|
LOLLLLL חובה לכנס!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| GLoBaL-MUZiK |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
עודד ידשש מחשש
אני רוצה לראות את כל התמונות יזונה, פעם הבאה שאתה בא למדינת פוטוק אתה מביא את כל התמונות, יש אחי?? יופי
אממממממממ אולי תבוא היום בעצם?? או שאני יבוא אליך מה שיותר נוח לך אם בכלל |
|
|
| LioR |
| כל הרחוב שלי ושל קובי מלא בכושים כמו בתמונה השניה |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by luckystrike
חובבת כהים הממממ ?
|
כאילו שאתה לא יודע:):D
| quote: | Originally posted by LioR
כל הרחוב שלי ושל קובי מלא בכושים כמו בתמונה השניה
|
חאמ.. איפה אתה גר?:p :D |
|
|
| Scorchio |
טוב אלונה הרמזים שלך מובנים כבר
את יכולה להפסיק עכשיו
אגב רק שתדעי זה סטיגמה
:) |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by GLoBaL-MUZiK
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
עודד ידשש מחשש
אני רוצה לראות את כל התמונות יזונה, פעם הבאה שאתה בא למדינת פוטוק אתה מביא את כל התמונות, יש אחי?? יופי
אממממממממ אולי תבוא היום בעצם?? או שאני יבוא אליך מה שיותר נוח לך אם בכלל |
העלו משהו כמו 155 תמונות לאתר של הבי"ס, יש מצב שמחר אני אהיה אצלך הרבה זמן אז נביט בכולם... הברוב גרוע אבל יש כמה ממש מצחיקות :)
גם יצאתי אפס וצילמתי רק פילם וחצי אז אני עכשיו מלקט תמונות מכל מיני חבר'ה שיהיה לי גם אלבום :) |
|
|
| Ariels |
תמונה השניה מלכה !!!! במיוחד הכיתוב הרג האותי
וצח, ברור שאלונה חובבת כהים למה נראה לך שהיא בקשר כ"כ טוב עם רועי
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! רועי, יא כושי |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Ariels
תמונה השניה מלכה !!!! במיוחד הכיתוב הרג האותי
וצח, ברור שאלונה חובבת כהים למה נראה לך שהיא בקשר כ"כ טוב עם רועי
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! רועי, יא כושי |
הלו וואו יא חתיכת לבנבן שעיר!!!
אל תלכלך עליי!!!
אני פולני בדם!!! ושזוף בנשמה!!1 :D |
|
|
| -CosmicFire- |
גם פולנים לבנים!!!
התימנים מרוקאים הכי טובים :}}
איזה שילוב.. :]
יש לי אחת בכיתה מרוקאית עירקית השילוב הכי עצבני שיש יש לה פיוזים יותר קצרים ממני ואני מתעצבן מאד מאד מאד מהר! |
|
|
| luckystrike |
אין על רומנים ...
ודיברנו על זה כבר לפי מה שאני זוכר יש פה הרבה
לא ?
פולנים = בלאאאאחס
רומנים זה התימנים של האשכזנים ...
:happy2: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אין על רומנים ...
ודיברנו על זה כבר לפי מה שאני זוכר יש פה הרבה
לא ?
פולנים = בלאאאאחס
רומנים זה התימנים של האשכזנים ...
:happy2: |
אל תלכלך על פולנים יא חתיכת גנב חסר פרוטה...!! :p |
|
|
| oDrori |
צד עיראקי........... ............צד שכנז
שאני לא אשמע פה אף שכנ-אס מלכלך פה על הפרענקים האלה |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by Scorchio
אגב רק שתדעי זה סטיגמה
:) |
אמממממ.... לא..:p |
|
|
|
|