|
Audio Culture - Kero Hireyo (Vocal trance)
|
View this Thread in Original format
| mido |
Ik had begrepen van Remy D dat ik geen tracks meer van mij mag plaatsen in het Holland forum dus daarom doe ik het maar zo.
Ik heb de track geplaatst in de Amateur sectie:
http://www.tranceaddict.com/forums/...163#post1447163
Ik heb besloten deze track online te zetten omdat hij wegens bepaalde redenen niet uitgebracht mocht worden. Maar toch ik wil hem graag aan jullie laten horen!
Ik hoop dat jullie het wat vinden!
Ik hoor het wel!
Laters,
Maikel |
|
|
| raoel |
He maiky, klinkt wel lekker
Wazige vocal eronder, welke baby heeft dat bij elkaar gebrabbeld :D
Maar de sound is zeker wel lachen, had van jou eigenlijk iets totaal anders verwacht.
Lekker rustig, maar toch stevig |
|
|
| Switch |
hmmm mja hmmm wat zal ik erover zeggen
ik vind em echt niks aan sorry.
de bass, de vocalen en de melodie passen totaal niet bij elkaar.
de bass is ook compleet distorted, veel te hard in vergelijking met de rest van het nummer....
zo'n gepitched stemmetje erdoor is alleen nog leuk als het hardcore is :) |
|
|
| mido |
Het klopt dat het nummer misschien iets overstuurd is dat komt omdat hij iets te hard gemasterd is.... Maar door je uitspraak over hardcore stemmetjes weet ik dat jou muziek kennis in je kontzak zit....
Die stem is NIET gepitched. Het is een kinderstem..... |
|
|
| magrec |
Ik vind het intro gedeelte erg lekker.
Beetje duistere sfeer die je maakt.
Die break vind ik net iets te cheeky maar wel goed gedaan.
Ik vind juist vocalen en melodie wel bij elkaar passen. Grappig sfeertje ondankt een kinder stem toch niet echt super happy maar wat duisterder (behalve de break). Dat met die trommel samples vind ik ook niet verkeerd.
Vind hem eigenlijk best wel ok.
wrom mag je hem niet uitbrengen?
of mag ik dat niet vragen
;) |
|
|
| mido |
| quote: | Originally posted by magrec
Ik vind het intro gedeelte erg lekker.
Beetje duistere sfeer die je maakt.
Die break vind ik net iets te cheeky maar wel goed gedaan.
Ik vind juist vocalen en melodie wel bij elkaar passen. Grappig sfeertje ondankt een kinder stem toch niet echt super happy maar wat duisterder (behalve de break). Dat met die trommel samples vind ik ook niet verkeerd.
Vind hem eigenlijk best wel ok.
wrom mag je hem niet uitbrengen?
of mag ik dat niet vragen
;) |
Dat mag je wel vragen hoor! :)
Ik ben met mijn tracks bezig met Don Diablo en hij wilde hem graag uit laten brengen. Want hij vond hem vet en anders als andere trance nummers. Het probleem was zo dat we de samples van Cirque Du Soleil hebben gebruikt.
Na netjes hun de nummers (we hebben er meerdere gemaakt met vocals van hun) te hebben toegestuurd kregen we bericht terug van hun dat ze liever niet hebben dat we het op een label uitbrengen in Nederland. Ze willen het nummer namelijk misschien later gebruiken op een compilatie van hun zelf. |
|
|
| Optimus |
ik vind m wel lekker klinken hoor:) Maar er is nog 1 nummer die ik echt super vind!:) Hoop dat ik daar nog iets over hoor:)
En Maikel haal die screenshot.jpeg ervanaf of beveilig het aap!! |
|
|
| mido |
| quote: | Originally posted by Optimus
ik vind m wel lekker klinken hoor:) Maar er is nog 1 nummer die ik echt super vind!:) Hoop dat ik daar nog iets over hoor:)
En Maikel haal die screenshot.jpeg ervanaf of beveilig het aap!! |
Welk nummer bedoel jij dan die jij zo super vind???
En hij is weg hoor! ;) |
|
|
| Optimus |
| je weet wel, die a la AvB:) |
|
|
| mido |
| quote: | Originally posted by Optimus
je weet wel, die a la AvB:) |
Denk denk, Ik zou het echt niet meer weten.....
Ik maak zoveel nummers de laatste tijd. whehe
Hoe heet hij??? Weet je dat nog??? Dan post ik hem misschien ook wel even. |
|
|
| Optimus |
| hmmm, hoe die heet...? Weet alleen nog je BHR een demo had gestuuurd met die track. Dat was nog die avond dat je van alles draaide online en ik en Tim die hele avond happy hardcore ging requesten:p Toen hoorde ik m voor t eerst:D |
|
|
| mido |
| quote: | Originally posted by Optimus
hmmm, hoe die heet...? Weet alleen nog je BHR een demo had gestuuurd met die track. Dat was nog die avond dat je van alles draaide online en ik en Tim die hele avond happy hardcore ging requesten:p Toen hoorde ik m voor t eerst:D |
Ik weet al welke dat is. Ik zal hem er van de week ook even opzetten! :)
p.s. zet je MSN even online ik wil je wat laten horen! ;) |
|
|
|
|