|
Armin gaat 'Motorcycle - As the Rush Comes' Remixen!
|
View this Thread in Original format
| Menno |
Dit las ik vandaag op iVibes
Armin is a busy bee this year, not only will he release his solo album, but he is going to remix one of the best songs of this year....
For those of you who listened to Gabriel & Dresden's Essential Mix, you might have heard a song with vocals that go 'As The Rush Comes', a new song by none other then Gabriel & Dresden.
Full name of the song is: Motorcycle - As The Rush Comes, and will see a release this June.
And now, it has been made public that Armin Van Buuren is going to remix this song,
There are also 3 new Motorcycles songs that are due for release this year.
What can we say other then Gabriel & Dresden are on a roll...
Ik ben er sterk van overtuigd dat dit nummer gewoon niet beter kan, maar ik ben wel erg benieuwd. |
|
|
| kreischer2000 |
| Idd dit nummer kan niet beter, ben benieuwd wat armin er mee kan doen. |
|
|
| Chicane |
Ben erg benieuwd, maar ik vrees toch weer voor een boel Honkie Tonkie trance aangezien Armin's sound niet meer zoals voorheen was. Blue Fear heeft hij nog nooit overtroffen, al kwam Perpetuous Dreamer - Future Funland wel in de buurt :)
Hoop trouwens dat mensen als Saeed & Palash, Oliver Lieb, Dazzle, Christopher Lawrence, Corvin Dalek, Chris Cowie of Ross Coach ook een remix mogen maken ervan ;) |
|
|
| DjRV |
mja leuk..
weet niet of ik de enige ben maar ik vind de nieuwe andian echt 1000 x beter |
|
|
| arjoderoon |
| k vind as the rush comes super, maar een armin remix??? k ben benieuwd.... |
|
|
| Kakao |
Armin moet er gewoon met z'n handjes van af blijven. Beter kan ie het noooooooit maken, de kaas zal er wel weer van af drijven.
Laat het maar aan hem over om er een commercieel popppie-nummertje van te maken.:rolleyes: :whip: |
|
|
| Dj Lex |
| Om maar met even iedereen mee te lullen denk ik ook niet dat het beter kan, maar ik denk wel dat er een erg lekker trance nummertje uit kan komen. Hoeft toch ook niet per se beter als het naar een andere stijl geremixed wordt |
|
|
| Nook |
| quote: | Originally posted by DjRV
mja leuk..
weet niet of ik de enige ben maar ik vind de nieuwe andian echt 1000 x beter |
nou 1000 keer niet, maar hij is wel ietsie beter. as the rush comes blijft toch ook super. ben benieuwd wat armin er mee gaat doen. |
|
|
| DJ_Siesta |
ik heb er alle vertrouwen in dat dit gewoon weer gigantische classic gaat worden van armin!!!
TOPPIE!! |
|
|
| total woot |
jonges jonges toch....
Ik wacht gewoon af, hoor van zelf wel of 't beter of anders of slechter of weet ik veel wat is....
whatever happens, t origineel nemen ze ons nooit meer af! :D (en das maar goed ook :p)
Grtz
WooT |
|
|
| TranceFool |
Dan heb ik ook nog een leuk remix nieuwtje uit best wel betrouwbare bron
Marco V gaat Scott Bond v Solar Stone - 3rd Earth remixen :tongue3 |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Dan heb ik ook nog een leuk remix nieuwtje uit best wel betrouwbare bron
Marco V gaat Scott Bond v Solar Stone - 3rd Earth remixen :tongue3 |
stond op od.com :D:D |
|
|
|
|