|
פרסומת אדירה!!!!!!
|
View this Thread in Original format
| nesher |
חחחחחחחחחחחחחחח
הורס
נפלתי
הייתי פותח את הילד מכות
חחחחחחח |
|
|
| Ariels |
| !!!!!!!!!!!!!!!!!! איזה ליגה של פרסומת |
|
|
| itamarsan |
איזה דברר עניקק רועייי הרג אותי הילד ובאמת הייתי ניכנס בווווו
אמממ מתיי בוריס באקר עושה פרסומות לקונדומיםם
(בוריס באקר זה ההוא שמחזיר את הממתקים של הילד הוא טניסאי בעברוו למי שלא יודע) |
|
|
| sputnik_IL |
:D :D :D
:haha: :haha: :haha: :haha: :haha:
אהבתי
מקורי גם
נ.ב הילד יודע עברית??
:eek:
אז למה הוא צועק במבה ?:tongue3 |
|
|
| DjChook |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
באמת ענק |
|
|
| TTman |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
ענקקקקקקקקקקקק
ובדוגרי זה גם נכוןןןןן
חחחחחחחחחחחח
:D :D :D :D :D :D :D :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: |
|
|
| Flotser |
ראיתי את הפוסט שלך ישר חשזבתי על הפרסומת הזאתי,
למה זה הפרסומת הכי מצחיקה שראיתי זמן אחרון
ראיתי באמטיוי...
:wtf:
חחחחחח |
|
|
| warpedd_ |
חחחחחחח
גדול!
:D :D
וואלה במקומו הייתי מוריד את הנעל וזורק על הילד
חחחחחחח |
|
|
| AnthemFreak |
פרסומת יפה לאלה..
אני גם ראיתי אותה כבר באמ טי וי
:) |
|
|
| hangover |
| quote: | Originally posted by sputnik_IL
:D :D :D
:haha: :haha: :haha: :haha: :haha:
אהבתי
מקורי גם
נ.ב הילד יודע עברית??
:eek:
אז למה הוא צועק במבה ?:tongue3 |
בונבון לא במבה |
|
|
| -CosmicFire- |
hahahahhaha
USE CONDOMS :]]] |
|
|
|
|