|
Dagens mognaste tatuering
|
View this Thread in Original format
| reveal |
 |
|
|
| sipowitz |
| Faen reveal, jag visste inte att du hade skaffat digitalkamera. |
|
|
| ShyTrance |
Hade sett den förrut, så jäv*a äckligt!:nervous:
den e piercad oxo :wtf: :nervous:
ONT!! |
|
|
| ScuL |
| ont var det första ord som också kom på minnet :crazy: |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by ShyTrance
den e piercad oxo |
Jo, jag såg att där var en prins Charles oxå |
|
|
| ScuL |
| jag tänkte det heter en prins albert |
|
|
| dj_hysterix |
| lite konstigt det dära..hur kan man tatuera lixom ollonet ? :conf: :conf: |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by sipowitz
Faen reveal, jag visste inte att du hade skaffat digitalkamera. |
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:
----------------------
Uhääääää säger ja bara. |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by ScuL
jag tänkte det heter en prins albert |
Korrekt |
|
|
| mindshooter |
| haha fan va fett....jävligt cool idé |
|
|
| Xo|oX |
*** RETURN-OF-THE-SMALL-WHITE-PIC-WITH-A-RED-CROSS ***
paj länk... hjalp! vill se bilden! |
|
|
|
|