|
הללויה!!!!!!!! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Sniper
תזכיר לי בן כמה אתה? |
נראה לי הוא עולה לתורה עוד שבועיים וחצי :p |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
נראה לי הוא עולה לתורה עוד שבועיים וחצי :p |
חחחחחחחח |
|
|
| KrazyDJs |
יאללה תאחלו לי בהצלחה
עוד 4 שנים אני מתחיל ללמוד לרשיון
עוד 5 שנים בערך יהי לי רשיון
ישששששששששש
אני מתקרב בצעדי ענק לשם...
אני כבר רואה את זה....
אני ואמא שלי עושםי סיבוב דאווין בקריון, עד שיגמר לי המלווה
:rolleyes: |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
| quote: | Originally posted by MASTERsplinter
אחחח..
צעירים.. |
אחי אני כבר בן 17 וחצי
אבל לא יצא לי לעשות רישיון, אין זמן או מזומן כרגע, אני הולך לעבוד בחופש ולהרוויח קצת כסף ואז נראה
בנתיים יש חברים אם רישיון שאפשר לסנג'ר, אז מה רע לי
ואלונה בייבי, על תדאגי מתישהו יהיה לך רישיון מילה שלי, רק קצת סבלנות |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
אני ואמא שלי עושםי סיבוב דאווין בקריון, עד שיגמר לי המלווה
:rolleyes: |
עד אז יהיה תקופה עם מלווה עד סוף השירות הצבאי... :p |
|
|
| YuVaL |
w00t w00t
מזל"ט !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אורן וטלי... זהו נגמרו התרוצים
עכשיו אין סיבה לא לבוא לפגישות אצל שגיא!!!!!!!!!!!
Muhahahhahaha!*#@!*@##!* |
|
|
| MasterP |
| מזל טוב אל תעשי שטויות בכביש |
|
|
| HyPeRSoNiC |
מזל טוב!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ותזכרי, אל תשתמשי בנהיגה בתור מטרה, אלא בתור אמצעי!
:D |
|
|
| coby |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
נראה לי הוא עולה לתורה עוד שבועיים וחצי :p |
חחחחחחחחחחחחח
אני בן 15 מאתמול :P |
|
|
| YuVaL |
בעעעעע
חלאס להסתלבט על צעירים
רועי משחק לי אותה גבר...
אתה רוצה שאני יגיד לך את זה?
טוב..
אז ת'גבררררררר!!!
סבבה?
שמח?
עכשיו רד מזה
:D |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by YuVaL
בעעעעע
חלאס להסתלבט על צעירים
רועי משחק לי אותה גבר...
אתה רוצה שאני יגיד לך את זה?
טוב..
אז ת'גבררררררר!!!
סבבה?
שמח?
עכשיו רד מזה
:D |
יששש אני גבר... תודה יובל |
|
|
| -CosmicFire- |
| רק עוד 3שנים אני רק יוכל לנהוג :{ |
|
|
|
|