return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
tranceaddict HUB
View this Thread in Original format
americium
לפני הרבה זמן היה על זה טופיק, עם כל הפרטים ומה צריך לשתף ומה לא. משום מה אני לא מוצא אותו. חשבתי לשאול אם מישהו פה יכול לעזור לי

תודה
DjChook
שאל...
americium
זה בדיוק מה ששאלתי
;)

מאחר ואני לא מוצא את הפוסט המקורי, אני שואל פה מה הפרטים של ההאב. כלומר, איך נכנסים לשם באיזה תוכנה צריך להשתמש וכל שאר הדברים הבסיסיים
DJ-Kreing^^
חפש בפורום צ'יל אווט
americium
תודה
HyPeRSoNiC
אבל לא נראה לי יכניסו אותך
אתה צריך איזה 500 פוסטים
וגם קצת ותק.......

תהיה פה פעיל קצת, ותגיש בקשה.........
itamarsan
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
אבל לא נראה לי יכניסו אותך
אתה צריך איזה 500 פוסטים
וגם קצת ותק.......

תהיה פה פעיל קצת, ותגיש בקשה.........

אחייי ניראה לי שהוא המון זמן פה רק לא פעיל זה הכולל:(
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by itamarsan
אחייי ניראה לי שהוא המון זמן פה רק לא פעיל זה הכולל:(


בדיוק
לא פעיל
בגלל זה אמרתי שצריך להיות פעיל...
ADiSH
לא בדיוק..

קיבלו אותי לפני יומיים, ויש לי בערך 60 הודעות..

ד"א אני לא יודע ממי להוריד שם, ממי?
(גם מבחינת מהירות וגם שירים טובים)
LioR
איך אפשר לדעת כמה פוסטים יש לי?

DjChook
31 (0.22 posts per day)
-CosmicFire-
זה משנה להם כמה הודעות פר יום או כמה הודעות בכלל יש לי??
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement