return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 
הללויה!!!!!!!! (pg. 3)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Sniper
תזכיר לי בן כמה אתה?


נראה לי הוא עולה לתורה עוד שבועיים וחצי :p
Sniper
quote:
Originally posted by Hell_Copter
נראה לי הוא עולה לתורה עוד שבועיים וחצי :p


חחחחחחחח
KrazyDJs
יאללה תאחלו לי בהצלחה
עוד 4 שנים אני מתחיל ללמוד לרשיון
עוד 5 שנים בערך יהי לי רשיון

ישששששששששש
אני מתקרב בצעדי ענק לשם...

אני כבר רואה את זה....

אני ואמא שלי עושםי סיבוב דאווין בקריון, עד שיגמר לי המלווה
:rolleyes:
GLoBaL-MUZiK
quote:
Originally posted by MASTERsplinter
אחחח..
צעירים..


אחי אני כבר בן 17 וחצי
אבל לא יצא לי לעשות רישיון, אין זמן או מזומן כרגע, אני הולך לעבוד בחופש ולהרוויח קצת כסף ואז נראה

בנתיים יש חברים אם רישיון שאפשר לסנג'ר, אז מה רע לי

ואלונה בייבי, על תדאגי מתישהו יהיה לך רישיון מילה שלי, רק קצת סבלנות
Hell_Copter
quote:
Originally posted by KrazyDJs
אני ואמא שלי עושםי סיבוב דאווין בקריון, עד שיגמר לי המלווה
:rolleyes:


עד אז יהיה תקופה עם מלווה עד סוף השירות הצבאי... :p
YuVaL
w00t w00t
מזל"ט !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

אורן וטלי... זהו נגמרו התרוצים
עכשיו אין סיבה לא לבוא לפגישות אצל שגיא!!!!!!!!!!!

Muhahahhahaha!*#@!*@##!*
MasterP
מזל טוב אל תעשי שטויות בכביש
HyPeRSoNiC
מזל טוב!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


ותזכרי, אל תשתמשי בנהיגה בתור מטרה, אלא בתור אמצעי!
:D
coby
quote:
Originally posted by Hell_Copter
נראה לי הוא עולה לתורה עוד שבועיים וחצי :p


חחחחחחחחחחחחח

אני בן 15 מאתמול :P
YuVaL
בעעעעע
חלאס להסתלבט על צעירים

רועי משחק לי אותה גבר...
אתה רוצה שאני יגיד לך את זה?
טוב..
אז ת'גבררררררר!!!
סבבה?
שמח?
עכשיו רד מזה
:D

Hell_Copter
quote:
Originally posted by YuVaL
בעעעעע
חלאס להסתלבט על צעירים

רועי משחק לי אותה גבר...
אתה רוצה שאני יגיד לך את זה?
טוב..
אז ת'גבררררררר!!!
סבבה?
שמח?
עכשיו רד מזה
:D


יששש אני גבר... תודה יובל
-CosmicFire-
רק עוד 3שנים אני רק יוכל לנהוג :{
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement