|
הורה 2000
|
View this Thread in Original format
| sputnik_IL |
היום(יום רביעי) בשעה
12:45
תשודר התוכנית
הורה 2000
שבה ידובר על תרבות הטראנס
והופעה של פול אוקנפולד
הנה תקציר:
מסיבת יום העצמאות ה52 למדינת ישראל, חוף תל אביב, 7000 ישראלים
רוקדים באקסטזה מוחלטת ורוקדים לצלילי המוזיקת הטראנס שמביאפול אוקנפולד
ישראל הפכה תוך מספר שנים למעצמה עולמית בתחום מסיבות הטראנס
אורך התוכנית כ45 כולל הפירסומות
:( |
|
|
| Segev |
| על איזה ערוץ מדובר? |
|
|
| oDrori |
| הראו לנו את זה בבי"ס.... אכן מומלץ |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| אחי שכחת להגיד לנו באיזה ערוץ משדרים את זה..... |
|
|
| sputnik_IL |
| ערוץ 22:tongue3 |
|
|
| MASTERsplinter |
סתם מדכא..
כי תראה לאן הגענו
אף די ג'יי כבר לא יגיע בכמויות שהגיעו אז..
אוקי זה היה ההתחלה של הסוף לא? |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by MASTERsplinter
סתם מדכא..
כי תראה לאן הגענו
אף די ג'יי כבר לא יגיע בכמויות שהגיעו אז..
אוקי זה היה ההתחלה של הסוף לא? |
טעות עצבנית אמרת עכשיו ידידי
לא שמעת על כל הפסטיבלים שהולכים להיות בקיץ...
ועוד לפני שעונת המסיבות בכלל התחילה
כבר ארמין, בייטס, מרקו וי, דימיטרי, דון דיאבלו, ויקטור קלדרון ובטוח שיש עוד שאני לא זוכר עכשיו, הגיעו לפה!
אמרת בדיוק את ההיפך. |
|
|
| Sniper |
וואי אני זוכר שראיתי אתזה שנה שעברה או לפני שנתיים זה היה ככ טוב!!!!
מה זה אהבתיי הראשו שם את פול מתחרפן בעמדה עוד שניה גמרתי קיצר
אני עובד עד 12 ככה אז כניראה שאני יספיק לראות :P
נקווה |
|
|
| DjChook |
כן זה בהחלט אחלה אחלה תוכנית
הורה רוקדים עם הרגליים..
טראנס רוקדים עם הידיים.. |
|
|
| -CosmicFire- |
יענו בלילה או שכבר עבר?
סמק בלילה אני יושן יש מחר מבחן :[ |
|
|
| YuVaL |
טוב ראיתי את הרבע שעה אחרונה..
ראיתי את זה גם לפני שנתיים
אהבתי לאללה..
רואים איזה אחד ישראלי מתחרפן שם כמו משוגע שהוא בעמדה
ואז פתאום הוא קופץ והתקליט קופץ אחורה
חחחחחחחחחח זה היה כזה טוב...
;) |
|
|
|
|