|
LOLLLLL חובה לכנס!!
|
View this Thread in Original format
| YuVaL |
חחחחחחחחחחח
עודד הרגע שלח לי שני תמונות מפולין
LOL
קבלווווווווווו
עודד ממשש את המונה ליזה:
Oded In The Hood Yo!!!, Find Him In Da CLUB! ;) :
;) |
|
|
| nesher |
תמונה כמו השניה אני יכול לצלם בדיוק קילומטר אחד מהבית
לא צריך להתרחק עד לפריז |
|
|
| oDrori |
| חחחח... אוי ליליה אחרון בפולין... לילה לפני זה הייתי גננת של כמה חבר'ה, אז החלטתי, אתם יודעים, להיות קצת כל הגן בלילה הזה... להגנתי יאמר שאכלתי המון וודקה קראנבריז וסתם וודקה מגעילה לפני זה :) אוווווווף כמה שהיה כיף בפולניה!!!!!! |
|
|
| nesher |
רגע
פולין
wtf
מה קשור פולין ומונה ליזה
חחחחחח |
|
|
| oDrori |
חחח זה שתי תמונות מהמסע לפולין... יש עוד מלאאאאאאאא שאני מלקט עכשיו
:) אני סוגד למסע הזה
"היצירה הראשונה נקראת (תיקון טעות ליובל) "עודד חופן את המונה ליזה
"והשנייה "עודד וניגרס |
|
|
| Sniper |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
התמונה הראשונה מצחיקה אחושלינג |
|
|
| Rising |
מוזר הנוער של היום..
לא הבנתי יובל למה פתחת את הטרייד בשביל עודד... |
|
|
| Tarantula |
חחחחחחחחחחח
איזה מצחיקול:D :haha:
איפה אני הייתי כשצולמה התמונה השניה?!!@?:crazy: :crazy: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Tarantula
איפה אני הייתי כשצולמה התמונה השניה?!!@?:crazy: :crazy: |
שקט את!! חצופה :p
עודד יא חופן שכמוך... רק חסר לך היחצנות עכשיו... (עזבו בדיחה פרטית)1
אני התבאסתי ביותר ששני פילמים נשרפו לי מהטיול לפולין
אבל בקטנות |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Tarantula
איפה אני הייתי כשצולמה התמונה השניה?!!@?:crazy: :crazy: |
חובבת כהים הממממ ?
עודד יא מסטול מה זה זההההההה ?
מתי משולש מקראי עושה קאמבק ? |
|
|
| warpedd_ |
חחחחחח עודד יא קרוע
חחחחח
הרגה אותי התמונה השניה
:D :D
בכל מקרה עודד
לא ידעתי שתמונות עתיקות עושות לך את זה..
חחחחחחח |
|
|
| -CosmicFire- |
חחחח
איזה תמונות
אף פעם לא חשבתי שמישהו מתחרמן מהמונה ליזה... :}}
התמונה השניה גמרה אותי...
חחח איזה קטעים איתך יא גמור:p :p :p |
|
|
|
|