|
תספורת !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
מממממ רועי, מורן (כןכן מורן ראיתי שנפגעת שבפעם האחרונה לא כללו אותך בתור מוד אז הנה ספיישל בשבילך) תסגרו תטרד אם הוא לא מתאים אבל בחיית רבאק נשמות תחכו איזה שעה.
קיצר.... מחר יש דייט עם ידידה
הלכתי לספר רציתי לעשות פן ולשים דקס...
קיצר אמרתי לו שמע יש לי דייט מחר אני חייב ליגה חדשה
אתם ל-א מאמינים!
הוא עבר בשיער עם המסרק כל פעם תפס קבוצה וחתך ע המספרים איך שבא איך שבא ביד... וזה יעני עשה לי אורכים שונים בשיער..
ככה כל הראש מלמעלה ובצדדים
אחר כך עשה לי פן והעמיד את כל השיער מלמעלה ובצדדים
ואחר כך מאחורה השכיב הכל ואת השיער שכזה נשען על הצואר הוא השאיר באוויר
הקיצר... אין מילים.
ב-ן ז-ו-נ-ה
וזה עדיין לא מתאר את זה....................
:D :D :D :haha: :haha: :haha: |
|
|
| KrazyDJs |
וואלה תחדש אח שלי...
אולי פשוט נשחיט ת'תרד ונהפוך אותו לת'רד תספורות ?
:rolleyes:
סתם מחשבה... |
|
|
| oDrori |
תחדש אחי נשמע לא שגרתי, משהו...
אני נראה כמו קוףשכשאני מסופר קצר. |
|
|
| Shahar |
חח רעיון סבבה אחי ;]
אממ עודד..
זה בן זונה פשוט.. יש הרבה שהולכים עם זה אבל זה תלוי מאד באורך של השיער ובאיך שהקוצים מסודרים
יש לי שיער 4 אצבעות בערך..
משהו כזה
|---------------------------|
זה החלק הארוך...
יש חלקים שם יותר קצרים |
|
|
| DjChook |
שזה יהיה העובי שלך בן אדם :)
בכל מקרה, תעלה תמונה, מה אתה משגע אותנו עם הדימויים וזה
סיבכת לי ת'מוח |
|
|
| Shahar |
| בוא מחר לביצפר לשעה.. אסור לך לפספס חן.. |
|
|
| warpedd_ |
המממ סבבה אחי
אני לפני איזה שבוע הורדתי כמעט את כל השיער
(בראש:rolleyes: )
בכל מקרה יצא סבבה
וזה די נוח אפילו
:D |
|
|
| KrazyDJs |
לי תמיד יש קצוץ
אני כבר 3 שנים לא הסתפרתי במספרה
יש לי מכונה בבית אז תמיד אבא שלי \ אחותי מספרים אותי
מדי פעם אני מגוון עם קוצים, או תספורת "מארניס" :D
יאללה
מחר אני הולך להסתפר קצוץ קצוץ לקראת ל"ג בעומר |
|
|
| Sniper |
ואללה סבבה אח שלי:P
גם אני הסתפרתי לא מיזמן וצבעתי תצבע שנישאר מהפלטינה לגוון מוזר כזה לא יודע איך לקרוא לו..
בכל אופן מכיר תתספורת הזאת באמת תעלה תמונה אני רוצה לראות אם זה מה שאני חושב
:P |
|
|
| Rising |
שחר יא סטללסטי :)
תחדש..נשמע תותח |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by Shahar
אחר כך עשה לי פן והעמיד את כל השיער מלמעלה ובצדדים
ואחר כך מאחורה השכיב הכל ואת השיער שכזה נשען על הצואר הוא השאיר באוויר
הקיצר... אין מילים.
ב-ן ז-ו-נ-ה
וזה עדיין לא מתאר את זה....................
:D :D :D :haha: :haha: :haha: |
אאאאאאאאאא!@$!@
תחדש גבר!$@$
איך אני מתה על התסרוקות המטורפות האלה:crazy: :crazy:
אני בעצמי הסתפרתי לא מזמן, כזה עד למתחת לסנטר
קצת מדורג , שיער גלי כזה עם גוונים,
משהו מטורף לחלוטין
:D |
|
|
| coby |
אין לי מה לרשום ...
לא כיף להסתפר |
|
|
|
|