return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
Armin gaat 'Motorcycle - As the Rush Comes' Remixen! (pg. 2)
View this Thread in Original format
MarkzMan_X
Tja, dat er een remix moest komen was onvermijdelijk.
Gelukkig dat het Armin is die de klus gaat klaren (of is de track al af?? Ik hoorde nl. een vaag gerucht dat die namelijk intern al in een mp3groep rondzweeft).
Anyway, hopelijk wordt het een remix in de stijl van Armin's remix van Shane54 - Too Late To Turn.
Ding Chavez
Uhhm het is gewoonte, of eigenlijk regel, om namen en/of afkortingen van groeperingen waar jij op doelt niet te noemen op dit forum.

GreetZ, DC
MarkzMan_X
quote:
Originally posted by Ding Chavez
Uhhm het is gewoonte, of eigenlijk regel, om namen en/of afkortingen van groeperingen waar jij op doelt niet te noemen op dit forum.

GreetZ, DC


Tja, wist ik stiekem wel - maar ik dacht dat hier op dit gedeelte van het TA forum daar niet moeilijk over werd gedaan. Fout hersteld. Excuus.
TranceFool
quote:
Originally posted by DJ_Siesta
stond op od.com :D:D

only-djs?? wissik nie...
Cosmic Guy
quote:
Originally posted by TranceFool
Dan heb ik ook nog een leuk remix nieuwtje uit best wel betrouwbare bron

Marco V gaat Scott Bond v Solar Stone - 3rd Earth remixen :tongue3


Beter!
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by TranceFool
only-djs?? wissik nie...


haha boeie:)
Partyhardy!
quote:
Originally posted by Chicane
Ben erg benieuwd, maar ik vrees toch weer voor een boel Honkie Tonkie trance aangezien Armin's sound niet meer zoals voorheen was. Blue Fear heeft hij nog nooit overtroffen, al kwam Perpetuous Dreamer - Future Funland wel in de buurt :)


Sjonge jonge sorry hoor, maar wat kan jij af en toe onzin uit kramen! :rolleyes:
"Blue Fear heeft hij nooit overtroffen"??????
"Future Funland kwam wel in de buurt"???????
Ga fietsen man! :mad: :rolleyes:

En ik vind het overigens echt suuuper dat Armin "As the rush comes" gaat remixen! :crazy: :cool:
Dj Odelpha
quote:
Originally posted by MarkzMan_X
Anyway, hopelijk wordt het een remix in de stijl van Armin's remix van Shane54 - Too Late To Turn.


[mierenneukmode] het is shane, niet shane 54, dat zijn twee verschillende producers [/mierenneukmode] :D
MarkzMan_X
quote:
Originally posted by Dj Odelpha
[mierenneukmode] het is shane, niet shane 54, dat zijn twee verschillende producers [/mierenneukmode] :D


Waaaat? Dat meen je niet.

Nee toch???
AFTERNATIVE
quote:
Originally posted by MarkzMan_X
Waaaat? Dat meen je niet.

Nee toch???


dat meentie wel

en hij heeft nog gelijk ook

Chicane
quote:
Originally posted by Partyhardy!
Sjonge jonge sorry hoor, maar wat kan jij af en toe onzin uit kramen! :rolleyes:
"Blue Fear heeft hij nooit overtroffen"??????
"Future Funland kwam wel in de buurt"???????
Ga fietsen man! :mad: :rolleyes:

En ik vind het overigens echt suuuper dat Armin "As the rush comes" gaat remixen! :crazy: :cool:


En waar slaat dit op?
MarkzMan_X
quote:
Originally posted by AFTERNATIVE
dat meentie wel

en hij heeft nog gelijk ook


Goh leuk , dan mag ik wel even een uurtje uittrekken om wat mp3s te gaan renamen :eek:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement