return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 
~~2 view videobanden~~
View this Thread in Original format
Henkie_henk
Man wat zuigen die dingen zeg... voor de prijs van een pizza... wat voor soort pizza?? Die ik meestal bestel kost 17,50 met zonder fooi.. :p

Anyways hier is de link om ze meer dan 2 keer te kunne kijke.. gewoon wat kleine aanpassingkjes..

http://go.to/2view
Boss
Haha, prachtig Henkie! :D Wat een sukkels dat je dit nog kan doen met die video's ! Die gasten zijn over 'n maandje failliet :cool:
Optimus Trance
eeehhhhh....ben ik 3 jaar weggeweest ofzo??? ik hoor dit voor t eerst...:D 2 view???? Wat is dat nou weer????:D:D:D
Henkie_henk
Je kan zon "2 view" bandje voor wat zal t zijn?? 15 piek kopen... je kan het 2 keer kijke.. daarna wordt t automatisch gewist... en kan je zelf opnemen.. maar om dat wisse te voorkome moe je ff naar die site gaan :D Volledig educatief natuurlijk
Miss Proximus
Henkie...dit vind ik echt een hellacoole actie van je! stak man! m'n b/f en ik vonden het al zo stom om zo'n tape te kopen..want wij willen die films natuurlijk gewoon houden! (we hebben dan nu ook al een complete videotheek thuis staan..geen 2view trouwens hoor...) Hé vet bedankt man! :D
NILA.NL
THNX 4 da tip!
Ik ga deze week meteen zo'n bandje scoren, maar uh hoe duur zijn ze nou eigenlijk????
Henkie_henk
quote:
Originally posted by NILA.NL
THNX 4 da tip!
Ik ga deze week meteen zo'n bandje scoren, maar uh hoe duur zijn ze nou eigenlijk????


Prijs van een pizza... ff serieus.. ik weet het zelf ook nie...maar t zal wel stukke goedkoper zijn.. je kan ze immers maar 2 keer zien hehe
BooMBooM
ze zijn meestals rond de 15 gulden das dus niet duur vergeleken met de normale videobanden!
Akira
weer een geweldig idee henkie :)
NILA.NL
Zeker een top idee!
Zijn er al een beetje goede films uit??????????????

Henkie_henk
quote:
Originally posted by NILA.NL
Zeker een top idee!
Zijn er al een beetje goede films uit??????????????


Coyote ugly zat in de reclame.. das wel gei.. eh goed filmpje...
NILA.NL
Mmmmmmmm..... dat klinkt idd wel erg O.K., maar echt een TOPfilm is er dus nog niet uit....
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement