעי מצחוק!! ;) |
|
|
| Scorchio |
איך אני אוהב את זה שרועי חייב להכנס לכל טרד ולצאת הגבר אתם מבינים
וכל זה בשביל לכסות על העובדה שיש לו זין 5 סנטימטר
:)
כל הכבוד רועי
אבל האמת שהוא יצא פה צודק אחושרמוטה
אתמול נסעתי עם שני חברים באוטו ואני רואה ל לפניי ומודבק לו מאחורה מדבקה
"זהירות עצירת פתע"
כולנו נקרענו מצחוק והכי מצחיק שאנחנו מאחורייה ויש לפנייה רווח של עשר מטר והאוטו קופץ כל שנייה קדימה יענו עומד להכבות זה היה כזה סופני
וכן זאת הייתה בת
:) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Scorchio
איך אני אוהב את זה שרועי חייב להכנס לכל טרד ולצאת הגבר אתם מבינים
וכל זה בשביל לכסות על העובדה שיש לו זין 5 סנטימטר
:)
כל הכבוד רועי
|
שכחת שם 0...
לא 5... 50 ;)
סתם :D
אבל תודה שאני צודק בקטע הזה עם המלווה
אני מניאק אם אתה אשכרה נוסע עם ההורים שלך כל הזמן |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by GLoBaL-MUZiK
ואני עוד לא התחלתי, תחשוב איך אני מרגיש שאני רואה את כולם פה מוציאים רישיון, סתם סתם אני שמח בשבילכם |
חחחחחחח
אני בדיוק באותו מצב כמוך...:D :rolleyes: |
|
|
| MASTERsplinter |
אחחח..
צעירים.. |
|
|
| coby |
| quote: | Originally posted by MASTERsplinter
אחחח..
צעירים.. |
אוו כןן ..
cant live with them .. and cant live withoutem
חכה אחי שהם יגיעו לגיל שלנו .. |
|
|
| Tarantula |
חחחחחחחח
אלק צעירים
הצחקתם אותי:haha: |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by coby
אוו כןן ..
cant live with them .. and cant live withoutem
חכה אחי שהם יגיעו לגיל שלנו .. |
תזכיר לי בן כמה אתה? |
|
|
|
|