|
tranceaddict HUB
|
View this Thread in Original format
| americium |
לפני הרבה זמן היה על זה טופיק, עם כל הפרטים ומה צריך לשתף ומה לא. משום מה אני לא מוצא אותו. חשבתי לשאול אם מישהו פה יכול לעזור לי
תודה |
|
|
| americium |
זה בדיוק מה ששאלתי
;)
מאחר ואני לא מוצא את הפוסט המקורי, אני שואל פה מה הפרטים של ההאב. כלומר, איך נכנסים לשם באיזה תוכנה צריך להשתמש וכל שאר הדברים הבסיסיים |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
| חפש בפורום צ'יל אווט |
|
|
| HyPeRSoNiC |
אבל לא נראה לי יכניסו אותך
אתה צריך איזה 500 פוסטים
וגם קצת ותק.......
תהיה פה פעיל קצת, ותגיש בקשה......... |
|
|
| itamarsan |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
אבל לא נראה לי יכניסו אותך
אתה צריך איזה 500 פוסטים
וגם קצת ותק.......
תהיה פה פעיל קצת, ותגיש בקשה......... |
אחייי ניראה לי שהוא המון זמן פה רק לא פעיל זה הכולל:( |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by itamarsan
אחייי ניראה לי שהוא המון זמן פה רק לא פעיל זה הכולל:( |
בדיוק
לא פעיל
בגלל זה אמרתי שצריך להיות פעיל... |
|
|
| ADiSH |
לא בדיוק..
קיבלו אותי לפני יומיים, ויש לי בערך 60 הודעות..
ד"א אני לא יודע ממי להוריד שם, ממי?
(גם מבחינת מהירות וגם שירים טובים) |
|
|
| LioR |
| איך אפשר לדעת כמה פוסטים יש לי? |
|
|
| DjChook |
| 31 (0.22 posts per day) |
|
|
| -CosmicFire- |
| זה משנה להם כמה הודעות פר יום או כמה הודעות בכלל יש לי?? |
|
|
|
|