return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
הורה 2000
View this Thread in Original format
sputnik_IL
היום(יום רביעי) בשעה
12:45
תשודר התוכנית
הורה 2000
שבה ידובר על תרבות הטראנס
והופעה של פול אוקנפולד

הנה תקציר:
מסיבת יום העצמאות ה52 למדינת ישראל, חוף תל אביב, 7000 ישראלים
רוקדים באקסטזה מוחלטת ורוקדים לצלילי המוזיקת הטראנס שמביאפול אוקנפולד
ישראל הפכה תוך מספר שנים למעצמה עולמית בתחום מסיבות הטראנס

אורך התוכנית כ45 כולל הפירסומות
:(
Segev
על איזה ערוץ מדובר?
oDrori
הראו לנו את זה בבי"ס.... אכן מומלץ
HyPeRSoNiC
אחי שכחת להגיד לנו באיזה ערוץ משדרים את זה.....
sputnik_IL
ערוץ 22:tongue3
Segev
תודה...
MASTERsplinter
סתם מדכא..
כי תראה לאן הגענו
אף די ג'יי כבר לא יגיע בכמויות שהגיעו אז..
אוקי זה היה ההתחלה של הסוף לא?
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by MASTERsplinter
סתם מדכא..
כי תראה לאן הגענו
אף די ג'יי כבר לא יגיע בכמויות שהגיעו אז..
אוקי זה היה ההתחלה של הסוף לא?



טעות עצבנית אמרת עכשיו ידידי
לא שמעת על כל הפסטיבלים שהולכים להיות בקיץ...
ועוד לפני שעונת המסיבות בכלל התחילה
כבר ארמין, בייטס, מרקו וי, דימיטרי, דון דיאבלו, ויקטור קלדרון ובטוח שיש עוד שאני לא זוכר עכשיו, הגיעו לפה!

אמרת בדיוק את ההיפך.
Sniper
וואי אני זוכר שראיתי אתזה שנה שעברה או לפני שנתיים זה היה ככ טוב!!!!
מה זה אהבתיי הראשו שם את פול מתחרפן בעמדה עוד שניה גמרתי קיצר
אני עובד עד 12 ככה אז כניראה שאני יספיק לראות :P
נקווה
DjChook
כן זה בהחלט אחלה אחלה תוכנית

הורה רוקדים עם הרגליים..
טראנס רוקדים עם הידיים..

-CosmicFire-
יענו בלילה או שכבר עבר?

סמק בלילה אני יושן יש מחר מבחן :[
YuVaL
טוב ראיתי את הרבע שעה אחרונה..
ראיתי את זה גם לפני שנתיים
אהבתי לאללה..
רואים איזה אחד ישראלי מתחרפן שם כמו משוגע שהוא בעמדה
ואז פתאום הוא קופץ והתקליט קופץ אחורה
חחחחחחחחחח זה היה כזה טוב...
;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement