|
Scheer jij je vaders ballen wel eens???? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Remy D |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Whahahahahahahhahahaha Remy!
Ik ben echt een fan van je! :D
LOL LOL LOL! |
:D Hehehe |
|
|
| Optimus |
| alleen strontlikken tot nu toe:mad: :mad: |
|
|
| Three 'O Three |
| Onrealistisch trouwens dat nog zo weinig mensen voor de laatste optie hebben gekozen... Ik denk dat er hier heel wat mensen schijnheilig lopen te doen! |
|
|
| Duke2003 |
| ja idd jullie hoeven je niet te schamen hoor |
|
|
| Optimus |
| ik mocht wel een keer de haartjes schoonplukken, telt dat half mee?:) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Remy D
Want als je bij de TA-Makkers wil horen ;) en zelfs een x mee wil naar de MAC dan moet je wel wat beter voor de dag komen. |
Whahah, deze zin doet het um :D TA-Makkers en dan die ;)
| quote: | Originally posted by Remy D
Maar KOP op en probeer je weg dus te scharen en niet eeuwig te blijven hangen tussen die ander miezerige TA-kneuzen. :haha: |
Ah, zo ken ik je weer :D
Maareh...dat van Robin en zijn vader is natuurlijk niet leuk, en daarom stel ik voor om DAAR ook niet verder op in te gaan Remy, anders gaat deze thread wel weg. Des te meer omdat mijn vader ook een aantal jaren geleden overleden is. Dus ontzie Robin nu even, wil je?
Verder is dit domme gelul leuk :D |
|
|
| Cosmic Guy |
| quote: | Originally posted by Three 'O Three
Onrealistisch trouwens dat nog zo weinig mensen voor de laatste optie hebben gekozen... Ik denk dat er hier heel wat mensen schijnheilig lopen te doen! |
/me bekent......... |
|
|
| Teknikol |
| ik vind.....ik vind weet je |
|
|
| arj1o1 |
| duh ik heb een eigen kapsalon voor die dingen |
|
|
| mantisnl |
kvin dit werkelijk nergens op slaan, sorry dat ik t zeg:rolleyes:
en dat van robin vind ik ook zeker niet gepast, dat die jongen (na jou doen) niet alles perfect doet kan hij ook nix aan doen, dat zal heus nog wel bijtrekken als iedereen n beetje normaal tegen m doet ipv m te flamen etc.
:) |
|
|
| Supreme Theory |
Deze komt echt in mijn top tien van meest trieste THREATS binnen met stip op 1!!!
LAME!!!!!! |
|
|
| DJ_Massive |
| nee maar ik heb me wel es door een waterbuffel laten neuken, telt dat ook ?:eyes: |
|
|
|
|