return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
LOLLLLL חובה לכנס!! (pg. 2)
View this Thread in Original format
GLoBaL-MUZiK
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
עודד ידשש מחשש

אני רוצה לראות את כל התמונות יזונה, פעם הבאה שאתה בא למדינת פוטוק אתה מביא את כל התמונות, יש אחי?? יופי

אממממממממ אולי תבוא היום בעצם?? או שאני יבוא אליך מה שיותר נוח לך אם בכלל
LioR
כל הרחוב שלי ושל קובי מלא בכושים כמו בתמונה השניה
Tarantula
quote:
Originally posted by luckystrike
חובבת כהים הממממ ?


כאילו שאתה לא יודע:):D


quote:
Originally posted by LioR
כל הרחוב שלי ושל קובי מלא בכושים כמו בתמונה השניה


חאמ.. איפה אתה גר?:p :D
Scorchio
טוב אלונה הרמזים שלך מובנים כבר
את יכולה להפסיק עכשיו

אגב רק שתדעי זה סטיגמה
:)
oDrori
quote:
Originally posted by GLoBaL-MUZiK
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
עודד ידשש מחשש

אני רוצה לראות את כל התמונות יזונה, פעם הבאה שאתה בא למדינת פוטוק אתה מביא את כל התמונות, יש אחי?? יופי

אממממממממ אולי תבוא היום בעצם?? או שאני יבוא אליך מה שיותר נוח לך אם בכלל


העלו משהו כמו 155 תמונות לאתר של הבי"ס, יש מצב שמחר אני אהיה אצלך הרבה זמן אז נביט בכולם... הברוב גרוע אבל יש כמה ממש מצחיקות :)
גם יצאתי אפס וצילמתי רק פילם וחצי אז אני עכשיו מלקט תמונות מכל מיני חבר'ה שיהיה לי גם אלבום :)
Ariels
תמונה השניה מלכה !!!! במיוחד הכיתוב הרג האותי

וצח, ברור שאלונה חובבת כהים למה נראה לך שהיא בקשר כ"כ טוב עם רועי


!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! רועי, יא כושי
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Ariels
תמונה השניה מלכה !!!! במיוחד הכיתוב הרג האותי

וצח, ברור שאלונה חובבת כהים למה נראה לך שהיא בקשר כ"כ טוב עם רועי


!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! רועי, יא כושי


הלו וואו יא חתיכת לבנבן שעיר!!!
אל תלכלך עליי!!!
אני פולני בדם!!! ושזוף בנשמה!!1 :D
-CosmicFire-
גם פולנים לבנים!!!
התימנים מרוקאים הכי טובים :}}
איזה שילוב.. :]
יש לי אחת בכיתה מרוקאית עירקית השילוב הכי עצבני שיש יש לה פיוזים יותר קצרים ממני ואני מתעצבן מאד מאד מאד מהר!
luckystrike
אין על רומנים ...

ודיברנו על זה כבר לפי מה שאני זוכר יש פה הרבה
לא ?
פולנים = בלאאאאחס
רומנים זה התימנים של האשכזנים ...
:happy2:
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
אין על רומנים ...

ודיברנו על זה כבר לפי מה שאני זוכר יש פה הרבה
לא ?
פולנים = בלאאאאחס
רומנים זה התימנים של האשכזנים ...
:happy2:


אל תלכלך על פולנים יא חתיכת גנב חסר פרוטה...!! :p

oDrori
צד עיראקי........... ............צד שכנז
שאני לא אשמע פה אף שכנ-אס מלכלך פה על הפרענקים האלה
Tarantula
quote:
Originally posted by Scorchio


אגב רק שתדעי זה סטיגמה
:)


אמממממ.... לא..:p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement