return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
Symphony of Love 2 by DOME
View this Thread in Original format
cluBBer
טוב אחים שלי חזרתי משם עכשיו
אספר לכם בקצרה איך היה, אם זה מעניין אותכם

קיצור הגענו לשם ב 11 בלילה יתדלקנו , אתם יודעים
DANZKA
עם
RED BULL
אני אומר לכם אם אתם רוצים וודקה איכותית אז רק דנזקה

קיצר ניכנסנו הייתה כבר מוזיקה חזקה , לא היו הרבה אנשים עדיין
המקום היה מעוצב משהו טוב
היו שני רחבות ענקיות
אחת לדאנס ואחת להאוס ותזמורת

מסביב לרחבה המרכזית היו מסכים ענקיים וכל הזמן היו מראים כל מיני דברים , כמו את הקהל , וי ג'יי
מסביב היו גם מדרגות גדולות כדי שאפשר יהיה לרקוד עליהן
מוזיקה הייתה סבבה , היו גם סוג של זיקוקים קטנים בזמן שניגנו די ג'יי ותיזמורת
אחרי כמה זמן התחילה תזמורת לנגן
ניגנה בערך 30 - 40 דקות במשותף עם הדי ג'יי
הדבר הראשון שהם ביצעו זה את "התקווה", אם אני לא טועה , היה בסדר לא התלהבתי במיוחד
אחרי זה ביצעו עוד כמה טראקים , אחד מהם היה הטראק הזה שהולך עכשיו חזק במסיבות , כולם מנגנים אותו
מישהו יודע של מי הוא אולי?
ניגנו די ג'ייס אוסי , ויק , ודני תובל
אני יכול להגיד רק דבר אחד שדני תובל נתן סט משהו בן זונה
האוס מקפיץ עם טרייבלים ומה לא
טראקים שזיהתי היו של

כמה טראקים שהיו ושאני זוכר
Filterheadz - Sunshine
Vivian - life is a rollercoster

קיצור הפקה מושקעת במיוחד
היה פצצה
sputnik_IL
אני דווקא אתמול הקשבתי טיפה לזה
לפני שיצאתי
משהו כחצי שעה

אהבתי את הרעיון , למרות שהוא לא חדש
:happy2:

שמעתי את הביצוע של התקווה לא התלהבתי מזה נורא

לדעתי המיקס של "תזמורת" ודיי ג'יי הכי טוב ששמעתי בנתיים היה
Johan Gielen and Safri Duo-Trance Energy-02-17-01
פשוט מדהים לדעתי
בעיקר הביצוע שלהם ל
cj_stone_-_shining_star_(cj_stones_clubmix)

אין מילים, אני ממליץ לכם להוריד את הסט
:tongue3
Segev
שתי רחבות ;)

ןאני שמח בשבלך שנהנת אני ישבתי ועשיתי ביביסיטר :whip:
Sniper
ואללה אחי שמח שנהנת
תתן קצת פרטים על הטראק הזה אולי אנייוכל לעזור לך

בכל אופן יש טרד בשביל זה אחי
הטרד של המסיבות להבא תרשום שם
:P
cluBBer
גם אני לא התלהבתי מ"תקווה"

הטראק הזה יש לו סוג של סאונד שמאד התאים שתזמורת תינגן אותו גם
אין בו מילים

הראו בחדשות את האפטר של האומן בפורים או פסח אני חושב
והטראק הזה היה ברקע


מישהו כאן עוד היה שם????
-CosmicFire-
quote:
Originally posted by Segev
שתי רחבות ;)

ןאני שמח בשבלך שנהנת אני ישבתי ועשיתי ביביסיטר :whip:


איזה מיסכן.. :}}}
אני הייתי בקניון בכפר-סבא עם גיטלמן כי חברים שלי לא רצו ללכת למסיבה של דידי ::toocool:
luckystrike
quote:
Originally posted by sputnik_IL


לדעתי המיקס של "תזמורת" ודיי ג'יי הכי טוב ששמעתי בנתיים היה
Johan Gielen and Safri Duo-Trance Energy-02-17-01
פשוט מדהים לדעתי
בעיקר הביצוע שלהם ל
cj_stone_-_shining_star_(cj_stones_clubmix)

אין מילים, אני ממליץ לכם להוריד את הסט
:tongue3


אשכרה סט ענננננק !!!!
מפוצץ רצח - כמה אנרגיות יש שם ....
:)
באמת מומלץ !
YuVaL
נשמע מעניין...
נוריד ונשמע.. למרות שאני בספק אם אני ימצא את זה...
חפיף
שמח שנהנת אחי
אני וקובי ארגנו מסיבה אצלו ליד הבית משהו ע-צ-ב-נ-י!!!!!
בלי ספק היום עצמאות הכי טוב שהיה לי
:)
Hell_Copter
עודד התקשר אליי באיזה 3 ככה ועושה לי היה פיגוע בדום...
מפה לשם התחלתי להגיד את זה לאנשים...
כולם בפארק ברעננה ידעו על זה בסופו של דבר
ובסוף התברר כזיון שכל למה חברים שלי היו שם ובאו לפארק אחר כך...

בכל מקרה... חשבתי על ללכת לדום אבל לא היה עם מי
כי לא ידעתי שחברים שלי הולכים לשם עד שהם חזרו :)
YuVaL
חחחחח... דרורי מפיץ שמועות...
:D

-CosmicFire-
טוב שלא מצאו מקום אחר להמציא לך שהיה פיגוע
Ariels
....זה הכחולים הבני זונות האלה
כל פעם הם עושים את זה
נגיד יש מסיבה לא חוקית ובאים4 שוטרים, יענו 2 ניידות הם לא יכולים לפזר אותה בכח ואנשים שילמו כסף אז הם לא יתפנו ויענו גם יכולות להיות דקירות ובלאגאן, אז הם באים ועושים למי שרוקד שהיה פיגוע בת"א וזורקים שם של מועדון מוכר
לנו עשו את זה במילניום אמרו לנו שהיו 2 פיגועים אחד בדולפינריום ואחד באינטרנשיונל, שאלוהים יקח אותם שרמוטות
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement