return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
תספורת !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
View this Thread in Original format
Shahar
מממממ רועי, מורן (כןכן מורן ראיתי שנפגעת שבפעם האחרונה לא כללו אותך בתור מוד אז הנה ספיישל בשבילך) תסגרו תטרד אם הוא לא מתאים אבל בחיית רבאק נשמות תחכו איזה שעה.

קיצר.... מחר יש דייט עם ידידה
הלכתי לספר רציתי לעשות פן ולשים דקס...
קיצר אמרתי לו שמע יש לי דייט מחר אני חייב ליגה חדשה
אתם ל-א מאמינים!
הוא עבר בשיער עם המסרק כל פעם תפס קבוצה וחתך ע המספרים איך שבא איך שבא ביד... וזה יעני עשה לי אורכים שונים בשיער..
ככה כל הראש מלמעלה ובצדדים
אחר כך עשה לי פן והעמיד את כל השיער מלמעלה ובצדדים
ואחר כך מאחורה השכיב הכל ואת השיער שכזה נשען על הצואר הוא השאיר באוויר

הקיצר... אין מילים.
ב-ן ז-ו-נ-ה

וזה עדיין לא מתאר את זה....................
:D :D :D :haha: :haha: :haha:
KrazyDJs
וואלה תחדש אח שלי...


אולי פשוט נשחיט ת'תרד ונהפוך אותו לת'רד תספורות ?
:rolleyes:
סתם מחשבה...
oDrori
תחדש אחי נשמע לא שגרתי, משהו...

אני נראה כמו קוףשכשאני מסופר קצר.
Shahar
חח רעיון סבבה אחי ;]
אממ עודד..
זה בן זונה פשוט.. יש הרבה שהולכים עם זה אבל זה תלוי מאד באורך של השיער ובאיך שהקוצים מסודרים
יש לי שיער 4 אצבעות בערך..
משהו כזה
|---------------------------|
זה החלק הארוך...
יש חלקים שם יותר קצרים
DjChook
שזה יהיה העובי שלך בן אדם :)

בכל מקרה, תעלה תמונה, מה אתה משגע אותנו עם הדימויים וזה
סיבכת לי ת'מוח
Shahar
בוא מחר לביצפר לשעה.. אסור לך לפספס חן..
warpedd_
המממ סבבה אחי


אני לפני איזה שבוע הורדתי כמעט את כל השיער
(בראש:rolleyes: )
בכל מקרה יצא סבבה

וזה די נוח אפילו
:D
KrazyDJs
לי תמיד יש קצוץ
אני כבר 3 שנים לא הסתפרתי במספרה
יש לי מכונה בבית אז תמיד אבא שלי \ אחותי מספרים אותי

מדי פעם אני מגוון עם קוצים, או תספורת "מארניס" :D

יאללה
מחר אני הולך להסתפר קצוץ קצוץ לקראת ל"ג בעומר
Sniper
ואללה סבבה אח שלי:P
גם אני הסתפרתי לא מיזמן וצבעתי תצבע שנישאר מהפלטינה לגוון מוזר כזה לא יודע איך לקרוא לו..

בכל אופן מכיר תתספורת הזאת באמת תעלה תמונה אני רוצה לראות אם זה מה שאני חושב
:P
Rising
שחר יא סטללסטי :)
תחדש..נשמע תותח

Tarantula
quote:
Originally posted by Shahar
אחר כך עשה לי פן והעמיד את כל השיער מלמעלה ובצדדים
ואחר כך מאחורה השכיב הכל ואת השיער שכזה נשען על הצואר הוא השאיר באוויר

הקיצר... אין מילים.
ב-ן ז-ו-נ-ה

וזה עדיין לא מתאר את זה....................
:D :D :D :haha: :haha: :haha:


אאאאאאאאאא!@$!@
תחדש גבר!$@$

איך אני מתה על התסרוקות המטורפות האלה:crazy: :crazy:

אני בעצמי הסתפרתי לא מזמן, כזה עד למתחת לסנטר
קצת מדורג , שיער גלי כזה עם גוונים,
משהו מטורף לחלוטין
:D
coby
אין לי מה לרשום ...

לא כיף להסתפר
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement